Die ziet de spreekwoordelijke bui natuurlijk al hangenquote:
Sas of Mory vind ik wel logische keuzesquote:Op maandag 8 mei 2023 14:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die ziet de spreekwoordelijke bui natuurlijk al hangen
Krijgen we een titanenstrijd tussen Mora en Janet?quote:Op maandag 8 mei 2023 14:27 schreef Ebinas het volgende:
Mori heeft een poging of 5 gedaan.
Laat hem zakken "Dom ding", "ik kan het niet"
En gaat zuchtend op de bank zitten
Maar die doet zoveel daar , die gaan ze niet daarvoor kiezenquote:
Als ze Mora willen redden dan moeten ze welquote:Op maandag 8 mei 2023 14:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar die doet zoveel daar , die gaan ze niet daar kiezen
Dan wint Janet, die ging al beter dan Mora.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Krijgen we een titanenstrijd tussen Mora en Janet?
Ze geeft van te voren al aan dat ze het niet kan. Het is met elke opdracht hetzelfde verhaal. Maar wat boeit het, Mori is grappigquote:Op maandag 8 mei 2023 14:27 schreef Ebinas het volgende:
Mori heeft een poging of 5 gedaan.
Laat hem zakken "Dom ding", "ik kan het niet"
En gaat zuchtend op de bank zitten
Van mij mag ze weg ,. aardige vrouw maar doet weinigquote:Op maandag 8 mei 2023 14:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ze Mora willen redden dan moeten ze wel
Mori en Imi komen er niet samen op.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan wint Janet, die ging al beter dan Mora.
Zag net Imi die lukte het ook (nog) niet.
Doe dan Mora en Imi maar.
Het zal alleen geen strijd worden.
Niemand daar geeft zo maar op.
Behalve Mora en Zoe.
Zoe hoeft niet dus..................
Dat grappige begint soms ook vervelend te worden.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze geeft van te voren al aan dat ze het niet kan. Het met elke opdracht hetzelfde verhaal. Maar wat boeit het, Mori is grappig![]()
Met een ander programma was ze(Moraima) ook al 10kg afgevallen. Klaarblijkelijk, heeft ze Tv programma's nodig om af te vallen.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:29 schreef Clasientje het volgende:
Moraima is wel veel afgevallen zie ik goed bezig hoor.
Toch zie ik haar liever dan een Sasha, Eunice of Janet. Zoe mag van mij meteen vertrekken als de nieuwe manager is gekozenquote:Op maandag 8 mei 2023 14:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van mij mag ze weg ,. aardige vrouw maar doet weinig
Ze is HoofdKok&Kledingherstelster.. die doen ze pas het laatst wegquote:Op maandag 8 mei 2023 14:30 schreef Kakadylo het volgende:
Sowieso kun je tig argumenten bedenken om van Janet af te willen
Ik vind haar vooral plat in haar humor. Het is ook een flink aandachtsorgel. Zie je aan de hoeveelheid programma’s die ze al is afgelopen.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat grappige begint soms ook vervelend te worden.
Een herhaling van zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |