jaaaa ik hoorde het haar zeggenquote:Op maandag 8 mei 2023 13:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vegan
Maar das gewoon leer aldus zoe
😂😂😂😂😂😂quote:Op maandag 8 mei 2023 13:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vegan
Maar das gewoon leer aldus zoe
Ze heeft een zwak voor ons Sjefkequote:Op maandag 8 mei 2023 13:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, die wil van dat gejank af zijn....
Wat zou ze voor Zoe gaan kopen vraag ik me dan afquote:Op maandag 8 mei 2023 13:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, die wil van dat gejank af zijn....
Achteraf mogen we het horenquote:Op maandag 8 mei 2023 13:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
kunnen we hopelijk weer naar gezellige avonden kijken
1 avond of 2 misschien dan is het opquote:Op maandag 8 mei 2023 13:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zoals van de week op K4 met Mirthe en Wendyquote:Op maandag 8 mei 2023 13:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Top is mooi , de rest had ik eraf gekniptquote:Op maandag 8 mei 2023 13:21 schreef Monique___ het volgende:
zowie vindt het leuk.. dan weet je al genoeg.. ordinair
[ afbeelding ]
Dan zijn er nog genoeg bestel momenten om een nieuwe lading te bestellen..5 euro, babs is gul hoor..quote:
Koekoekquote:Op maandag 8 mei 2023 13:24 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Broodje knakworst met amandelen ...
(dacht eerst dat het bonen waren)
Zolang het maar geen bier isquote:Op maandag 8 mei 2023 13:24 schreef KinKiJan het volgende:
Maar Eunice toch haar zin met die amandelen dus ...
Erik zegt bij voorbaat al dat het hem niet gaat lukken. Maar wel die amandelen opvreten natuurlijk.quote:Op maandag 8 mei 2023 13:24 schreef KinKiJan het volgende:
Maar Eunice toch haar zin met die amandelen dus ...
Ja die zijn behoorlijk prijzigquote:Op maandag 8 mei 2023 13:27 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
De hoeveelheid amandelen is duurder dan 2 kratten bier ( 5¤ per krat)
een kilo nepwimpersquote:Op maandag 8 mei 2023 13:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wat zou ze voor Zoe gaan kopen vraag ik me dan af
Voor morgen bedoel ikquote:Op maandag 8 mei 2023 13:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
?
Ze hebben toch een broodje knakworst ?
Janet? Maar er is iets misgegaan met de bestellingquote:
Naashhh wat raarrrquote:Op maandag 8 mei 2023 13:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Janet? Maar er is iets misgegaan met de bestelling
Ze heeft het gewoon niet goed gezien, er zaten een paar wimpers lohosquote:Op maandag 8 mei 2023 13:32 schreef KinKiJan het volgende:
Ze missen veel meer dan krentenbollen.
Wie gaat ze de schuld geven? Febo? Jumbo? Wendy? Jeff? Zichzelf?
quote:Op maandag 8 mei 2023 13:35 schreef ledn81 het volgende:
Zoe aan de FEBO
Hallo haai, hier ben ik weer. Gezel he![]()
Hey luister, we hebben net de boodschappen gehad, maar er missen allemaal dingentjens!
Gek he? Weten jullie hoe dat kan? Nou laat maar even weten.
Groetjes en kus Zoë
salade, een best wel groot broodje en noten...dat moettoch vullen?quote:Op maandag 8 mei 2023 13:39 schreef greysbones het volgende:
Er wordt al extra brood gesmeerd
Het eten was weer niet voldoende
Niet bij Erikquote:Op maandag 8 mei 2023 13:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
salade, een best wel groot broodje en noten...dat moettoch vullen?
quote:Op maandag 8 mei 2023 13:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoor ik dat goed, beenham morgen? En dat heet goedkoop boodschappen doen?
Fixed.quote:Op maandag 8 mei 2023 13:35 schreef ledn81 het volgende:
Zoe aan de FEBO
Hallo haai, hier ben ik weer. Gezel he![]()
Hey luister, we hebben net de boodschappen gehad, maar er missen allemaal dingentjens!
Gek he? Weten jullie hoe dat kan? Nou laat maar even weten. Oh wacht, ik weet het al, het was Jeff.
Groetjes en kus Zoë
sjenet had haar mond nog niet leeg en had het al over een broodje hageljes, JW ging r ook nog 1 nemen. Al die oudjes lintwormen?quote:
Is toch topquote:Op maandag 8 mei 2023 13:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Echt ik begrijp er niets van, dure noten, beenham en dan klagen dat ze niet genoeg te eten hebben. Dat begrijp ik wel als je boodschappen doet en zulke dure producten koopt.![]()
Ik snap het ook niet helemaal maar was dat niet voor de challenge?quote:Op maandag 8 mei 2023 13:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Echt ik begrijp er niets van, dure noten, beenham en dan klagen dat ze niet genoeg te eten hebben. Dat begrijp ik wel als je boodschappen doet en zulke dure producten koopt.![]()
Eunice is hoofd GBRquote:Op maandag 8 mei 2023 13:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal maar was dat niet voor de challenge?
Volgens mij krijgen ze de spullen/ etenswaren voor een challenge van achter en deze noten lagen net naast een broodje knakworst. Rare combinatie ookquote:Op maandag 8 mei 2023 13:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal maar was dat niet voor de challenge?
Ja hebben ze denk idd van achter gekregen. De worsten sowieso.quote:Op maandag 8 mei 2023 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze de spullen/ etenswaren voor een challenge van achter en deze noten lagen net naast een broodje knakworst. Rare combinatie ook
Ik weet niet anders als dat ze 1 keer krijgen om te oefenenquote:Op maandag 8 mei 2023 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze de spullen/ etenswaren voor een challenge van achter en deze noten lagen net naast een broodje knakworst. Rare combinatie ook
Die amandelen zijn ook voor een challenge , verder snap ik het ook nietquote:Op maandag 8 mei 2023 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik had het door de salade gegooid, maar die lui kennende krijg je weer gezeik dat iemand net een noot meer dan zeikneus heeft gekregenquote:Op maandag 8 mei 2023 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou het niet meer terug hoeven hoorquote:Op maandag 8 mei 2023 13:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Draagt Janet nog wel eens haar eigen kleding, zie haar alleen nog in kleding van anderen lopen
Die geven mensen aan haar ze er op uit zijn gekeken oidquote:Op maandag 8 mei 2023 13:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Draagt Janet nog wel eens haar eigen kleding, zie haar alleen nog in kleding van anderen lopen
Dit zou een goede verklaring kunnen zijn jaquote:Op maandag 8 mei 2023 13:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die geven mensen aan haar ze er op uit zijn gekeken oid
De boodschappen worden besteld door de kokers, en die krijgen een budget.quote:Op maandag 8 mei 2023 13:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is toch top
Zoe doet het zo goed dat ze straks oesters kunnen eten![]()
heeft ze ook dingen van zoe aan?quote:Op maandag 8 mei 2023 13:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nee , wel zelf verbouwd van afdankertjes van Mory of Bep, Wen etcquote:
Vind haar echt irritant en zou echt een keer fikse ruzie met haar krijgen als ik daar zou zittenquote:
Vind dat echt lelijk, zeker bij een vrouwquote:Op maandag 8 mei 2023 13:47 schreef Kakadylo het volgende:
Babs en Wendy hebben van zulke tattoos die ze ooit in een dronken bui hebben gezet toen ze nog twintigers waren ofzo
mssn dat ze daarom alleen leeft in haar campertje, lijkt me een moeilijke vrouw om mee samen te levenquote:
Vanwege dat kloteformat houden mensen zich dus in en spelen ze amateurtoneel terwijl je uiteindelijk toch wel zal moeten vertrekken. Het zou eerlijker zijn als je elkaar gewoon de waarheid kunt zeggen waarbij eliminaties neerkomen op jouzelf.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind haar echt irritant en zou echt een keer fikse ruzie met haar krijgen als ik daar zou zitten
Oh is die te zien?quote:Op maandag 8 mei 2023 14:09 schreef greysbones het volgende:
Beetje Leila eliminatie idee
Met de aftelklok
2 die tegenover elkaar moeten degene die het langst kan wintquote:
Kan maar zo , wordt tijdquote:Op maandag 8 mei 2023 14:10 schreef Clasientje het volgende:
Kom maar op met de eliminatie wordt weer eens tijd.
TOP managerquote:Op maandag 8 mei 2023 14:11 schreef greysbones het volgende:
Zoe roept mensen ook niet bij elkaar
Gooit random de tekst de loods in
En ze vindt het zo goed van haar zelfquote:Op maandag 8 mei 2023 14:12 schreef 5thencounter het volgende:
ZooWie stelde een vraag aan Achter.. er staan 2 hoelahoeps in de sluis, klopt dat?
Sjeezus.. já dat klopte
Waardeloos kindquote:Op maandag 8 mei 2023 14:12 schreef 5thencounter het volgende:
ZooWie stelde een vraag aan Achter.. er staan 2 hoelahoeps in de sluis, klopt dat?
Sjeezus.. já dat klopte
En wat de bedoeling is.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:12 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezus.. já dat klopte
Ze deelde het gewoon mee.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
En ze vindt het zo goed van haar zelf
Dat ze dit gemaild heeft
Niets, op kantoor laat ze een ander het werk doen en verder beetje plamuren en heen en weer lopen, doen alsof ze druk isquote:
iig niet centraal zodat weet waar ze aan toe zijnquote:
Misschien krijgt ze nogquote:Op maandag 8 mei 2023 14:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
En ze vindt het zo goed van haar zelf
Dat ze dit gemaild heeft
Maar dat weten ze nietquote:Op maandag 8 mei 2023 14:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
iig niet centraal zodat weet waar ze aan toe zijn
Nee hoor, nog lang niet.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:10 schreef Clasientje het volgende:
Kom maar op met de eliminatie wordt weer eens tijd.
Kun je gelijk zien wie er iets van bakt en welke juist weer nietquote:Op maandag 8 mei 2023 14:15 schreef spapaars het volgende:
Dus 2 genomineerden zullen een hoelahoepstrijd moeten doen.
Ze kunnen tot morgen oefenen verwacht ik.
Dat snap ik wel ,maar Zoe legt helemáál niet uit /praat niet tegen de hele groep maar tegen losse personenquote:
Dan weten ze wel wie ze moeten nomineren,.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kun je gelijk zien wie er iets van bakt en welke juist weer niet
1,5 kgquote:Op maandag 8 mei 2023 14:18 schreef greysbones het volgende:
Het zijn geen gewone hoepels volgens mij
'Hoepelopjes'quote:Op maandag 8 mei 2023 14:18 schreef greysbones het volgende:
Het zijn geen gewone hoepels volgens mij
Mjaquote:Op maandag 8 mei 2023 14:21 schreef Kakadylo het volgende:
Als dit een eliminatie betreft dan heeft Zoe weer een enorme mazzel
Elke manager heeft wat dat betreft mazzel.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:21 schreef Kakadylo het volgende:
Scheelt zo heel veel zal zoe niet succesvol in zijn qua opdrachten/eliminatiequote:
Moraima pechquote:Op maandag 8 mei 2023 14:21 schreef Kakadylo het volgende:
Fitness hoepel 1,5 kg is voor gevorderdenquote:
Die ziet de spreekwoordelijke bui natuurlijk al hangenquote:
Sas of Mory vind ik wel logische keuzesquote:Op maandag 8 mei 2023 14:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die ziet de spreekwoordelijke bui natuurlijk al hangen
Krijgen we een titanenstrijd tussen Mora en Janet?quote:Op maandag 8 mei 2023 14:27 schreef Ebinas het volgende:
Mori heeft een poging of 5 gedaan.
Laat hem zakken "Dom ding", "ik kan het niet"
En gaat zuchtend op de bank zitten
Maar die doet zoveel daar , die gaan ze niet daarvoor kiezenquote:
Als ze Mora willen redden dan moeten ze welquote:Op maandag 8 mei 2023 14:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar die doet zoveel daar , die gaan ze niet daar kiezen
Dan wint Janet, die ging al beter dan Mora.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Krijgen we een titanenstrijd tussen Mora en Janet?
Ze geeft van te voren al aan dat ze het niet kan. Het is met elke opdracht hetzelfde verhaal. Maar wat boeit het, Mori is grappigquote:Op maandag 8 mei 2023 14:27 schreef Ebinas het volgende:
Mori heeft een poging of 5 gedaan.
Laat hem zakken "Dom ding", "ik kan het niet"
En gaat zuchtend op de bank zitten
Van mij mag ze weg ,. aardige vrouw maar doet weinigquote:Op maandag 8 mei 2023 14:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ze Mora willen redden dan moeten ze wel
Mori en Imi komen er niet samen op.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan wint Janet, die ging al beter dan Mora.
Zag net Imi die lukte het ook (nog) niet.
Doe dan Mora en Imi maar.
Het zal alleen geen strijd worden.
Niemand daar geeft zo maar op.
Behalve Mora en Zoe.
Zoe hoeft niet dus..................
Dat grappige begint soms ook vervelend te worden.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze geeft van te voren al aan dat ze het niet kan. Het met elke opdracht hetzelfde verhaal. Maar wat boeit het, Mori is grappig![]()
Met een ander programma was ze(Moraima) ook al 10kg afgevallen. Klaarblijkelijk, heeft ze Tv programma's nodig om af te vallen.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:29 schreef Clasientje het volgende:
Moraima is wel veel afgevallen zie ik goed bezig hoor.
Toch zie ik haar liever dan een Sasha, Eunice of Janet. Zoe mag van mij meteen vertrekken als de nieuwe manager is gekozenquote:Op maandag 8 mei 2023 14:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van mij mag ze weg ,. aardige vrouw maar doet weinig
Ze is HoofdKok&Kledingherstelster.. die doen ze pas het laatst wegquote:Op maandag 8 mei 2023 14:30 schreef Kakadylo het volgende:
Sowieso kun je tig argumenten bedenken om van Janet af te willen
Ik vind haar vooral plat in haar humor. Het is ook een flink aandachtsorgel. Zie je aan de hoeveelheid programma’s die ze al is afgelopen.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat grappige begint soms ook vervelend te worden.
Een herhaling van zetten
Waarom zou je iemand willen redden, die minder uitvoert, voor iemand die wel wat uitvoert?quote:Op maandag 8 mei 2023 14:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ze Mora willen redden dan moeten ze wel
Neuhh er zijn er al meer die janet een beetje beu wordenquote:Op maandag 8 mei 2023 14:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze is HoofdKok&Kledingherstelster.. die doen ze pas het laatst weg
Nee dat klopt, was ook niet helemaal een aansluiting op de post. iddquote:
Eensquote:Op maandag 8 mei 2023 14:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat grappige begint soms ook vervelend te worden.
Een herhaling van zetten
Die loopt alles afquote:Op maandag 8 mei 2023 14:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind haar vooral plat in haar humor. Het is ook een flink aandachtsorgel. Zie je aan de hoeveelheid programma’s die ze al is afgelopen.
Sommigen al een beetje veelquote:Op maandag 8 mei 2023 14:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neuhh er zijn er al meer die janet een beetje beu worden
Op een gegeven moment telt dat niet meer en ook zij hoort bij één specifiek kamp waardoor ze al acht maanden bescherming geniet. En hoe leuk ze ook doet uiteraard brieft zij ook alles wat ze hoort door aan haar eigen mensen. Het is geen ponykamp.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze geeft van te voren al aan dat ze het niet kan. Het met elke opdracht hetzelfde verhaal. Maar wat boeit het, Mori is grappig![]()
Zo lopen er nog een aantal waardeloze irritators rond die weg mogenquote:Op maandag 8 mei 2023 14:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neuhh er zijn er al meer die janet een beetje beu worden
Vanwege dubbele agenda'squote:Op maandag 8 mei 2023 14:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand willen redden, die minder uitvoert, voor iemand die wel wat uitvoert?
Die kan het juist goed.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:37 schreef Ebinas het volgende:
Heeft Erik het al geprobeerd?
Vraag me af of hij het kan.
Hij is behoorlijk plankerig in bewegen, lijkt me lastig voor hem
Heeft hosselaar Jappie weeral toegeslagen?quote:Op maandag 8 mei 2023 14:35 schreef mootie het volgende:
Moiraima en Jap vonden gisteravond heel leuk.
Tijdens de discussie over de wereldeconomie?quote:Op maandag 8 mei 2023 14:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heeft hosselaar Jappie weeral toegeslagen?
Niet alles, 1 of 2 dingen.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:37 schreef Flow3r het volgende:
alle boodschappen zijn weg, er stond niks in het mandje
Zoe moet ook nog iets toevoegen voor Marciano
Al eeuwen, die komt met de box mee volgens mij.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:39 schreef Clasientje het volgende:
Ik wist helemaal niet dat hun een ipad daar hebben, ik zag Eunice met dat ding.
Zit Febo nu Zoe te plagen?quote:Op maandag 8 mei 2023 14:37 schreef Flow3r het volgende:
alle boodschappen zijn weg, er stond niks in het mandje
Zoe moet ook nog iets toevoegen voor Marciano
Voor de muziek boxquote:Op maandag 8 mei 2023 14:39 schreef Clasientje het volgende:
Ik wist helemaal niet dat hun een ipad daar hebben, ik zag Eunice met dat ding.
Imi doet het net zo slecht.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:39 schreef Kakadylo het volgende:
Maar als programmamaker weet je ook dat in dit geval Mora de kop van jut zal gaan zijn
quote:Op maandag 8 mei 2023 14:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Imi doet het net zo slecht.
Als ik een aluhoedje had zou ik zeggen dat, mits het een eliminatie is, dit gepland is door de febo omJeff uit de wind te houden.
Met planken zijn ze ook een maand zoet geweest zonder dat ze de opdracht wisten.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:42 schreef Kakadylo het volgende:
Aangezien ze momenteel al met een verdienopdracht bezig zijn mag je toch aannemen dat je die mogelijkheid mag uitsluiten
Terechtquote:Op maandag 8 mei 2023 14:43 schreef greysbones het volgende:
Ice zegt zoe even dat ze het anders moet aanpakken
'Wie zet het snelst langzaamst een hoelahoep in mekaar...'quote:Op maandag 8 mei 2023 14:43 schreef 5thencounter het volgende:
Gewoon een push van Febo
[ afbeelding ]
Ook een goeie..quote:Op maandag 8 mei 2023 14:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Wie zet het snelst een hoelahoep in mekaar...'
Welke dubbele agenda. Bedoel je die agenda die ze allemaal bij zich dragen?quote:
Jij hebt geen ontzag voor de manager begrijp ik hieruit?quote:
Dat is weer een andere discussiequote:Op maandag 8 mei 2023 14:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Welke dubbele agenda. Bedoel je die agenda die ze allemaal bij zich dragen?
Hoe dom ben je danquote:Op maandag 8 mei 2023 14:46 schreef Ebinas het volgende:
Zoe had gevraagd of die 2 hoepels klopte
Reactie: klopt en succes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
quote:
Stomme vragenquote:Op maandag 8 mei 2023 14:46 schreef Ebinas het volgende:
Zoe had gevraagd of die 2 hoepels klopte
Reactie: klopt en succes
quote:Op maandag 8 mei 2023 14:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
leren hoelahoepen
Die is schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Mwahhhh even afwachten en aanvoelen dat er een achterliggende gedachte is doen de meesten wel denk ik.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Tbh, dit had ik andere managers ook zo zien doen.
Okay dat kan heb ik niet gezien ,maar ik had het ook niet over anderen maar over Zoequote:Op maandag 8 mei 2023 14:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Tbh, dit had ik andere managers ook zo zien doen.
En als je een mailtje stuurt dan doe je dat met een bepaalde intentie waaruit je mogelijk weer enige informatie haaltquote:Op maandag 8 mei 2023 14:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mwahhhh even afwachten en aanvoelen dat er een achterliggende gedachte is doen de meesten wel denk ik.
en bij grootsmoel gaat alleen om bier en peukenquote:Op maandag 8 mei 2023 14:49 schreef spapaars het volgende:
Mr negatief himself, kettingroker en grootgebruiker van bier "het gaat hier alleen om eten" verwijt hij de groep.
Zoe nietquote:Op maandag 8 mei 2023 14:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En als je een mailtje stuurt dan doe je dat met een bepaalde intentie waaruit je mogelijk weer enige informatie haalt
Marciano was ook niet echt snugger toen hij manager was. Had het geluk dat hij Isaac aan zijn zijde vond.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Okay dat kan heb ik niet gezien ,maar ik had het ook niet over anderen maar over Zoe
Eens, maar dan vis je dit in dit spel toch juist niet.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En als je een mailtje stuurt dan doe je dat met een bepaalde intentie waaruit je mogelijk weer enige informatie haalt
Zou wel willen weten hoe ze dat precies intikt want als je een denkbeeldig vriendje hebt dan kun je eigenlijk alles verwachtenquote:Op maandag 8 mei 2023 14:52 schreef Ebinas het volgende:
Zoe vroegt zich af of Johnny geen geld had voor een airco.
(Serieus nagevraagd he)
Nee dat had hij niet, maar wellicht via het activiteitenboek
Nogmaals ik had het niet over anderen maar over Zoequote:Op maandag 8 mei 2023 14:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Marciano was ook niet echt snugger toen hij manager was. Had het geluk dat hij Isaac aan zijn zijde vond.
Het maakt hem populair, naar het schijntquote:Op maandag 8 mei 2023 14:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
en bij grootsmoel gaat alleen om bier en peuken
Maar Zoe weet het zelf allemaal wel.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Marciano was ook niet echt snugger toen hij manager was. Had het geluk dat hij Isaac aan zijn zijde vond.
Kreeg de indruk dat ze er iemand over gesproken had.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou wel willen weten hoe ze dat precies intikt want als je een denkbeeldig vriendje hebt dan kun je eigenlijk alles verwachten
niet bij mijquote:Op maandag 8 mei 2023 14:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het maakt hem populair, naar het schijnt
Er zijn ook andere voorbeelden dan alleen Zoe. Geen dank overigensquote:Op maandag 8 mei 2023 14:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nogmaals ik had het niet over anderen maar over Zoe
Bedankt alvast
Begrijpelijk. Het is ook voor haar een leerschoolquote:Op maandag 8 mei 2023 14:56 schreef Ebinas het volgende:
M
[..]
Maar Zoe weet het zelf allemaal wel.
Behalve als ze afgerekend kan worden door de groep dan vraagt ze ook assistentie
-knip-quote:Op maandag 8 mei 2023 14:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er zijn ook andere voorbeelden dan alleen Zoe. Geen dank overigens
quote:Op maandag 8 mei 2023 14:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Het is ook voor haar een leerschool
Isaac liet ook iedereen zelf typen toen hij manager was. En ging dan lekker door her raampje zitten gluren. Hoorde je toen ook niemand over.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er zijn ook andere voorbeelden dan alleen Zoe. Geen dank overigens
quote:Op maandag 8 mei 2023 14:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij leest idd niet
verder laat ik je weer lekker links liggen
Dat hoorde ik iddquote:Op maandag 8 mei 2023 14:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Marciano heeft alle kleding van Babet en haar kast opgeruimd en haar bed opgemaakt. Die kreeg van mij een trap onder zijn komt, blijf van mijn spullen af
Hij had gisteren ook al haar bed opgemaaktquote:Op maandag 8 mei 2023 14:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Marciano heeft alle kleding van Babet en haar kast opgeruimd en haar bed opgemaakt. Die kreeg van mij een trap onder zijn komt, blijf van mijn spullen af
Zo gaat dat meestal want dat zag je ook bij Mexx (toen ze eenmaal uit het programma lag) terwijl een trien eerste klasquote:Op maandag 8 mei 2023 14:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het maakt hem populair, naar het schijnt
Isaac had als voordeel dat hij goed gebekt is. Maar idd, het is Zoe.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:58 schreef mangalie het volgende:
[..]
Isaac liet ook iedereen zelf typen toen hij manager was. En ging dan lekker door her raampje zitten gluren. Hoorde je toen ook niemand over.
Die Marciano tochquote:Op maandag 8 mei 2023 14:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij had gisteren ook al haar bed opgemaakt
Ik bedoel dat ik me bij anderen ook kan voorstellen dat ze zoiets zouden doen. Even navragen.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Okay dat kan heb ik niet gezien ,maar ik had het ook niet over anderen maar over Zoe
Eens, alleen moest ik 3x lezen. net = natquote:Op maandag 8 mei 2023 14:59 schreef KinKiJan het volgende:
Ik denk toch echt dat alleen Zoe een mail zou kunnen sturen als deze. In feite is de vraag zoals zij hem stelde hetzelfde als 'ik zie dat het water net is, klopt dat?'.
Op Mexx na kan ik me geen enkele andere deelnemer bedenken die in alle serieusheid zo'n vraag zou kunnen stellen
Die grote muil van Mexx werd niet gewaardeerd, die van jeff welquote:Op maandag 8 mei 2023 14:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zo gaat dat meestal want dat zie je ook bij Mexx (toen ze eenmaal uit het programma lag) terwijl een trien eerste klas
quote:Op maandag 8 mei 2023 15:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk voor de WC-pissers
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 mei 2023 14:58 schreef mangalie het volgende:
[..]
Isaac liet ook iedereen zelf typen toen hij manager was. En ging dan lekker door her raampje zitten gluren. Hoorde je toen ook niemand over.
Goeie genade!quote:Op maandag 8 mei 2023 14:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Isaac had als voordeel dat hij goed gebekt is. Maar idd, het is Zoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |