Dit staat haar inderdaad beter, dat andere was wel heel erg kort.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:15 schreef xsaskiax het volgende:
Dat iets langere haar vind ik wel beter staan bij Janet, het maakt haar gezicht wat minder hard/nors
Moest de verf op?quote:
ik geloof het welquote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moest de verf op?
Iedereen krijgt een beurt.
doet hij eens iets ook niet goedquote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:23 schreef Monique___ het volgende:
bern gaat dinsdag voor de mensen die mee willen doen een iq test
lekker belangrijk
een slimme zet. Zo kunnen ze elkaar een beetje gaan peilen voor het geval het geen fysieke eliminatie wordt.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:23 schreef Monique___ het volgende:
bern gaat dinsdag voor de mensen die mee willen doen een iq test
lekker belangrijk
Zou bewust de boel saboteren en de allerlaagste score halen want laat mij echt niet in de kaarten kijkenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:28 schreef Verida het volgende:
[..]
een slimme zet. Zo kunnen ze elkaar een beetje gaan peilen voor het geval het geen fysieke eliminatie wordt.
Dit idd . onzin gedoequote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou bewust de boel saboteren en de allerlaagste score halen want laat mij echt niet in de kaarten kijken
Ze hoeven er niet aan mee te doenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou bewust de boel saboteren en de allerlaagste score halen want laat mij echt niet in de kaarten kijken
Ik denk niet eens dat Bern het daarom doet, zo'n IQ test is ook een beetje onzin als het op algemene kennis aankomt.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:28 schreef Verida het volgende:
[..]
een slimme zet. Zo kunnen ze elkaar een beetje gaan peilen voor het geval het geen fysieke eliminatie wordt.
tis verf hequote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:34 schreef Judiwi het volgende:
Verschrikkeljjk die donkete wenjbrauwen bij Babet.
als hij zelf de antwoorden erbij moet zoekenquote:
De makkelijke vragen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij zei vanmiddag dat hij 80% 'kreeg' en 20% had hij zelf verzonnen
Ik snap niet dat ze allemaal op commando aan komen draven, boven ¤25 zijn de verzendkosten trouwens gratis.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:36 schreef ledn81 het volgende:
Of Babbel zo boven komt. Dan kan ze een bestelling bij Zalando / Bol erdoor zetten. Want Ice heeft ook iets besteld en dan doen ze samen de verzendkosten.
Lekker boeiend of je dat vandaag nog of morgenochtend doet. Maar het moet nu van manager Zoe
Babbel zit lekker haren te verven en nagels te vijlen.
Iedereen springt telkens in de houding voro manager Zoe
met een alu hoedje opquote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:42 schreef ledn81 het volgende:
Ik houd van dit soort nietszeggende streams. lekker beetje kleertjes naaien, muziekje erbij. af en toe beetje babbelen of ook gewoon niet.![]()
[ afbeelding ]
ik zie liever de streams van gisteren...quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:42 schreef ledn81 het volgende:
Ik houd van dit soort nietszeggende streams. lekker beetje kleertjes naaien, muziekje erbij. af en toe beetje babbelen of ook gewoon niet.![]()
[ afbeelding ]
Ohja dat was ook leuk, maar het is niet elke dag feestquote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik zie liever de streams van gisteren...
was best druk gisteravond op de streams..quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ohja dat was ook leuk, maar het is niet elke dag feest![]()
ik moet de filmpjes nog terug kijken bedenk ik net
Eerst schuren en dan de grondverf er eerst op?quote:
Ziekelijk ja. En Babette kletst gewoon mee met die poppenkastquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:03 schreef ledn81 het volgende:
Zoe heeft eindelijk Babbel op kantoor gelokt :
"oh ik heb zo gelachen, ik was vanmorgen als eerste wakker met Ice. gaat ie eerst achter de plant staan, of ik hem niet zie, vervolgens heeft ie hier geshopt gegeten, ik zat hier mijn make-up te doen.... enig"
Babbel : "Nou je dream is coming true"
Beetje ongezond die obsessie met Ice van Zoe..
Is van haar managerskantoor een soort huisje boompje beestje met Ice van aan het maken voor haar zelf
Wendy: Voel je wat?quote:
Babs heeft een achtdubbele agenda en wordt flink onderschat daar door menigeenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ziekelijk ja. En Babette kletst gewoon mee met die poppenkast
Ik zei gisteren precies hetzelfdequote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs heeft een achtdubbele agenda en wordt flink onderschat daar door menigeen
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:18 schreef Deisyy het volgende:
Er is weinig te eten voor morgen, maar Erik heeft nog crackers en ketchup, dat is makkelijk om de hagelslag te laten plakken
Gatver !!!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:18 schreef Deisyy het volgende:
Er is weinig te eten voor morgen, maar Erik heeft nog crackers en ketchup, dat is makkelijk om de hagelslag te laten plakken
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:18 schreef Deisyy het volgende:
En dit vanuit Mirthe op een heel naïeve manier, of ze totaal niet door had wat het met Eunice deed. Echt zo naïef of gemeen vraag ik me af.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:18 schreef Inka het volgende:
Mirthe vertelde net dat JW gisteren een klapje op haar achterwerk had gegeven. En dat hij dat al vaker deed, ook bij Babette. Eunice helemaal in twijfel over gisteren. Zegt Mirthe dat ze zelf ook vaak op verkeerde mannen viel. Denk dat Eunice zich ineens niet meer speciaal voelt.
Kleine stoker is het, wat een loeder….quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:18 schreef Inka het volgende:
Mirthe vertelde net dat JW gisteren een klapje op haar achterwerk had gegeven. En dat hij dat al vaker deed, ook bij Babette. Eunice helemaal in twijfel over gisteren. Zegt Mirthe dat ze zelf ook vaak op verkeerde mannen viel. Denk dat Eunice zich ineens niet meer speciaal voelt.
was ook wel een raar moment gisterquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:18 schreef Inka het volgende:
Ik vraag me dat ook af, ben eerder geneigd om te denken dat Mirthe zoiets uit naïviteit vertelt, maar misschien is het wel een wolf in schaapskleren.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:23 schreef Inka het volgende:
[..]
En dit vanuit Mirthe op een heel naïeve manier, of ze totaal niet door had wat het met Eunice deed. Echt zo naïef of gemeen vraag ik me af.
Ik denk het laatste …..quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me dat ook af, ben eerder geneigd om te denken dat Mirthe zoiets uit naïviteit vertelt, maar misschien is het wel een wolf in schaapskleren.
Ze is heel geslepen, let maar eens op hoe vaak ze bij een groepje komt staan tijdens een gesprek of als er iets speelt. Ze is er als de kippen bij om te schinen. En lief en aardig met iedereen, zodat ze niet op haar stemmen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me dat ook af, ben eerder geneigd om te denken dat Mirthe zoiets uit naïviteit vertelt, maar misschien is het wel een wolf in schaapskleren.
Ik geloof ook niet dat ze dit vertelt Eunice te kwetsen. Ze vertelt het gewoon hoe het is gebeurt denk ikquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
moedervlekjes ?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat heeft Babs voor een doedels op dr rug
Ik kan van het begin af aan al geen hoogte krijgen van dat meisje, maar ze zou inderdaad zo geslepen kunnen zijn.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:27 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ze is heel geslepen, let maar eens op hoe vaak ze bij een groepje komt staan tijdens een gesprek of als er iets speelt. Ze is er als de kippen bij om te schinen. En lief en aardig met iedereen, zodat ze niet op haar stemmen.
Nahquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat gisteravond hele even zonder beeld, maar met geluid en toen was ze ook net een Benquote:
Mirthe toonde totaal geen interesse in Eunice haar reactie, reageerde er niet op.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat ze dit vertelt Eunice te kwetsen. Ze vertelt het gewoon hoe het is gebeurt denk ik
En het is dan aan eunice om hier overdreven op te reageren of om het lachend af te doen lijkt mij.
Zat ik net te denken ! Dadelijk vallen die plukjes er uit 😜quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
Moet die verf niet een keer uitgespoeld worden?
Zal haar goed doen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
Babette wil een fles wodka bestellen, wel een literfles.
Lijkt me leukquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:40 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zat ik net te denken ! Dadelijk vallen die plukjes er uit 😜
Hysterische taferelenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:40 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zat ik net te denken ! Dadelijk vallen die plukjes er uit 😜
Ik heb beeld van Jeff zijn banjerpoedelhaar op het tafelvoetbalveldquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:46 schreef mootie het volgende:
Ik heb beeld van Bep met kort haar en een kuif. Cannot unsee.
Het verbaast me niets want JW is een ouwe viespeuk en al helemaal met alcohol. Maar in plaats van bij een ander te gaan lopen klagen deel je beter een knietje uit waarna ie een paar dagen met een hoog stemmetje praat. Of zeg ik nu iets raars?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:18 schreef Inka het volgende:
Je zou er een evenement aan kunnen koppelen want typetjes genoeg daarquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:48 schreef Verida het volgende:
[..]
zou dan voor mij een reden zijn om de rijdende rechter in te schakelen
'Ja die idioot van een Ice ook... Wat was dat lekker hè zo'n ijsje...'quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:54 schreef ledn81 het volgende:
Ice komt binnen en het geroddel stopt
[ afbeelding ]
Dat zijn vliegen. Nu het weer warmer wordt zijn die weer terug. Ze gaan weer van die vliegen platstrippen ophangen, maar vliegen zitten daar altijdquote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:20 schreef woxxel het volgende:
Ik heb t al een paar keer gezien. Maar t lijkt of er steeds een vogel langs de camera vliegt in de keuken
Misschien beter een hordeur in de keuken plaatsenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat zijn vliegen. Nu het weer warmer wordt zijn die weer terug. Ze gaan weer van die vliegen platstrippen ophangen, maar vliegen zitten daar altijd
Dan komen ze via de grote loodsdeur wel binnen. Heeft geen zin daar. vliegen heb je daar nu eenmaal op het boerenlandquote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Misschien beter een hordeur in de keuken plaatsen
aha ik dacht dat ze voornamelijk in de keuken zatenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dan komen ze via de grote loodsdeur wel binnen. Heeft geen zin daar. vliegen heb je daar nu eenmaal op het boerenland
En raar dat wij t ook niet te zien krijgen met al die camera's xou dat te doen moeten zijnquote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:26 schreef xsaskiax het volgende:
Hoorde ik het nou goed en heeft iemand weer eens het brood dat apart lag opgevreten?
Wat mankeren die lui daar toch om keer op keer eten dat niet van henzelf is te verdonkeremanen (en dan nog met onschuldige koppen rond te lopen).
Ook raar dat nooit iemand het ziet gebeuren!
Ja weet je nog met Mexx, die schreeuwde blijf van me af..mss overdreef Mexx wel erg, maar bijna zeker weten dat hij net als toen met Babs beetje pissed was en wel erg kort op haar nek zat..een arrogant misbaksel is met losse handjes.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:24 schreef xsaskiax het volgende:
Dit verhaal van Mirthe over JW heb ik vaker van haar gehoord.
Die man heeft vooral met drank op losse handjes richting de vrouwen.
Ik zou hem zo knetterhard met m'n hak op zijn tenen trappen dat hij een week door de loods zou hinken (lichamelijk geweld mag niet, dus knietje is helaas niet toegestaan)
Wat ik wel raar van Mirthe vind is dat ze zich toch telkens laat omarmen door JW en heel vriendelijk bij hem zit e.d.
Ik zou echt uit zijn buurt blijven, met of zonder alcohol
ja die was helemaal erg!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:31 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja weet je nog met Mexx, die schreeuwde blijf van me af..mss overdreef Mexx wel erg, maar bijna zeker weten dat hij net als toen met Babs beetje pissed was en wel erg kort op haar nek zat..een arrogant misbaksel is met losse handjes.
Tja Mirthe de gevaarlijkse speler daar in de loods, zeg ik al van dag 1..ook ziekelijk jaloers op alles om haar heen..dus ook op Eunice en Jw.tussen haar woorden door hoor je venijn elke keer weer.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja die was helemaal erg!
Mexx verzon dingen waar je bijstond. beschuldigde ook links en rechts mensen zoals destijds met Laila... die spoorde/spoort echt niet.
Maar wat Mirthe betreft vind ik haar houding toch vaak 'raar'.
Zeggen dat ze bepaalde mensen expres 'negeert'/ontwijkt, terwijl ze juist heel vaak mensen aan wie ze zegt een hekel te hebben op lijkt te zoeken.
Xijn? HW? Welke whiskyfles heb jij open getrokkenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:57 schreef woxxel het volgende:
Xijn eunice en hw afgekoeld. T verbaasd me dat ze niet bij elkaar hangen
Jaja ik zit op m'n telefoon. Dat gaat niet altijd goedquote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Xijn? HW? Welke whiskyfles heb jij open getrokken
ICE heeft zeker zn onderbroek ff laten zien !?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:59 schreef Silves het volgende:
een boekje en koekjes gekocht van Jef zijn budget...voor Ice
Ze heeft ff mogen snuffelen aan de inhoudquote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
ICE heeft zeker zn onderbroek ff laten zien !?
zou de stream aanzetten.. maar het is bijna op zijn eindequote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:00 schreef woxxel het volgende:
Moet ik de stream weer aanzetten of is t weer saai?
Te laatquote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:00 schreef woxxel het volgende:
Moet ik de stream weer aanzetten of is t weer saai?
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:59 schreef Silves het volgende:
een boekje en koekjes gekocht van Jef zijn budget...voor Ice
Budget en hem zijn dag, heeft het minste probeert alles te doen , heeft gekozen om bier erbij, en heeft ze verwijderd..ect..quote:
ICE de duurste innemer van de loods, die tonnetjes met Pre-workout krijgen ze niet van 'n sponsorquote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:06 schreef Silves het volgende:
Toevallig Ice erbppt om 22.00 u..de bodygard van ??
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:08 schreef Silves het volgende:
[..]
Budget en hem zijn dag, heeft het minste probeert alles te doen , heeft gekozen om bier erbij, en heeft ze verwijderd..ect..
ja zo,n 200 euro per zak en dan hebben we de visolie en de tientallen andere pillen,,,de musli en bananen elke dag, yep erg duur menneke.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ICE de duurste innemer van de loods, die tonnetjes met Pre-workout krijgen ze niet van 'n sponsor
gaat wel van het budget af en er zijn er maar 3 ofzo die er van gebruiken. En die rotzooi
kost wel meer dan ,¤25
Bier hoort niet bij het koken..KLAARquote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:10 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey had bezuinigd op zijn kookdag, zodat hij 1 of 2 kratjes bier erbij kon bestellen
Omdat Zoë aan iedereen advies heeft gevraagd heeft ze een paar flessen limonade gekocht
Zoë zei dat ze bij anderen ook dingen weggeklikt heeft, maar Jeffrey probeert haar uit te leggen dat ze niets weggeklikt hebben bij anderen, alleen goedkopere alternatieven hebben gezocht.
Wendy legde Zoë in de keuken uit wat Jeffrey precies bedoelde en verweet haar dat ze niet luistert.
Zoë neemt Jeffrey mee naar kantoor en ze geeft nu toe dat het haar eerste keer was en dat ze naar teveel mensen heeft geluisterd.
Jeffrey zegt dat het hem niet pertinent om het bier gaat, maar dat het zo moet zijn dat hij bestelt op zijn kookdag wat hij wil binnen een budget,
Het valt me reuze mee hoe ze hem nu te woord staatJeffrey wordt ook weer rustig.
In de keuken heeft Isaac weer het hoogste woord.
Anderen bestelden ook drinken bij hun kookdagen, dus of het nou fris, melk of bier is, dat is aan degene die kookt lijkt me....quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Anderen bestelden ook drinken bij hun kookdagen, dus of het nou fris, melk of bier is, dat is aan degene die kookt lijkt me....
KLAAR??
Bier heeft nog nooit bij het kookbudget gezeten....quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:14 schreef Silves het volgende:
[..]
is meestal op vrijdag, muziek en een biertje..al maanden lang.hem zijn dag, hem zijn keuze.
Krijgen 1 budget voor de hele dag!! ontbijt, lunch, avondeten, snacks en drinken en soms fruit.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
Bier heeft nog nooit bij het kookbudget gezeten....
Aanname dus weer....quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:14 schreef xsaskiax het volgende:
oh Zoë weer in de loods en zegt dat ze zo tegen Jeffrey deed omdat hij ervan houdt.... oke... zo klonk het niet, maar dan zal ik het verkeerd gehoord/begrepen hebben
zouden ze weer alles hebben opgenomen, daar zijn die 2 weer in staat voor.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:16 schreef xsaskiax het volgende:
Je verwacht het niet.... Mirthe stond met Erik op een afstandje te luisteren
Nee, drinken zat er nooit bij ook niet nu maar goed Jeffrey maakt het er nu van dus is het waarheid...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:17 schreef Silves het volgende:
[..]
Krijgen 1 budget voor de hele dag!! ontbijt, lunch, avondeten, snacks en drinken en soms fruit.
Mirthe vertoont primitief kinderlijk gedrag waardoor super beïnvloedbaar waarmee ze alle kanten opvliegt. In haar geval is het echter geregeld relatief onschuldig want die bovenkamer is als een soort van doolhof. Als je daar in die setting veel tijd met mekaar doorbrengt zou het m'n interesse wekken omdat je benieuwd bent naar de achtergronden. Niet te vergelijken dus met zo'n Mexx inderdaad want zo'n figuur wil ik niet eens in m'n buurt hebben want naast dat ik haar schijtirritant vind heb je zo een claim aan je broek hangen en worden teksten (on)bewust verdraaid waarna je nog je straatje moet gaan schoonvegen ook.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja die was helemaal erg!
Mexx verzon dingen waar je bijstond. beschuldigde ook links en rechts mensen zoals destijds met Laila... die spoorde/spoort echt niet.
Maar wat Mirthe betreft vind ik haar houding toch vaak 'raar'.
Zeggen dat ze bepaalde mensen expres 'negeert'/ontwijkt, terwijl ze juist heel vaak mensen aan wie ze zegt een hekel te hebben op lijkt te zoeken.
mirthe is niet kinderlijk ja nep, mirthe is een slang, die weet precies hoe ze de finale weet te vinden..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mirthe vertoont primitief kinderlijk gedrag waardoor super beïnvloedbaar waarmee ze alle kanten opvliegt. In haar geval is het echter geregeld relatief onschuldig want die bovenkamer is als een soort van doolhof. Als je daar in die setting veel tijd met mekaar doorbrengt zou het m'n interesse wekken omdat je benieuwd bent naar de achtergronden. Niet te vergelijken dus met zo'n Mexx inderdaad want zo'n figuur wil ik niet eens in m'n buurt hebben want naast dat ik haar schijtirritant vind heb je zo een claim aan je broek hangen en worden teksten (on)bewust verdraaid waarna je nog je straatje moet gaan schoonvegen ook.
ik neig er ook naar om te denken zoals jij het verwoord. Dat komt voornamelijk door haar manier van kijken als ze denkt dat niemand haar ziet..... ze kan een blik over zich hebben waar je van schrikt.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:25 schreef Silves het volgende:
[..]
mirthe is niet kinderlijk ja nep, mirthe is een slang, die weet precies hoe ze de finale weet te vinden..
en haar satan uitspraken, die vergeet ik ook niet.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik neig er ook naar om te denken zoals jij het verwoord. Dat komt voornamelijk door haar manier van kijken als ze denkt dat niemand haar ziet..... ze kan een blik over zich hebben waar je van schrikt.
Vergeet haar beschermde opvoeding daarin niet! Heb je weleens een kind zien kijken terwijl ie iets uit een snoeppot pakt?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik neig er ook naar om te denken zoals jij het verwoord. Dat komt voornamelijk door haar manier van kijken als ze denkt dat niemand haar ziet..... ze kan een blik over zich hebben waar je van schrikt.
Tja... dan moet ik er gelijk aan denken dat ze op haar dooie gemakkie stond te kijken toen Jeffrey en Kim sex hadden... toen Kim er iets over zei ging ze een paar stappen verder staan kijken..... zoiets haal je toch niet in je hoofd denk ik danquote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vergeet haar beschermde opvoeding daarin niet! Heb je weleens een kind zien kijken terwijl ie iets uit een snoeppot pakt?
en of ze een achterstand heeft, en ja ik denk dat Ice en babs werkelijk zijn aangesteld om de mindere te begeleiden..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:45 schreef chufi het volgende:
Babs praat over Zoe alsof ze er dus nooit iets van begrijpt tegen Jeff, terwijl Zoe er gewoon naast zit .. Dus eigenlijk komt het er op neer dat Zoe echt gewoon een verstandelijke achterstand heeft , maar dat mag niet benoemd worden blijkbaar...
Waarom is ze ooit aan haar neus en haar mond geopereerd ?! die vraag zit nog steeds in mn achterhoofdquote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:48 schreef Silves het volgende:
[..]
en of ze een achterstand heeft, en ja ik denk dat Ice en babs werkelijk zijn aangesteld om de mindere te begeleiden..
Niet gaan lopen klagen over Zoe als manager want je weet bij voorbaat dat ze niet geschikt is en iedereen zal moeten bijspringen. Al acht maanden 'ballast'. Als je het in de eigen groep wil houden dan had je ook voor Babs kunnen kiezen. Maar zij wil natuurlijk liever de maanden hierna aangezien daarmee verzekerd van de finalemaand. Het bewijs is die allerlaatste managerspitch aangezien ze daaraan zal gaan refereren bij de twee laatste verkiezingen want zo sluw als een vos hoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:45 schreef chufi het volgende:
Babs praat over Zoe alsof ze er dus nooit iets van begrijpt tegen Jeff, terwijl Zoe er gewoon naast zit .. Dus eigenlijk komt het er op neer dat Zoe echt gewoon een verstandelijke achterstand heeft , maar dat mag niet benoemd worden blijkbaar...
Beetje down s?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom is ze ooit aan haar neus en haar mond geopereerd ?! die vraag zit nog steeds in mn achterhoofd
Die andere groep heeft het zo gigantisch laten liggen en dat 'domme' zie je ook telkens terug bij die stellingenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:51 schreef freaky40 het volgende:
Babs is volgende maand, moge duidelijk zijn.
Dat sluw als een vos heeft ze misschien ook wel een beetje aan haar uiterlijk te danken dan weerquote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Niet gaan lopen klagen over Zoe als manager want je weet bij voorbaat dat ze niet geschikt is en iedereen zal moeten bijspringen. Al acht maanden 'ballast'. Als je het in de eigen groep wil houden dan had je ook voor Babs kunnen kiezen. Maar zij wil natuurlijk liever de maanden hierna aangezien daarmee verzekerd van de finalemaand. Het bewijs is die allerlaatste managerspitch aangezien ze daaraan zal gaan refereren bij de twee laatste verkiezingen want zo sluw als een vos hoor.
Of toch de deal gesloten met Sas? alles doen om hem een gele kaart aan te smeren..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:52 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë zegt nu dat qua 'adviseurs' Isaac op 1, Babette op 2 en Jeffrey op 3 staan
Wendy staat nu tegen Zoë te praten en Babette laat haar psychologie er weer op los
ik had soms wel even medelijden met Zoë zoals Jeffrey haar aanpakte, want volgens mij begreep ze het gewoon niet hoe hij het bedoelde, ze hoorde alleen de woorden, maar snapte de bedoeling van wat hij zei niet.
Toch waren er wel momenten dat ze best wel even verstandig uit de hoek kwam
Ja beetje denk ik wel ... en dus gewoon heeft ze haar defecten ... en dat verschilt per persoon ...quote:
Iemand heeft hier een filmpje van Zoë bij LLDL (als ik het goed heb) geplaatst, daar zie je een totaal ander meisje dan dat ze nu isquote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom is ze ooit aan haar neus en haar mond geopereerd ?! die vraag zit nog steeds in mn achterhoofd
Gaat ze never nooit lukken, Febo kijkt toch mee. Die gaan hem geen gele kaart geven omdat andere deelnemers hem dat aansmeren. Zal helemaal lekker worden zeg, wereld op zijn kop!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:53 schreef Silves het volgende:
[..]
Of toch de deal gesloten met Sas? alles doen om hem een gele kaart aan te smeren..
dat zit ook in m'n achterhoofd..... grote kans dat als ze morgen met iemand over Jeffrey praat ze zegt dat ze hem weg wil hebben..... niets veranderlijker dan Zoë (daarom denk ik dat ze zo'n moeite hebben gedaan om haar 'binnenboord' te houden)quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:53 schreef Silves het volgende:
[..]
Of toch de deal gesloten met Sas? alles doen om hem een gele kaart aan te smeren..
Denk dat dat al jaren eerder is gebeurd ..... En mogelijk is uiterlijk dus ook een obsessie van haar omdat ze anders isquote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Iemand heeft hier een filmpje van Zoë bij LLDL (als ik het goed heb) geplaatst, daar zie je een totaal ander meisje dan dat ze nu is
Grote kans dat Isaac daarom ineens tevoorschijn kwam toen Jeffrey met behoorlijk wat stemverheffing tegen Zoë praatte. Het viel me op dat in eerste instantie Wendy en Babette zich afzijdig hielden toen het tussen Zoë en Jeffrey van dik hout zaagt men planken was....quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:58 schreef Silves het volgende:
En toch blijf ik erbij dat Jef ook begleid wordt door Ice en Babs..dit zijn de enige die hem de waarheid vertellen en geen grote bek terug krijgen..maar hem kalm maken.
yep en de nodige filmpjes zullen worden gevraagd, en dan wordt het weer een nadir en Zooi gesprek...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 01:05 schreef xsaskiax het volgende:
Ik haak af voor vanavond en heb zomaar het gevoel dat morgenochtend het nodige commentaar op wat vanavond gebeurd is te lezen zal zijn![]()
Slaap lekker voor nu of voor straks
De vrijmibo is door Zoë afgeschaft.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:14 schreef Silves het volgende:
[..]
is meestal op vrijdag, muziek en een biertje..al maanden lang.hem zijn dag, hem zijn keuze.
En wat was haar argument hier voor?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 01:18 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
De vrijmibo is door Zoë afgeschaft.
Samenloop van omstandigheden... Wendy had nog bbq besteld voor gisteren , inc. Drank.. en verder geen geld meer over voor Zoe...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 01:18 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
De vrijmibo is door Zoë afgeschaft.
Nee Zoë wil helemaal geen vrijmibo meer omdat het de laatste tijd geen echt succes meer was maar een verplichting omdat het vrijdag was,ze wil liever drankjes en gezelligheid op spontane momenten.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Samenloop van omstandigheden... Wendy had nog bbq besteld voor gisteren , inc. Drank.. en verder geen geld meer over voor Zoe...
Gist er was leuk en drank is op...
Misschien vrijdag weer of eerder..
Wat heeft bier met koken te maken, ze mogen een bestelling doen voor eten toch?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:10 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey had bezuinigd op zijn kookdag, zodat hij 1 of 2 kratjes bier erbij kon bestellen
Omdat Zoë aan iedereen advies heeft gevraagd heeft ze een paar flessen limonade gekocht
Zoë zei dat ze bij anderen ook dingen weggeklikt heeft, maar Jeffrey probeert haar uit te leggen dat ze niets weggeklikt hebben bij anderen, alleen goedkopere alternatieven hebben gezocht.
Wendy legde Zoë in de keuken uit wat Jeffrey precies bedoelde en verweet haar dat ze niet luistert.
Zoë neemt Jeffrey mee naar kantoor en ze geeft nu toe dat het haar eerste keer was en dat ze naar teveel mensen heeft geluisterd.
Jeffrey zegt dat het hem niet pertinent om het bier gaat, maar dat het zo moet zijn dat hij bestelt op zijn kookdag wat hij wil binnen een budget,
Het valt me reuze mee hoe ze hem nu te woord staatJeffrey wordt ook weer rustig.
In de keuken heeft Isaac weer het hoogste woord.
Omdat het niet echt meer een gezellige avond was, ze is meer van het spontane en wil als er geld is gewoon een kratje bier en wat fris neer zetten zodat mensen kunnen pakken als ze zin hebben.quote:
voor eten wel ja, maar jef wilde goedkoper zodat er bier kon besteld worden , bij bern japie en sas ging jef zich ook al moeien bij hun bestelling moesten ook dingen vanaf of goedkoperquote:Op zaterdag 6 mei 2023 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heeft bier met koken te maken, ze mogen een bestelling doen voor eten toch?
Geen vreten op tafel soms net als gisteren avond een boterham met een hamburgertje meer was er niet.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 06:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
voor eten wel ja, maar jef wilde goedkoper zodat er bier kon besteld worden , bij bern japie en sas ging jef zich ook al moeien bij hun bestelling moesten ook dingen vanaf of goedkoper
zijn altijd dezelfde die zeuren drammen om bier en peukenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen vreten op tafel soms net als gisteren avond een boterham met een hamburgertje meer was er niet.
Maar dat eeuwige gedram om bier en sigaretten gaat gewoon door. Eigenlijk is het te schandalig voor woorden. Goed voorbeeld zijn ze.
Erg toch. Ze moeten zich rot schamen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 07:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
zijn altijd dezelfde die zeuren drammen om bier en peuken
doen ze niet hoor er zal en moet dranken en peuken komen , is voor hun belangrijker dan eten vind ikquote:
Ze zullen denken, 1 biertje is 2 sneetjes bruinbroodquote:Op zaterdag 6 mei 2023 07:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
doen ze niet hoor er zal en moet dranken en peuken komen , is voor hun belangrijker dan eten vind ik
vind het niet normaal dat er weinig eten is door clubje die vooral bier moet hebben , gaat wel ten koste van andere personen die graag brood wat beleg en voedzaam eten willen .is zo van als ik maar bier heb dat is het voornaamstequote:Op zaterdag 6 mei 2023 07:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze zullen denken, 1 biertje is 2 sneetjes bruinbrood
Ja hebben ze het al een paar dagen over inderdaadquote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:09 schreef schizolientje het volgende:
Ze moeten vandaag toch ook weer sigaretten een stelling er in gooien of hoe noem je dat? Dat hoorde ik Wendy gisteren zeggen
Het junkie gedrag is normaal gedrag in die loods geworden. Niemand daar kijkt er nog van op.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:03 schreef cinsan het volgende:
[..]
vind het niet normaal dat er weinig eten is door clubje die vooral bier moet hebben , gaat wel ten koste van andere personen die graag brood wat beleg en voedzaam eten willen .is zo van als ik maar bier heb dat is het voornaamste
En die gaat ook weer gewoon door want die arme rokers kunnen er ook niks aan doen dat ze verslaafd zijn.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:09 schreef schizolientje het volgende:
Ze moeten vandaag toch ook weer sigaretten een stelling er in gooien of hoe noem je dat? Dat hoorde ik Wendy gisteren zeggen
Dat daar nog geen kamervragen over gesteld zijnquote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:13 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het junkie gedrag is normaal gedrag in die loods geworden. Niemand daar kijkt er nog van op.
niet alleen junkiegedrag , ook ik ik ik gedrag als ik maar mijn bier en peuken hebquote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:13 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het junkie gedrag is normaal gedrag in die loods geworden. Niemand daar kijkt er nog van op.
Alcoholgebruik is sociaal geaccepteerd daar komen geen vragen over, roken en drugs zijn wel een issue in de maatschappijquote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat daar nog geen kamervragen over gesteld zijn
En die Jeff is nogal éen drammer wat bier betreft, de hele loods moet het ontgelden met zijn chagrijnigequote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:03 schreef cinsan het volgende:
[..]
vind het niet normaal dat er weinig eten is door clubje die vooral bier moet hebben , gaat wel ten koste van andere personen die graag brood wat beleg en voedzaam eten willen .is zo van als ik maar bier heb dat is het voornaamste
maar dat hoort juist ook bij het junkie gedrag, zo haal je de verslaafden, van wat dan ook, er uitquote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
niet alleen junkiegedrag , ook ik ik ik gedrag als ik maar mijn bier en peuken heb
en peukenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En die Jeff is nogal éen drammer wat bier betreft, de hele loods moet het ontgelden met zijn chagrijnige
gedrag als die zijn zin niet krijgt.
Drank maakt net zo veel kapot als drugs en sigaretten, ben blij dat ik al 4.5 jaar niet meer rookquote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:21 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Alcoholgebruik is sociaal geaccepteerd daar komen geen vragen over, roken en drugs zijn wel een issue in de maatschappij
Zeker, er komt nog wel een tijd dat drank op de schopstoel gaat. Er komen al steeds meer berichten in het nieuws hoe schadelijk drank op een lichaam is en dat 1 drankje per dag al wordt gezien als alcoholisme. Zo begon het met het ontmoedigen van roken ook.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Drank maakt net zo veel kapot als drugs en sigaretten, ben blij dat ik al 4.5 jaar niet meer rook![]()
46 jaar van mijn leven heb ik gerookt, zo zonde van je geld
nee blijf erbij ze heeft haar eigen dood gezocht , ben er nu overheen maar denk eraan wel aan terug als ik zie hoe er in de loods met drank word omgegaanquote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:43 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja, dat zijn niet de herinneringen die je graag wilt hebben van je moeder.
Ja zo raar is dat, en Alcohol maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:21 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Alcoholgebruik is sociaal geaccepteerd daar komen geen vragen over, roken en drugs zijn wel een issue in de maatschappij
Beetje flauw, ik zie iemand die in balans is ( was) en serieus bezig met lichaam en geestquote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja hoor ze doet weer standje: aangespoelde zeehond....
[ afbeelding ]
En ik zie iemand die constant aandacht nodig heeft, en van alles verzint (maar ja da's mijn mening)quote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:51 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Beetje flauw, ik zie iemand die in balans is ( was) en serieus bezig met lichaam en geest
maar goed dat we allemaal dingen anders zien en dat mag gelukkigquote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ik zie iemand die constant aandacht nodig heeft, en van alles verzint (maar ja da's mijn mening)
Dat is toch gewoon bewust gebracht, de eerste maanden zag je niemand roken en denk dat ze dat wel deden op een plek waar geen camera's meekeken.quote:
denk van welquote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:01 schreef Monique___ het volgende:
hij heeft toch niet serieus tomatenketchup op zn cracker gedaan he?
[ afbeelding ]
ze managed de was goedquote:Op zaterdag 6 mei 2023 09:59 schreef Dotteke het volgende:
Zoë is er weer op tijd bij ze is de was aan het opvouwen
Lekker met een plakje kaas..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:01 schreef Monique___ het volgende:
hij heeft toch niet serieus tomatenketchup op zn cracker gedaan he?
[ afbeelding ]
heb je hem in begin bezig gezien , borden aflikken , alles pootjes het laatste eruit krabben , gelukkig is dat borden aflikken gedaan was echt visquote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:04 schreef Monique___ het volgende:
hij hapt zelfs de kruimels van het bord naar binnen
gatver!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:05 schreef cinsan het volgende:
[..]
heb je hem in begin bezig gezien , borden aflikken , alles pootjes het laatste eruit krabben , gelukkig is dat borden aflikken gedaan was echt vis
geef japie gelijk wel bier maar geen eten , en over dat drammerig toontje van jef heeft zoe wel gelijkquote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:05 schreef Monique___ het volgende:
weer over het bier..
jappie vindt het raar als er bier zou zijn en geen eten..
biertje = 2 boterhammen
snappen ze niet
zowie: het gaat me om zn toon.. hij mag wel eens een toontje lager gaan zingen..
Jasper heeft groot gelijk vind het ook een raar gebeuren geen geld maar wel zuipenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:05 schreef Monique___ het volgende:
weer over het bier..
biertje = 2 boterhammen
snappen ze niet
zowie: het gaat me om zn toon.. hij mag wel eens een toontje lager gaan zingen..
zuipen heeft voorrang blijkbaarquote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jasper heeft groot gelijk vind het ook een raar gebeuren geen geld maar wel zuipen
wat is er eigenlijk vies aan als je je eigen bord aflikt? De kruimeltjes?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:05 schreef cinsan het volgende:
[..]
heb je hem in begin bezig gezien , borden aflikken , alles pootjes het laatste eruit krabben , gelukkig is dat borden aflikken gedaan was echt vis
tuurlijk is jeff wat drammerigquote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:06 schreef cinsan het volgende:
[..]
geef japie gelijk wel bier maar geen eten , en over dat drammerig toontje van jef heeft zoe wel gelijk
bep heeft al bier besteld was ook heel gedoe overquote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:06 schreef woxxel het volgende:
Maar waarom koopt valet geen krat bier van haar geld? Ze had ook wiskey besteld
Op zich heeft hij wel gelijk, maar het is ook gemakkelijk praten met zijn eigen drankvoorraad in z'n slaapkamerkast.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:05 schreef Monique___ het volgende:
weer over het bier..
biertje = 2 boterhammen
snappen ze niet
en geen leuke stemming om geen etenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
beter een leuke stemming dan te eten
klopt hij heeft zn whiskey...of heeft hij nog meer?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op zich heeft hij wel gelijk, maar het is ook gemakkelijk praten met zijn eigen drankvoorraad in z'n slaapkamerkast.
neuhquote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
klink ms ouderwets eerst goed eten kopen en daarna kijken of er nog over is voor bier
Die hebben ze ook amper momenteelquote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
neuh
ben het wel met je eens
maar ja.. wat is goed eten..
basics zijn ook oke
als die er al zijn ...........quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
neuh
ben het wel met je eens
basics zijn ook oke
En die komen gewoon weer binnenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
neuh
ben het wel met je eens
basics zijn ook oke
ah basics worden hier ook steeds aangevuldquote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
En die komen gewoon weer binnen
Met de boodschappen
Nee die moeten ze zelf aanvullenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ah basics worden hier ook steeds aangevuld
Nee, alleen als ze besteld worden. Niet automatisch.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ah basics worden hier ook steeds aangevuld
Nee een fles Whiskey is wel okequote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
tuurlijk is jeff wat drammerig
evengoed
jeff fan hiero![]()
en bier = 2 sneetjes brood
Neequote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ow
dacht net als bb dat ze hier iedere keer netjes basics krijgen..
niet dus
misschien moet je je een klein beetje inlezen in JAA. Zou een hoop aannames en verkeerde conclusies schelenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ow
dacht net als bb dat ze hier iedere keer netjes basics krijgen..
niet dus
misschien kan ik het ook gewoon hier vragenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:19 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien moet je je een klein beetje inlezen in JAA. Zou een hoop aannames en verkeerde conclusies schelen
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
misschien kan ik het ook gewoon hier vragen![]()
kuchkuchmodalikekuchkuch
lekker tochquote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:20 schreef greysbones het volgende:
Ze krijgen vanavond patat met snacks en broccoli
brocolli bij patat...........rare combiquote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:20 schreef greysbones het volgende:
Ze krijgen vanavond patat met snacks en broccoli
broccoli kan overal bijquote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:21 schreef cinsan het volgende:
[..]
brocolli bij patat...........rare combi
Maar wel weer vitamine erbijquote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:21 schreef cinsan het volgende:
[..]
brocolli bij patat...........rare combi
Doe eens aardig.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:19 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien moet je je een klein beetje inlezen in JAA. Zou een hoop aannames en verkeerde conclusies schelen
Mogguhquote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:20 schreef greysbones het volgende:
Zoe
Als je trek hebt dan drink je geen koffie
Ok
Het hele verhaal van Jeffquote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mogguh
Zolang Zoë maar wel 4 scheppen suiker in haar koffie heeft is het oke voor haar.
Isaac heeft Zoë al naar de bek lopen praten (gisteravond klonk hij anders, maar ja het is Isaac he)
Jasper met zijn eigen fles whiskey vindt het nu onzin dat er bier zou moeten komen (hoe hypocriet kun je zijn)
Zoë voelt zich behoorlijk gesterkt in haar manier van denken en doen.
Je merkte aan alles dat ze het niet begrijpt/wil begrijpen/kan begrijpen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het hele verhaal van Jeff
We moeten een groep zijn. En laten zien dat we en groep zijn is aan zoe niet besteed
De rest is aan het praten over vannacht ??quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
De rest is aan het praten over vannacht ??
Mogen we niet horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |