Waarom zou je iemand willen redden, die minder uitvoert, voor iemand die wel wat uitvoert?quote:Op maandag 8 mei 2023 14:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ze Mora willen redden dan moeten ze wel
Neuhh er zijn er al meer die janet een beetje beu wordenquote:Op maandag 8 mei 2023 14:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze is HoofdKok&Kledingherstelster.. die doen ze pas het laatst weg
Nee dat klopt, was ook niet helemaal een aansluiting op de post. iddquote:
Eensquote:Op maandag 8 mei 2023 14:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat grappige begint soms ook vervelend te worden.
Een herhaling van zetten
Die loopt alles afquote:Op maandag 8 mei 2023 14:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind haar vooral plat in haar humor. Het is ook een flink aandachtsorgel. Zie je aan de hoeveelheid programma’s die ze al is afgelopen.
Sommigen al een beetje veelquote:Op maandag 8 mei 2023 14:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neuhh er zijn er al meer die janet een beetje beu worden
Op een gegeven moment telt dat niet meer en ook zij hoort bij één specifiek kamp waardoor ze al acht maanden bescherming geniet. En hoe leuk ze ook doet uiteraard brieft zij ook alles wat ze hoort door aan haar eigen mensen. Het is geen ponykamp.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze geeft van te voren al aan dat ze het niet kan. Het met elke opdracht hetzelfde verhaal. Maar wat boeit het, Mori is grappig![]()
Zo lopen er nog een aantal waardeloze irritators rond die weg mogenquote:Op maandag 8 mei 2023 14:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neuhh er zijn er al meer die janet een beetje beu worden
Vanwege dubbele agenda'squote:Op maandag 8 mei 2023 14:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand willen redden, die minder uitvoert, voor iemand die wel wat uitvoert?
Die kan het juist goed.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:37 schreef Ebinas het volgende:
Heeft Erik het al geprobeerd?
Vraag me af of hij het kan.
Hij is behoorlijk plankerig in bewegen, lijkt me lastig voor hem
Heeft hosselaar Jappie weeral toegeslagen?quote:Op maandag 8 mei 2023 14:35 schreef mootie het volgende:
Moiraima en Jap vonden gisteravond heel leuk.
Tijdens de discussie over de wereldeconomie?quote:Op maandag 8 mei 2023 14:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heeft hosselaar Jappie weeral toegeslagen?
Niet alles, 1 of 2 dingen.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:37 schreef Flow3r het volgende:
alle boodschappen zijn weg, er stond niks in het mandje
Zoe moet ook nog iets toevoegen voor Marciano
Al eeuwen, die komt met de box mee volgens mij.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:39 schreef Clasientje het volgende:
Ik wist helemaal niet dat hun een ipad daar hebben, ik zag Eunice met dat ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |