Vanwege dat kloteformat houden mensen zich dus in en spelen ze amateurtoneel terwijl je uiteindelijk toch wel zal moeten vertrekken. Het zou eerlijker zijn als je elkaar gewoon de waarheid kunt zeggen waarbij eliminaties neerkomen op jouzelf.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind haar echt irritant en zou echt een keer fikse ruzie met haar krijgen als ik daar zou zitten
Oh is die te zien?quote:Op maandag 8 mei 2023 14:09 schreef greysbones het volgende:
Beetje Leila eliminatie idee
Met de aftelklok
2 die tegenover elkaar moeten degene die het langst kan wintquote:
Neequote:
Kan maar zo , wordt tijdquote:Op maandag 8 mei 2023 14:10 schreef Clasientje het volgende:
Kom maar op met de eliminatie wordt weer eens tijd.
TOP managerquote:Op maandag 8 mei 2023 14:11 schreef greysbones het volgende:
Zoe roept mensen ook niet bij elkaar
Gooit random de tekst de loods in
Wie van jullie kan er (op)hoepelenquote:
En ze vindt het zo goed van haar zelfquote:Op maandag 8 mei 2023 14:12 schreef 5thencounter het volgende:
ZooWie stelde een vraag aan Achter.. er staan 2 hoelahoeps in de sluis, klopt dat?
Sjeezus.. já dat klopte
Waardeloos kindquote:Op maandag 8 mei 2023 14:12 schreef 5thencounter het volgende:
ZooWie stelde een vraag aan Achter.. er staan 2 hoelahoeps in de sluis, klopt dat?
Sjeezus.. já dat klopte
En wat de bedoeling is.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:12 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezus.. já dat klopte
Ze deelde het gewoon mee.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
En ze vindt het zo goed van haar zelf
Dat ze dit gemaild heeft
Nee liever achter de ruggen omquote:
Niets, op kantoor laat ze een ander het werk doen en verder beetje plamuren en heen en weer lopen, doen alsof ze druk isquote:
iig niet centraal zodat weet waar ze aan toe zijnquote:
Misschien krijgt ze nogquote:Op maandag 8 mei 2023 14:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
En ze vindt het zo goed van haar zelf
Dat ze dit gemaild heeft
Maar dat weten ze nietquote:Op maandag 8 mei 2023 14:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
iig niet centraal zodat weet waar ze aan toe zijn
Nee hoor, nog lang niet.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:10 schreef Clasientje het volgende:
Kom maar op met de eliminatie wordt weer eens tijd.
Kun je gelijk zien wie er iets van bakt en welke juist weer nietquote:Op maandag 8 mei 2023 14:15 schreef spapaars het volgende:
Dus 2 genomineerden zullen een hoelahoepstrijd moeten doen.
Ze kunnen tot morgen oefenen verwacht ik.
Morgen 14 uurquote:
Dat snap ik wel ,maar Zoe legt helemáál niet uit /praat niet tegen de hele groep maar tegen losse personenquote:
Dan weten ze wel wie ze moeten nomineren,.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kun je gelijk zien wie er iets van bakt en welke juist weer niet
1,5 kgquote:Op maandag 8 mei 2023 14:18 schreef greysbones het volgende:
Het zijn geen gewone hoepels volgens mij
'Hoepelopjes'quote:Op maandag 8 mei 2023 14:18 schreef greysbones het volgende:
Het zijn geen gewone hoepels volgens mij
Mjaquote:Op maandag 8 mei 2023 14:21 schreef Kakadylo het volgende:
Als dit een eliminatie betreft dan heeft Zoe weer een enorme mazzel
Elke manager heeft wat dat betreft mazzel.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:21 schreef Kakadylo het volgende:
Scheelt zo heel veel zal zoe niet succesvol in zijn qua opdrachten/eliminatiequote:
Moraima pechquote:Op maandag 8 mei 2023 14:21 schreef Kakadylo het volgende:
Fitness hoepel 1,5 kg is voor gevorderdenquote:
Die ziet de spreekwoordelijke bui natuurlijk al hangenquote:
Sas of Mory vind ik wel logische keuzesquote:Op maandag 8 mei 2023 14:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die ziet de spreekwoordelijke bui natuurlijk al hangen
Krijgen we een titanenstrijd tussen Mora en Janet?quote:Op maandag 8 mei 2023 14:27 schreef Ebinas het volgende:
Mori heeft een poging of 5 gedaan.
Laat hem zakken "Dom ding", "ik kan het niet"
En gaat zuchtend op de bank zitten
Maar die doet zoveel daar , die gaan ze niet daarvoor kiezenquote:
Als ze Mora willen redden dan moeten ze welquote:Op maandag 8 mei 2023 14:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar die doet zoveel daar , die gaan ze niet daar kiezen
Dan wint Janet, die ging al beter dan Mora.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Krijgen we een titanenstrijd tussen Mora en Janet?
Ze geeft van te voren al aan dat ze het niet kan. Het is met elke opdracht hetzelfde verhaal. Maar wat boeit het, Mori is grappigquote:Op maandag 8 mei 2023 14:27 schreef Ebinas het volgende:
Mori heeft een poging of 5 gedaan.
Laat hem zakken "Dom ding", "ik kan het niet"
En gaat zuchtend op de bank zitten
Van mij mag ze weg ,. aardige vrouw maar doet weinigquote:Op maandag 8 mei 2023 14:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ze Mora willen redden dan moeten ze wel
Mori en Imi komen er niet samen op.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan wint Janet, die ging al beter dan Mora.
Zag net Imi die lukte het ook (nog) niet.
Doe dan Mora en Imi maar.
Het zal alleen geen strijd worden.
Niemand daar geeft zo maar op.
Behalve Mora en Zoe.
Zoe hoeft niet dus..................
Dat grappige begint soms ook vervelend te worden.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze geeft van te voren al aan dat ze het niet kan. Het met elke opdracht hetzelfde verhaal. Maar wat boeit het, Mori is grappig![]()
Met een ander programma was ze(Moraima) ook al 10kg afgevallen. Klaarblijkelijk, heeft ze Tv programma's nodig om af te vallen.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:29 schreef Clasientje het volgende:
Moraima is wel veel afgevallen zie ik goed bezig hoor.
Toch zie ik haar liever dan een Sasha, Eunice of Janet. Zoe mag van mij meteen vertrekken als de nieuwe manager is gekozenquote:Op maandag 8 mei 2023 14:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van mij mag ze weg ,. aardige vrouw maar doet weinig
Ze is HoofdKok&Kledingherstelster.. die doen ze pas het laatst wegquote:Op maandag 8 mei 2023 14:30 schreef Kakadylo het volgende:
Sowieso kun je tig argumenten bedenken om van Janet af te willen
Ik vind haar vooral plat in haar humor. Het is ook een flink aandachtsorgel. Zie je aan de hoeveelheid programma’s die ze al is afgelopen.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat grappige begint soms ook vervelend te worden.
Een herhaling van zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |