De vrijmibo is door Zoë afgeschaft.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:14 schreef Silves het volgende:
[..]
is meestal op vrijdag, muziek en een biertje..al maanden lang.hem zijn dag, hem zijn keuze.
En wat was haar argument hier voor?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 01:18 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
De vrijmibo is door Zoë afgeschaft.
Samenloop van omstandigheden... Wendy had nog bbq besteld voor gisteren , inc. Drank.. en verder geen geld meer over voor Zoe...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 01:18 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
De vrijmibo is door Zoë afgeschaft.
Nee Zoë wil helemaal geen vrijmibo meer omdat het de laatste tijd geen echt succes meer was maar een verplichting omdat het vrijdag was,ze wil liever drankjes en gezelligheid op spontane momenten.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Samenloop van omstandigheden... Wendy had nog bbq besteld voor gisteren , inc. Drank.. en verder geen geld meer over voor Zoe...
Gist er was leuk en drank is op...
Misschien vrijdag weer of eerder..
Wat heeft bier met koken te maken, ze mogen een bestelling doen voor eten toch?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:10 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey had bezuinigd op zijn kookdag, zodat hij 1 of 2 kratjes bier erbij kon bestellen
Omdat Zoë aan iedereen advies heeft gevraagd heeft ze een paar flessen limonade gekocht
Zoë zei dat ze bij anderen ook dingen weggeklikt heeft, maar Jeffrey probeert haar uit te leggen dat ze niets weggeklikt hebben bij anderen, alleen goedkopere alternatieven hebben gezocht.
Wendy legde Zoë in de keuken uit wat Jeffrey precies bedoelde en verweet haar dat ze niet luistert.
Zoë neemt Jeffrey mee naar kantoor en ze geeft nu toe dat het haar eerste keer was en dat ze naar teveel mensen heeft geluisterd.
Jeffrey zegt dat het hem niet pertinent om het bier gaat, maar dat het zo moet zijn dat hij bestelt op zijn kookdag wat hij wil binnen een budget,
Het valt me reuze mee hoe ze hem nu te woord staatJeffrey wordt ook weer rustig.
In de keuken heeft Isaac weer het hoogste woord.
Omdat het niet echt meer een gezellige avond was, ze is meer van het spontane en wil als er geld is gewoon een kratje bier en wat fris neer zetten zodat mensen kunnen pakken als ze zin hebben.quote:
voor eten wel ja, maar jef wilde goedkoper zodat er bier kon besteld worden , bij bern japie en sas ging jef zich ook al moeien bij hun bestelling moesten ook dingen vanaf of goedkoperquote:Op zaterdag 6 mei 2023 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heeft bier met koken te maken, ze mogen een bestelling doen voor eten toch?
Geen vreten op tafel soms net als gisteren avond een boterham met een hamburgertje meer was er niet.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 06:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
voor eten wel ja, maar jef wilde goedkoper zodat er bier kon besteld worden , bij bern japie en sas ging jef zich ook al moeien bij hun bestelling moesten ook dingen vanaf of goedkoper
zijn altijd dezelfde die zeuren drammen om bier en peukenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen vreten op tafel soms net als gisteren avond een boterham met een hamburgertje meer was er niet.
Maar dat eeuwige gedram om bier en sigaretten gaat gewoon door. Eigenlijk is het te schandalig voor woorden. Goed voorbeeld zijn ze.
Erg toch. Ze moeten zich rot schamen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 07:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
zijn altijd dezelfde die zeuren drammen om bier en peuken
doen ze niet hoor er zal en moet dranken en peuken komen , is voor hun belangrijker dan eten vind ikquote:
Ze zullen denken, 1 biertje is 2 sneetjes bruinbroodquote:Op zaterdag 6 mei 2023 07:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
doen ze niet hoor er zal en moet dranken en peuken komen , is voor hun belangrijker dan eten vind ik
vind het niet normaal dat er weinig eten is door clubje die vooral bier moet hebben , gaat wel ten koste van andere personen die graag brood wat beleg en voedzaam eten willen .is zo van als ik maar bier heb dat is het voornaamstequote:Op zaterdag 6 mei 2023 07:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze zullen denken, 1 biertje is 2 sneetjes bruinbrood
Ja hebben ze het al een paar dagen over inderdaadquote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:09 schreef schizolientje het volgende:
Ze moeten vandaag toch ook weer sigaretten een stelling er in gooien of hoe noem je dat? Dat hoorde ik Wendy gisteren zeggen
Het junkie gedrag is normaal gedrag in die loods geworden. Niemand daar kijkt er nog van op.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:03 schreef cinsan het volgende:
[..]
vind het niet normaal dat er weinig eten is door clubje die vooral bier moet hebben , gaat wel ten koste van andere personen die graag brood wat beleg en voedzaam eten willen .is zo van als ik maar bier heb dat is het voornaamste
En die gaat ook weer gewoon door want die arme rokers kunnen er ook niks aan doen dat ze verslaafd zijn.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:09 schreef schizolientje het volgende:
Ze moeten vandaag toch ook weer sigaretten een stelling er in gooien of hoe noem je dat? Dat hoorde ik Wendy gisteren zeggen
Dat daar nog geen kamervragen over gesteld zijnquote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:13 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het junkie gedrag is normaal gedrag in die loods geworden. Niemand daar kijkt er nog van op.
niet alleen junkiegedrag , ook ik ik ik gedrag als ik maar mijn bier en peuken hebquote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:13 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het junkie gedrag is normaal gedrag in die loods geworden. Niemand daar kijkt er nog van op.
Alcoholgebruik is sociaal geaccepteerd daar komen geen vragen over, roken en drugs zijn wel een issue in de maatschappijquote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat daar nog geen kamervragen over gesteld zijn
En die Jeff is nogal éen drammer wat bier betreft, de hele loods moet het ontgelden met zijn chagrijnigequote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:03 schreef cinsan het volgende:
[..]
vind het niet normaal dat er weinig eten is door clubje die vooral bier moet hebben , gaat wel ten koste van andere personen die graag brood wat beleg en voedzaam eten willen .is zo van als ik maar bier heb dat is het voornaamste
maar dat hoort juist ook bij het junkie gedrag, zo haal je de verslaafden, van wat dan ook, er uitquote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
niet alleen junkiegedrag , ook ik ik ik gedrag als ik maar mijn bier en peuken heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |