abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209022126
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 22:48 schreef Verida het volgende:
[..]
zou dan voor mij een reden zijn om de rijdende rechter in te schakelen :D
Je zou er een evenement aan kunnen koppelen want typetjes genoeg daar
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_209022163
Ice komt binnen en het geroddel stopt
pi_209022203
Xijn eunice en hw afgekoeld. T verbaasd me dat ze niet bij elkaar hangen
pi_209022218
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 22:54 schreef ledn81 het volgende:
Ice komt binnen en het geroddel stopt
[ afbeelding ]
'Ja die idioot van een Ice ook... Wat was dat lekker hè zo'n ijsje...'
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_209022396
Isaac zijn geld is op *O*
Die hoeft dus niet meer op het kantoor te zitten bij de manager de komende dagen *O*
pi_209022433
Ik heb t al een paar keer gezien. Maar t lijkt of er steeds een vogel langs de camera vliegt in de keuken
pi_209022444
Jeff heeft z'n pintje.
Zegt zoe.
Iedereen opgelucht slapen zo
pi_209022445
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 23:20 schreef woxxel het volgende:
Ik heb t al een paar keer gezien. Maar t lijkt of er steeds een vogel langs de camera vliegt in de keuken
Dat zijn vliegen. Nu het weer warmer wordt zijn die weer terug. Ze gaan weer van die vliegen platstrippen ophangen, maar vliegen zitten daar altijd
pi_209022456
Dit verhaal van Mirthe over JW heb ik vaker van haar gehoord.
Die man heeft vooral met drank op losse handjes richting de vrouwen.
Ik zou hem zo knetterhard met m'n hak op zijn tenen trappen dat hij een week door de loods zou hinken (lichamelijk geweld mag niet, dus knietje is helaas niet toegestaan)
Wat ik wel raar van Mirthe vind is dat ze zich toch telkens laat omarmen door JW en heel vriendelijk bij hem zit e.d.
Ik zou echt uit zijn buurt blijven, met of zonder alcohol
pi_209022462
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 23:22 schreef ledn81 het volgende:

[..]
Dat zijn vliegen. Nu het weer warmer wordt zijn die weer terug. Ze gaan weer van die vliegen platstrippen ophangen, maar vliegen zitten daar altijd
Misschien beter een hordeur in de keuken plaatsen :)
pi_209022476
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 23:24 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
Misschien beter een hordeur in de keuken plaatsen :)
Dan komen ze via de grote loodsdeur wel binnen. Heeft geen zin daar. vliegen heb je daar nu eenmaal op het boerenland
pi_209022480
Hoorde ik het nou goed en heeft iemand weer eens het brood dat apart lag opgevreten?
Wat mankeren die lui daar toch om keer op keer eten dat niet van henzelf is te verdonkeremanen (en dan nog met onschuldige koppen rond te lopen).
Ook raar dat nooit iemand het ziet gebeuren!
pi_209022484
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 23:26 schreef ledn81 het volgende:

[..]
Dan komen ze via de grote loodsdeur wel binnen. Heeft geen zin daar. vliegen heb je daar nu eenmaal op het boerenland
aha ik dacht dat ze voornamelijk in de keuken zaten
pi_209022487
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 23:26 schreef xsaskiax het volgende:
Hoorde ik het nou goed en heeft iemand weer eens het brood dat apart lag opgevreten?
Wat mankeren die lui daar toch om keer op keer eten dat niet van henzelf is te verdonkeremanen (en dan nog met onschuldige koppen rond te lopen).
Ook raar dat nooit iemand het ziet gebeuren!
En raar dat wij t ook niet te zien krijgen met al die camera's xou dat te doen moeten zijn
pi_209022492
Wendy is klaar met knippen, kleuren en uitspoelen. Haar boterham is gejat, maar de hamburger maakt ze nog wel ff
En een rijstewafel met iets erop ofzo.
Harder gewerkt dan de manager weer vandaag *O* #teamWendy
pi_209022501
Terug van het werk en ik kom ff kijken...Zooi als eerste Ice hier en Ice daar, vond haar gesprek gisteren met Ice zo ziekelijk, en Ice die zich bijna moet bewijzen dat hij zich zelf is..lijkt bijna een zaak voor stalker op sbs6.
pi_209022530
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 23:24 schreef xsaskiax het volgende:
Dit verhaal van Mirthe over JW heb ik vaker van haar gehoord.
Die man heeft vooral met drank op losse handjes richting de vrouwen.
Ik zou hem zo knetterhard met m'n hak op zijn tenen trappen dat hij een week door de loods zou hinken (lichamelijk geweld mag niet, dus knietje is helaas niet toegestaan)
Wat ik wel raar van Mirthe vind is dat ze zich toch telkens laat omarmen door JW en heel vriendelijk bij hem zit e.d.
Ik zou echt uit zijn buurt blijven, met of zonder alcohol
Ja weet je nog met Mexx, die schreeuwde blijf van me af..mss overdreef Mexx wel erg, maar bijna zeker weten dat hij net als toen met Babs beetje pissed was en wel erg kort op haar nek zat..een arrogant misbaksel is met losse handjes.
pi_209022551
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 23:31 schreef Silves het volgende:

[..]
Ja weet je nog met Mexx, die schreeuwde blijf van me af..mss overdreef Mexx wel erg, maar bijna zeker weten dat hij net als toen met Babs beetje pissed was en wel erg kort op haar nek zat..een arrogant misbaksel is met losse handjes.
ja die was helemaal erg!
Mexx verzon dingen waar je bijstond. beschuldigde ook links en rechts mensen zoals destijds met Laila... die spoorde/spoort echt niet.
Maar wat Mirthe betreft vind ik haar houding toch vaak 'raar'.
Zeggen dat ze bepaalde mensen expres 'negeert'/ontwijkt, terwijl ze juist heel vaak mensen aan wie ze zegt een hekel te hebben op lijkt te zoeken.
pi_209022574
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 23:35 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
ja die was helemaal erg!
Mexx verzon dingen waar je bijstond. beschuldigde ook links en rechts mensen zoals destijds met Laila... die spoorde/spoort echt niet.
Maar wat Mirthe betreft vind ik haar houding toch vaak 'raar'.
Zeggen dat ze bepaalde mensen expres 'negeert'/ontwijkt, terwijl ze juist heel vaak mensen aan wie ze zegt een hekel te hebben op lijkt te zoeken.
Tja Mirthe de gevaarlijkse speler daar in de loods, zeg ik al van dag 1..ook ziekelijk jaloers op alles om haar heen..dus ook op Eunice en Jw.tussen haar woorden door hoor je venijn elke keer weer.
  vrijdag 5 mei 2023 @ 23:39:15 #120
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_209022577
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 22:57 schreef woxxel het volgende:
Xijn eunice en hw afgekoeld. T verbaasd me dat ze niet bij elkaar hangen
Xijn? HW? Welke whiskyfles heb jij open getrokken :D
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_209022587
Ik sla ook meestal ontbijt over zegt Rupsje nooit genoeg, ja zegt Wendy die eet je s,nachts altijd op _O- _O- _O-
pi_209022640
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 23:39 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]
Xijn? HW? Welke whiskyfles heb jij open getrokken :D
Jaja ik zit op m'n telefoon. Dat gaat niet altijd goed
  vrijdag 5 mei 2023 @ 23:47:26 #123
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_209022642
Jeff ff uit zn bol tegen Zoe ....
Cuando haya sol, hay Chufi