quote:
Stomme vragenquote:Op maandag 8 mei 2023 14:46 schreef Ebinas het volgende:
Zoe had gevraagd of die 2 hoepels klopte
Reactie: klopt en succes
quote:Op maandag 8 mei 2023 14:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
leren hoelahoepen
Die is schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Mwahhhh even afwachten en aanvoelen dat er een achterliggende gedachte is doen de meesten wel denk ik.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Tbh, dit had ik andere managers ook zo zien doen.
Okay dat kan heb ik niet gezien ,maar ik had het ook niet over anderen maar over Zoequote:Op maandag 8 mei 2023 14:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Tbh, dit had ik andere managers ook zo zien doen.
En als je een mailtje stuurt dan doe je dat met een bepaalde intentie waaruit je mogelijk weer enige informatie haaltquote:Op maandag 8 mei 2023 14:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mwahhhh even afwachten en aanvoelen dat er een achterliggende gedachte is doen de meesten wel denk ik.
en bij grootsmoel gaat alleen om bier en peukenquote:Op maandag 8 mei 2023 14:49 schreef spapaars het volgende:
Mr negatief himself, kettingroker en grootgebruiker van bier "het gaat hier alleen om eten" verwijt hij de groep.
Zoe nietquote:Op maandag 8 mei 2023 14:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En als je een mailtje stuurt dan doe je dat met een bepaalde intentie waaruit je mogelijk weer enige informatie haalt
Marciano was ook niet echt snugger toen hij manager was. Had het geluk dat hij Isaac aan zijn zijde vond.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Okay dat kan heb ik niet gezien ,maar ik had het ook niet over anderen maar over Zoe
Eens, maar dan vis je dit in dit spel toch juist niet.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En als je een mailtje stuurt dan doe je dat met een bepaalde intentie waaruit je mogelijk weer enige informatie haalt
Zou wel willen weten hoe ze dat precies intikt want als je een denkbeeldig vriendje hebt dan kun je eigenlijk alles verwachtenquote:Op maandag 8 mei 2023 14:52 schreef Ebinas het volgende:
Zoe vroegt zich af of Johnny geen geld had voor een airco.
(Serieus nagevraagd he)
Nee dat had hij niet, maar wellicht via het activiteitenboek
Nogmaals ik had het niet over anderen maar over Zoequote:Op maandag 8 mei 2023 14:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Marciano was ook niet echt snugger toen hij manager was. Had het geluk dat hij Isaac aan zijn zijde vond.
Het maakt hem populair, naar het schijntquote:Op maandag 8 mei 2023 14:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
en bij grootsmoel gaat alleen om bier en peuken
Maar Zoe weet het zelf allemaal wel.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Marciano was ook niet echt snugger toen hij manager was. Had het geluk dat hij Isaac aan zijn zijde vond.
Kreeg de indruk dat ze er iemand over gesproken had.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou wel willen weten hoe ze dat precies intikt want als je een denkbeeldig vriendje hebt dan kun je eigenlijk alles verwachten
niet bij mijquote:Op maandag 8 mei 2023 14:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het maakt hem populair, naar het schijnt
Er zijn ook andere voorbeelden dan alleen Zoe. Geen dank overigensquote:Op maandag 8 mei 2023 14:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nogmaals ik had het niet over anderen maar over Zoe
Bedankt alvast
Begrijpelijk. Het is ook voor haar een leerschoolquote:Op maandag 8 mei 2023 14:56 schreef Ebinas het volgende:
M
[..]
Maar Zoe weet het zelf allemaal wel.
Behalve als ze afgerekend kan worden door de groep dan vraagt ze ook assistentie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |