Dit staat haar inderdaad beter, dat andere was wel heel erg kort.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:15 schreef xsaskiax het volgende:
Dat iets langere haar vind ik wel beter staan bij Janet, het maakt haar gezicht wat minder hard/nors
Moest de verf op?quote:
ik geloof het welquote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moest de verf op?
Iedereen krijgt een beurt.
doet hij eens iets ook niet goedquote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:23 schreef Monique___ het volgende:
bern gaat dinsdag voor de mensen die mee willen doen een iq test
lekker belangrijk
een slimme zet. Zo kunnen ze elkaar een beetje gaan peilen voor het geval het geen fysieke eliminatie wordt.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:23 schreef Monique___ het volgende:
bern gaat dinsdag voor de mensen die mee willen doen een iq test
lekker belangrijk
Zou bewust de boel saboteren en de allerlaagste score halen want laat mij echt niet in de kaarten kijkenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:28 schreef Verida het volgende:
[..]
een slimme zet. Zo kunnen ze elkaar een beetje gaan peilen voor het geval het geen fysieke eliminatie wordt.
Dit idd . onzin gedoequote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou bewust de boel saboteren en de allerlaagste score halen want laat mij echt niet in de kaarten kijken
Ze hoeven er niet aan mee te doenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou bewust de boel saboteren en de allerlaagste score halen want laat mij echt niet in de kaarten kijken
Ik denk niet eens dat Bern het daarom doet, zo'n IQ test is ook een beetje onzin als het op algemene kennis aankomt.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:28 schreef Verida het volgende:
[..]
een slimme zet. Zo kunnen ze elkaar een beetje gaan peilen voor het geval het geen fysieke eliminatie wordt.
tis verf hequote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:34 schreef Judiwi het volgende:
Verschrikkeljjk die donkete wenjbrauwen bij Babet.
als hij zelf de antwoorden erbij moet zoekenquote:
De makkelijke vragen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij zei vanmiddag dat hij 80% 'kreeg' en 20% had hij zelf verzonnen
Ik snap niet dat ze allemaal op commando aan komen draven, boven ¤25 zijn de verzendkosten trouwens gratis.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:36 schreef ledn81 het volgende:
Of Babbel zo boven komt. Dan kan ze een bestelling bij Zalando / Bol erdoor zetten. Want Ice heeft ook iets besteld en dan doen ze samen de verzendkosten.
Lekker boeiend of je dat vandaag nog of morgenochtend doet. Maar het moet nu van manager Zoe
Babbel zit lekker haren te verven en nagels te vijlen.
Iedereen springt telkens in de houding voro manager Zoe
met een alu hoedje opquote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:42 schreef ledn81 het volgende:
Ik houd van dit soort nietszeggende streams. lekker beetje kleertjes naaien, muziekje erbij. af en toe beetje babbelen of ook gewoon niet.![]()
[ afbeelding ]
ik zie liever de streams van gisteren...quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:42 schreef ledn81 het volgende:
Ik houd van dit soort nietszeggende streams. lekker beetje kleertjes naaien, muziekje erbij. af en toe beetje babbelen of ook gewoon niet.![]()
[ afbeelding ]
Ohja dat was ook leuk, maar het is niet elke dag feestquote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik zie liever de streams van gisteren...
was best druk gisteravond op de streams..quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ohja dat was ook leuk, maar het is niet elke dag feest![]()
ik moet de filmpjes nog terug kijken bedenk ik net
Eerst schuren en dan de grondverf er eerst op?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |