en peukenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En die Jeff is nogal éen drammer wat bier betreft, de hele loods moet het ontgelden met zijn chagrijnige
gedrag als die zijn zin niet krijgt.
Drank maakt net zo veel kapot als drugs en sigaretten, ben blij dat ik al 4.5 jaar niet meer rookquote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:21 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Alcoholgebruik is sociaal geaccepteerd daar komen geen vragen over, roken en drugs zijn wel een issue in de maatschappij
Zeker, er komt nog wel een tijd dat drank op de schopstoel gaat. Er komen al steeds meer berichten in het nieuws hoe schadelijk drank op een lichaam is en dat 1 drankje per dag al wordt gezien als alcoholisme. Zo begon het met het ontmoedigen van roken ook.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Drank maakt net zo veel kapot als drugs en sigaretten, ben blij dat ik al 4.5 jaar niet meer rook![]()
46 jaar van mijn leven heb ik gerookt, zo zonde van je geld
nee blijf erbij ze heeft haar eigen dood gezocht , ben er nu overheen maar denk eraan wel aan terug als ik zie hoe er in de loods met drank word omgegaanquote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:43 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja, dat zijn niet de herinneringen die je graag wilt hebben van je moeder.
Ja zo raar is dat, en Alcohol maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:21 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Alcoholgebruik is sociaal geaccepteerd daar komen geen vragen over, roken en drugs zijn wel een issue in de maatschappij
Beetje flauw, ik zie iemand die in balans is ( was) en serieus bezig met lichaam en geestquote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja hoor ze doet weer standje: aangespoelde zeehond....
[ afbeelding ]
En ik zie iemand die constant aandacht nodig heeft, en van alles verzint (maar ja da's mijn mening)quote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:51 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Beetje flauw, ik zie iemand die in balans is ( was) en serieus bezig met lichaam en geest
maar goed dat we allemaal dingen anders zien en dat mag gelukkigquote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ik zie iemand die constant aandacht nodig heeft, en van alles verzint (maar ja da's mijn mening)
Dat is toch gewoon bewust gebracht, de eerste maanden zag je niemand roken en denk dat ze dat wel deden op een plek waar geen camera's meekeken.quote:
denk van welquote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:01 schreef Monique___ het volgende:
hij heeft toch niet serieus tomatenketchup op zn cracker gedaan he?
[ afbeelding ]
ze managed de was goedquote:Op zaterdag 6 mei 2023 09:59 schreef Dotteke het volgende:
Zoë is er weer op tijd bij ze is de was aan het opvouwen
Lekker met een plakje kaas..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:01 schreef Monique___ het volgende:
hij heeft toch niet serieus tomatenketchup op zn cracker gedaan he?
[ afbeelding ]
heb je hem in begin bezig gezien , borden aflikken , alles pootjes het laatste eruit krabben , gelukkig is dat borden aflikken gedaan was echt visquote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:04 schreef Monique___ het volgende:
hij hapt zelfs de kruimels van het bord naar binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |