jaaaa ik hoorde het haar zeggenquote:Op maandag 8 mei 2023 13:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vegan
Maar das gewoon leer aldus zoe
😂😂😂😂😂😂quote:Op maandag 8 mei 2023 13:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vegan
Maar das gewoon leer aldus zoe
Ze heeft een zwak voor ons Sjefkequote:Op maandag 8 mei 2023 13:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, die wil van dat gejank af zijn....
Wat zou ze voor Zoe gaan kopen vraag ik me dan afquote:Op maandag 8 mei 2023 13:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, die wil van dat gejank af zijn....
Achteraf mogen we het horenquote:Op maandag 8 mei 2023 13:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
kunnen we hopelijk weer naar gezellige avonden kijken
1 avond of 2 misschien dan is het opquote:Op maandag 8 mei 2023 13:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zoals van de week op K4 met Mirthe en Wendyquote:Op maandag 8 mei 2023 13:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Top is mooi , de rest had ik eraf gekniptquote:Op maandag 8 mei 2023 13:21 schreef Monique___ het volgende:
zowie vindt het leuk.. dan weet je al genoeg.. ordinair
[ afbeelding ]
Dan zijn er nog genoeg bestel momenten om een nieuwe lading te bestellen..5 euro, babs is gul hoor..quote:
Koekoekquote:Op maandag 8 mei 2023 13:24 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Broodje knakworst met amandelen ...
(dacht eerst dat het bonen waren)
Zolang het maar geen bier isquote:Op maandag 8 mei 2023 13:24 schreef KinKiJan het volgende:
Maar Eunice toch haar zin met die amandelen dus ...
Erik zegt bij voorbaat al dat het hem niet gaat lukken. Maar wel die amandelen opvreten natuurlijk.quote:Op maandag 8 mei 2023 13:24 schreef KinKiJan het volgende:
Maar Eunice toch haar zin met die amandelen dus ...
Ja die zijn behoorlijk prijzigquote:Op maandag 8 mei 2023 13:27 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
De hoeveelheid amandelen is duurder dan 2 kratten bier ( 5¤ per krat)
een kilo nepwimpersquote:Op maandag 8 mei 2023 13:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wat zou ze voor Zoe gaan kopen vraag ik me dan af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |