ja zo,n 200 euro per zak en dan hebben we de visolie en de tientallen andere pillen,,,de musli en bananen elke dag, yep erg duur menneke.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ICE de duurste innemer van de loods, die tonnetjes met Pre-workout krijgen ze niet van 'n sponsor
gaat wel van het budget af en er zijn er maar 3 ofzo die er van gebruiken. En die rotzooi
kost wel meer dan ,¤25
Bier hoort niet bij het koken..KLAARquote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:10 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey had bezuinigd op zijn kookdag, zodat hij 1 of 2 kratjes bier erbij kon bestellen
Omdat Zoë aan iedereen advies heeft gevraagd heeft ze een paar flessen limonade gekocht
Zoë zei dat ze bij anderen ook dingen weggeklikt heeft, maar Jeffrey probeert haar uit te leggen dat ze niets weggeklikt hebben bij anderen, alleen goedkopere alternatieven hebben gezocht.
Wendy legde Zoë in de keuken uit wat Jeffrey precies bedoelde en verweet haar dat ze niet luistert.
Zoë neemt Jeffrey mee naar kantoor en ze geeft nu toe dat het haar eerste keer was en dat ze naar teveel mensen heeft geluisterd.
Jeffrey zegt dat het hem niet pertinent om het bier gaat, maar dat het zo moet zijn dat hij bestelt op zijn kookdag wat hij wil binnen een budget,
Het valt me reuze mee hoe ze hem nu te woord staatJeffrey wordt ook weer rustig.
In de keuken heeft Isaac weer het hoogste woord.
Anderen bestelden ook drinken bij hun kookdagen, dus of het nou fris, melk of bier is, dat is aan degene die kookt lijkt me....quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Anderen bestelden ook drinken bij hun kookdagen, dus of het nou fris, melk of bier is, dat is aan degene die kookt lijkt me....
KLAAR??
Bier heeft nog nooit bij het kookbudget gezeten....quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:14 schreef Silves het volgende:
[..]
is meestal op vrijdag, muziek en een biertje..al maanden lang.hem zijn dag, hem zijn keuze.
Krijgen 1 budget voor de hele dag!! ontbijt, lunch, avondeten, snacks en drinken en soms fruit.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
Bier heeft nog nooit bij het kookbudget gezeten....
Aanname dus weer....quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:14 schreef xsaskiax het volgende:
oh Zoë weer in de loods en zegt dat ze zo tegen Jeffrey deed omdat hij ervan houdt.... oke... zo klonk het niet, maar dan zal ik het verkeerd gehoord/begrepen hebben
zouden ze weer alles hebben opgenomen, daar zijn die 2 weer in staat voor.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:16 schreef xsaskiax het volgende:
Je verwacht het niet.... Mirthe stond met Erik op een afstandje te luisteren
Nee, drinken zat er nooit bij ook niet nu maar goed Jeffrey maakt het er nu van dus is het waarheid...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:17 schreef Silves het volgende:
[..]
Krijgen 1 budget voor de hele dag!! ontbijt, lunch, avondeten, snacks en drinken en soms fruit.
Mirthe vertoont primitief kinderlijk gedrag waardoor super beïnvloedbaar waarmee ze alle kanten opvliegt. In haar geval is het echter geregeld relatief onschuldig want die bovenkamer is als een soort van doolhof. Als je daar in die setting veel tijd met mekaar doorbrengt zou het m'n interesse wekken omdat je benieuwd bent naar de achtergronden. Niet te vergelijken dus met zo'n Mexx inderdaad want zo'n figuur wil ik niet eens in m'n buurt hebben want naast dat ik haar schijtirritant vind heb je zo een claim aan je broek hangen en worden teksten (on)bewust verdraaid waarna je nog je straatje moet gaan schoonvegen ook.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja die was helemaal erg!
Mexx verzon dingen waar je bijstond. beschuldigde ook links en rechts mensen zoals destijds met Laila... die spoorde/spoort echt niet.
Maar wat Mirthe betreft vind ik haar houding toch vaak 'raar'.
Zeggen dat ze bepaalde mensen expres 'negeert'/ontwijkt, terwijl ze juist heel vaak mensen aan wie ze zegt een hekel te hebben op lijkt te zoeken.
mirthe is niet kinderlijk ja nep, mirthe is een slang, die weet precies hoe ze de finale weet te vinden..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mirthe vertoont primitief kinderlijk gedrag waardoor super beïnvloedbaar waarmee ze alle kanten opvliegt. In haar geval is het echter geregeld relatief onschuldig want die bovenkamer is als een soort van doolhof. Als je daar in die setting veel tijd met mekaar doorbrengt zou het m'n interesse wekken omdat je benieuwd bent naar de achtergronden. Niet te vergelijken dus met zo'n Mexx inderdaad want zo'n figuur wil ik niet eens in m'n buurt hebben want naast dat ik haar schijtirritant vind heb je zo een claim aan je broek hangen en worden teksten (on)bewust verdraaid waarna je nog je straatje moet gaan schoonvegen ook.
ik neig er ook naar om te denken zoals jij het verwoord. Dat komt voornamelijk door haar manier van kijken als ze denkt dat niemand haar ziet..... ze kan een blik over zich hebben waar je van schrikt.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:25 schreef Silves het volgende:
[..]
mirthe is niet kinderlijk ja nep, mirthe is een slang, die weet precies hoe ze de finale weet te vinden..
en haar satan uitspraken, die vergeet ik ook niet.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik neig er ook naar om te denken zoals jij het verwoord. Dat komt voornamelijk door haar manier van kijken als ze denkt dat niemand haar ziet..... ze kan een blik over zich hebben waar je van schrikt.
Vergeet haar beschermde opvoeding daarin niet! Heb je weleens een kind zien kijken terwijl ie iets uit een snoeppot pakt?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik neig er ook naar om te denken zoals jij het verwoord. Dat komt voornamelijk door haar manier van kijken als ze denkt dat niemand haar ziet..... ze kan een blik over zich hebben waar je van schrikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |