?quote:
Voor morgen bedoel ikquote:Op maandag 8 mei 2023 13:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
?
Ze hebben toch een broodje knakworst ?
En wie kookt er morgen ?quote:
Janet? Maar er is iets misgegaan met de bestellingquote:
Naashhh wat raarrrquote:Op maandag 8 mei 2023 13:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Janet? Maar er is iets misgegaan met de bestelling
Ze heeft het gewoon niet goed gezien, er zaten een paar wimpers lohosquote:Op maandag 8 mei 2023 13:32 schreef KinKiJan het volgende:
Ze missen veel meer dan krentenbollen.
Wie gaat ze de schuld geven? Febo? Jumbo? Wendy? Jeff? Zichzelf?
quote:Op maandag 8 mei 2023 13:35 schreef ledn81 het volgende:
Zoe aan de FEBO
Hallo haai, hier ben ik weer. Gezel he![]()
Hey luister, we hebben net de boodschappen gehad, maar er missen allemaal dingentjens!
Gek he? Weten jullie hoe dat kan? Nou laat maar even weten.
Groetjes en kus Zoë
salade, een best wel groot broodje en noten...dat moettoch vullen?quote:Op maandag 8 mei 2023 13:39 schreef greysbones het volgende:
Er wordt al extra brood gesmeerd
Het eten was weer niet voldoende
Niet bij Erikquote:Op maandag 8 mei 2023 13:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
salade, een best wel groot broodje en noten...dat moettoch vullen?
quote:Op maandag 8 mei 2023 13:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoor ik dat goed, beenham morgen? En dat heet goedkoop boodschappen doen?
Fixed.quote:Op maandag 8 mei 2023 13:35 schreef ledn81 het volgende:
Zoe aan de FEBO
Hallo haai, hier ben ik weer. Gezel he![]()
Hey luister, we hebben net de boodschappen gehad, maar er missen allemaal dingentjens!
Gek he? Weten jullie hoe dat kan? Nou laat maar even weten. Oh wacht, ik weet het al, het was Jeff.
Groetjes en kus Zoë
sjenet had haar mond nog niet leeg en had het al over een broodje hageljes, JW ging r ook nog 1 nemen. Al die oudjes lintwormen?quote:
Is toch topquote:Op maandag 8 mei 2023 13:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Echt ik begrijp er niets van, dure noten, beenham en dan klagen dat ze niet genoeg te eten hebben. Dat begrijp ik wel als je boodschappen doet en zulke dure producten koopt.![]()
Ik snap het ook niet helemaal maar was dat niet voor de challenge?quote:Op maandag 8 mei 2023 13:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Echt ik begrijp er niets van, dure noten, beenham en dan klagen dat ze niet genoeg te eten hebben. Dat begrijp ik wel als je boodschappen doet en zulke dure producten koopt.![]()
Eunice is hoofd GBRquote:Op maandag 8 mei 2023 13:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal maar was dat niet voor de challenge?
Volgens mij krijgen ze de spullen/ etenswaren voor een challenge van achter en deze noten lagen net naast een broodje knakworst. Rare combinatie ookquote:Op maandag 8 mei 2023 13:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal maar was dat niet voor de challenge?
Ja hebben ze denk idd van achter gekregen. De worsten sowieso.quote:Op maandag 8 mei 2023 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze de spullen/ etenswaren voor een challenge van achter en deze noten lagen net naast een broodje knakworst. Rare combinatie ook
Ik weet niet anders als dat ze 1 keer krijgen om te oefenenquote:Op maandag 8 mei 2023 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze de spullen/ etenswaren voor een challenge van achter en deze noten lagen net naast een broodje knakworst. Rare combinatie ook
Die amandelen zijn ook voor een challenge , verder snap ik het ook nietquote:Op maandag 8 mei 2023 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik had het door de salade gegooid, maar die lui kennende krijg je weer gezeik dat iemand net een noot meer dan zeikneus heeft gekregenquote:Op maandag 8 mei 2023 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou het niet meer terug hoeven hoorquote:Op maandag 8 mei 2023 13:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Draagt Janet nog wel eens haar eigen kleding, zie haar alleen nog in kleding van anderen lopen
Die geven mensen aan haar ze er op uit zijn gekeken oidquote:Op maandag 8 mei 2023 13:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Draagt Janet nog wel eens haar eigen kleding, zie haar alleen nog in kleding van anderen lopen
Dit zou een goede verklaring kunnen zijn jaquote:Op maandag 8 mei 2023 13:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die geven mensen aan haar ze er op uit zijn gekeken oid
De boodschappen worden besteld door de kokers, en die krijgen een budget.quote:Op maandag 8 mei 2023 13:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is toch top
Zoe doet het zo goed dat ze straks oesters kunnen eten![]()
heeft ze ook dingen van zoe aan?quote:Op maandag 8 mei 2023 13:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nee , wel zelf verbouwd van afdankertjes van Mory of Bep, Wen etcquote:
Vind haar echt irritant en zou echt een keer fikse ruzie met haar krijgen als ik daar zou zittenquote:
Vind dat echt lelijk, zeker bij een vrouwquote:Op maandag 8 mei 2023 13:47 schreef Kakadylo het volgende:
Babs en Wendy hebben van zulke tattoos die ze ooit in een dronken bui hebben gezet toen ze nog twintigers waren ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |