Ziekelijk ja. En Babette kletst gewoon mee met die poppenkastquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:03 schreef ledn81 het volgende:
Zoe heeft eindelijk Babbel op kantoor gelokt :
"oh ik heb zo gelachen, ik was vanmorgen als eerste wakker met Ice. gaat ie eerst achter de plant staan, of ik hem niet zie, vervolgens heeft ie hier geshopt gegeten, ik zat hier mijn make-up te doen.... enig"
Babbel : "Nou je dream is coming true"
Beetje ongezond die obsessie met Ice van Zoe..
Is van haar managerskantoor een soort huisje boompje beestje met Ice van aan het maken voor haar zelf
Wendy: Voel je wat?quote:
Babs heeft een achtdubbele agenda en wordt flink onderschat daar door menigeenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ziekelijk ja. En Babette kletst gewoon mee met die poppenkast
Ik zei gisteren precies hetzelfdequote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs heeft een achtdubbele agenda en wordt flink onderschat daar door menigeen
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:18 schreef Deisyy het volgende:
Er is weinig te eten voor morgen, maar Erik heeft nog crackers en ketchup, dat is makkelijk om de hagelslag te laten plakken
Gatver !!!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:18 schreef Deisyy het volgende:
Er is weinig te eten voor morgen, maar Erik heeft nog crackers en ketchup, dat is makkelijk om de hagelslag te laten plakken
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:18 schreef Deisyy het volgende:
En dit vanuit Mirthe op een heel naïeve manier, of ze totaal niet door had wat het met Eunice deed. Echt zo naïef of gemeen vraag ik me af.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:18 schreef Inka het volgende:
Mirthe vertelde net dat JW gisteren een klapje op haar achterwerk had gegeven. En dat hij dat al vaker deed, ook bij Babette. Eunice helemaal in twijfel over gisteren. Zegt Mirthe dat ze zelf ook vaak op verkeerde mannen viel. Denk dat Eunice zich ineens niet meer speciaal voelt.
Kleine stoker is het, wat een loeder….quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:18 schreef Inka het volgende:
Mirthe vertelde net dat JW gisteren een klapje op haar achterwerk had gegeven. En dat hij dat al vaker deed, ook bij Babette. Eunice helemaal in twijfel over gisteren. Zegt Mirthe dat ze zelf ook vaak op verkeerde mannen viel. Denk dat Eunice zich ineens niet meer speciaal voelt.
was ook wel een raar moment gisterquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:18 schreef Inka het volgende:
Ik vraag me dat ook af, ben eerder geneigd om te denken dat Mirthe zoiets uit naïviteit vertelt, maar misschien is het wel een wolf in schaapskleren.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:23 schreef Inka het volgende:
[..]
En dit vanuit Mirthe op een heel naïeve manier, of ze totaal niet door had wat het met Eunice deed. Echt zo naïef of gemeen vraag ik me af.
Ik denk het laatste …..quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me dat ook af, ben eerder geneigd om te denken dat Mirthe zoiets uit naïviteit vertelt, maar misschien is het wel een wolf in schaapskleren.
Ze is heel geslepen, let maar eens op hoe vaak ze bij een groepje komt staan tijdens een gesprek of als er iets speelt. Ze is er als de kippen bij om te schinen. En lief en aardig met iedereen, zodat ze niet op haar stemmen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me dat ook af, ben eerder geneigd om te denken dat Mirthe zoiets uit naïviteit vertelt, maar misschien is het wel een wolf in schaapskleren.
Ik geloof ook niet dat ze dit vertelt Eunice te kwetsen. Ze vertelt het gewoon hoe het is gebeurt denk ikquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |