-knip-quote:Op maandag 8 mei 2023 14:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er zijn ook andere voorbeelden dan alleen Zoe. Geen dank overigens
quote:Op maandag 8 mei 2023 14:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Het is ook voor haar een leerschool
Isaac liet ook iedereen zelf typen toen hij manager was. En ging dan lekker door her raampje zitten gluren. Hoorde je toen ook niemand over.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er zijn ook andere voorbeelden dan alleen Zoe. Geen dank overigens
quote:Op maandag 8 mei 2023 14:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij leest idd niet
verder laat ik je weer lekker links liggen
Dat hoorde ik iddquote:Op maandag 8 mei 2023 14:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Marciano heeft alle kleding van Babet en haar kast opgeruimd en haar bed opgemaakt. Die kreeg van mij een trap onder zijn komt, blijf van mijn spullen af
Hij had gisteren ook al haar bed opgemaaktquote:Op maandag 8 mei 2023 14:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Marciano heeft alle kleding van Babet en haar kast opgeruimd en haar bed opgemaakt. Die kreeg van mij een trap onder zijn komt, blijf van mijn spullen af
Zo gaat dat meestal want dat zag je ook bij Mexx (toen ze eenmaal uit het programma lag) terwijl een trien eerste klasquote:Op maandag 8 mei 2023 14:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het maakt hem populair, naar het schijnt
Isaac had als voordeel dat hij goed gebekt is. Maar idd, het is Zoe.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:58 schreef mangalie het volgende:
[..]
Isaac liet ook iedereen zelf typen toen hij manager was. En ging dan lekker door her raampje zitten gluren. Hoorde je toen ook niemand over.
Die Marciano tochquote:Op maandag 8 mei 2023 14:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij had gisteren ook al haar bed opgemaakt
Ik bedoel dat ik me bij anderen ook kan voorstellen dat ze zoiets zouden doen. Even navragen.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Okay dat kan heb ik niet gezien ,maar ik had het ook niet over anderen maar over Zoe
Eens, alleen moest ik 3x lezen. net = natquote:Op maandag 8 mei 2023 14:59 schreef KinKiJan het volgende:
Ik denk toch echt dat alleen Zoe een mail zou kunnen sturen als deze. In feite is de vraag zoals zij hem stelde hetzelfde als 'ik zie dat het water net is, klopt dat?'.
Op Mexx na kan ik me geen enkele andere deelnemer bedenken die in alle serieusheid zo'n vraag zou kunnen stellen
Die grote muil van Mexx werd niet gewaardeerd, die van jeff welquote:Op maandag 8 mei 2023 14:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zo gaat dat meestal want dat zie je ook bij Mexx (toen ze eenmaal uit het programma lag) terwijl een trien eerste klas
quote:Op maandag 8 mei 2023 15:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk voor de WC-pissers
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |