abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209023148
Over de gelovige achtergrond van Mirthe: Zoë vroeg of zij het op prijs zou stellen als ze even stil zijn voor het eten (om te bidden), waarop Mirthe zei dat dit niet nodig was, dat zij dat al lang niet meer doet. Op de vraag of haar ouders het wel doen antwoordde Mirthe ontkennend...... vroeger wel zei ze.
Daarom krijg ik de indruk dat de 'strenge' godsdienstige opvoeding waar over gepraat is, lang geleden is, dat ze daar al jaren niets meer aan/mee doet, dit n.a.v. haar woorden, geen aanname.
Het feit dat ze Jeffrey al een paar keer 'de duivel' en andere dingen heeft genoemd vind ik vreemd.
  zaterdag 6 mei 2023 @ 00:45:57 #177
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_209023150
Babs praat over Zoe alsof ze er dus nooit iets van begrijpt tegen Jeff, terwijl Zoe er gewoon naast zit .. Dus eigenlijk komt het er op neer dat Zoe echt gewoon een verstandelijke achterstand heeft , maar dat mag niet benoemd worden blijkbaar...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_209023156
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 00:34 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
Vergeet haar beschermde opvoeding daarin niet! Heb je weleens een kind zien kijken terwijl ie iets uit een snoeppot pakt?
Tja... dan moet ik er gelijk aan denken dat ze op haar dooie gemakkie stond te kijken toen Jeffrey en Kim sex hadden... toen Kim er iets over zei ging ze een paar stappen verder staan kijken..... zoiets haal je toch niet in je hoofd denk ik dan
pi_209023157
Natuurlijk is zijzelf niet strenggelovig want integendeel zelfs maar als je er als kind mee bent opgegroeid dan vormt dat jou
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_209023159
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 00:45 schreef chufi het volgende:
Babs praat over Zoe alsof ze er dus nooit iets van begrijpt tegen Jeff, terwijl Zoe er gewoon naast zit .. Dus eigenlijk komt het er op neer dat Zoe echt gewoon een verstandelijke achterstand heeft , maar dat mag niet benoemd worden blijkbaar...
en of ze een achterstand heeft, en ja ik denk dat Ice en babs werkelijk zijn aangesteld om de mindere te begeleiden..
  zaterdag 6 mei 2023 @ 00:50:36 #181
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_209023170
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 00:48 schreef Silves het volgende:

[..]
en of ze een achterstand heeft, en ja ik denk dat Ice en babs werkelijk zijn aangesteld om de mindere te begeleiden..
Waarom is ze ooit aan haar neus en haar mond geopereerd ?! die vraag zit nog steeds in mn achterhoofd
Musica Español
Come On
pi_209023171
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 00:45 schreef chufi het volgende:
Niet gaan lopen klagen over Zoe als manager want je weet bij voorbaat dat ze niet geschikt is en iedereen zal moeten bijspringen. Al acht maanden 'ballast'. Als je het in de eigen groep wil houden dan had je ook voor Babs kunnen kiezen. Maar zij wil natuurlijk liever de maanden hierna aangezien daarmee verzekerd van de finalemaand. Het bewijs is die allerlaatste managerspitch aangezien ze daaraan zal gaan refereren bij de twee laatste verkiezingen want zo sluw als een vos hoor.
pi_209023173
Babs is volgende maand, moge duidelijk zijn.
Allemaal cabaretteketet!
pi_209023175
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 00:50 schreef chufi het volgende:

[..]
Waarom is ze ooit aan haar neus en haar mond geopereerd ?! die vraag zit nog steeds in mn achterhoofd
Beetje down s?
pi_209023176
Zoë zegt nu dat qua 'adviseurs' Isaac op 1, Babette op 2 en Jeffrey op 3 staan
Wendy staat nu tegen Zoë te praten en Babette laat haar psychologie er weer op los
ik had soms wel even medelijden met Zoë zoals Jeffrey haar aanpakte, want volgens mij begreep ze het gewoon niet hoe hij het bedoelde, ze hoorde alleen de woorden, maar snapte de bedoeling van wat hij zei niet.
Toch waren er wel momenten dat ze best wel even verstandig uit de hoek kwam :)
pi_209023178
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 00:51 schreef freaky40 het volgende:
Babs is volgende maand, moge duidelijk zijn.
Die andere groep heeft het zo gigantisch laten liggen en dat 'domme' zie je ook telkens terug bij die stellingen
  zaterdag 6 mei 2023 @ 00:53:19 #187
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_209023181
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 00:50 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
Niet gaan lopen klagen over Zoe als manager want je weet bij voorbaat dat ze niet geschikt is en iedereen zal moeten bijspringen. Al acht maanden 'ballast'. Als je het in de eigen groep wil houden dan had je ook voor Babs kunnen kiezen. Maar zij wil natuurlijk liever de maanden hierna aangezien daarmee verzekerd van de finalemaand. Het bewijs is die allerlaatste managerspitch aangezien ze daaraan zal gaan refereren bij de twee laatste verkiezingen want zo sluw als een vos hoor.
Dat sluw als een vos heeft ze misschien ook wel een beetje aan haar uiterlijk te danken dan weer
Musica Español
Come On
pi_209023183
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 00:52 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë zegt nu dat qua 'adviseurs' Isaac op 1, Babette op 2 en Jeffrey op 3 staan
Wendy staat nu tegen Zoë te praten en Babette laat haar psychologie er weer op los
ik had soms wel even medelijden met Zoë zoals Jeffrey haar aanpakte, want volgens mij begreep ze het gewoon niet hoe hij het bedoelde, ze hoorde alleen de woorden, maar snapte de bedoeling van wat hij zei niet.
Toch waren er wel momenten dat ze best wel even verstandig uit de hoek kwam :)
Of toch de deal gesloten met Sas? alles doen om hem een gele kaart aan te smeren..
  zaterdag 6 mei 2023 @ 00:54:53 #189
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_209023190
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 00:52 schreef Silves het volgende:

[..]
Beetje down s?
Ja beetje denk ik wel ... en dus gewoon heeft ze haar defecten ... en dat verschilt per persoon ...
Musica Español
Come On
pi_209023191
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 00:50 schreef chufi het volgende:

[..]
Iemand heeft hier een filmpje van Zoë bij LLDL (als ik het goed heb) geplaatst, daar zie je een totaal ander meisje dan dat ze nu is
pi_209023200
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 00:53 schreef Silves het volgende:

[..]
Of toch de deal gesloten met Sas? alles doen om hem een gele kaart aan te smeren..
Gaat ze never nooit lukken, Febo kijkt toch mee. Die gaan hem geen gele kaart geven omdat andere deelnemers hem dat aansmeren. Zal helemaal lekker worden zeg, wereld op zijn kop!
Allemaal cabaretteketet!
pi_209023201
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 00:53 schreef Silves het volgende:

[..]
dat zit ook in m'n achterhoofd..... grote kans dat als ze morgen met iemand over Jeffrey praat ze zegt dat ze hem weg wil hebben..... niets veranderlijker dan Zoë (daarom denk ik dat ze zo'n moeite hebben gedaan om haar 'binnenboord' te houden)
  zaterdag 6 mei 2023 @ 00:57:29 #193
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_209023203
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 00:55 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
Iemand heeft hier een filmpje van Zoë bij LLDL (als ik het goed heb) geplaatst, daar zie je een totaal ander meisje dan dat ze nu is
Denk dat dat al jaren eerder is gebeurd ..... En mogelijk is uiterlijk dus ook een obsessie van haar omdat ze anders is
Musica Español
Come On
pi_209023207
En toch blijf ik erbij dat Jef ook begleid wordt door Ice en Babs..dit zijn de enige die hem de waarheid vertellen en geen grote bek terug krijgen..maar hem kalm maken.
pi_209023219
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 00:58 schreef Silves het volgende:
En toch blijf ik erbij dat Jef ook begleid wordt door Ice en Babs..dit zijn de enige die hem de waarheid vertellen en geen grote bek terug krijgen..maar hem kalm maken.
Grote kans dat Isaac daarom ineens tevoorschijn kwam toen Jeffrey met behoorlijk wat stemverheffing tegen Zoë praatte. Het viel me op dat in eerste instantie Wendy en Babette zich afzijdig hielden toen het tussen Zoë en Jeffrey van dik hout zaagt men planken was....
Isaac wil natuurlijk 'zijn groep' bij elkaar houden en kan dergelijke dingen niet gebruiken (met Mirthe en Erik de snitchen op de achtergrond)
pi_209023230
Zoë staat met Isaac te fluisteren (voor mij onverstaanbaar, misschien dat iemand het kan verstaan), Babette ligt te kijken en Isaac fluistert terug
pi_209023231
Ice weer zijn meid aan het opbeuren en zeggen dat ze het goed doet ect...moet toch een grote blowjob zijn geweest..wat zou hij nodig hebben nu van Zooi, behalve dat ze steeds meer op haar knieen moet, maar oke wat op kantoor gebeurt blijft onder het bureau...
pi_209023240
Ik haak af voor vanavond en heb zomaar het gevoel dat morgenochtend het nodige commentaar op wat vanavond gebeurd is te lezen zal zijn ;)
Slaap lekker voor nu of voor straks :W
  zaterdag 6 mei 2023 @ 01:07:03 #199
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_209023243
Ja maar ik zou van Jeff ook wel verwachten dat ie van het een en ander op de hoogte is en dat sommige dingen gewoon "gespeeld" worden ...
Musica Español
Come On
pi_209023247
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 01:05 schreef xsaskiax het volgende:
Ik haak af voor vanavond en heb zomaar het gevoel dat morgenochtend het nodige commentaar op wat vanavond gebeurd is te lezen zal zijn ;)
Slaap lekker voor nu of voor straks :W
yep en de nodige filmpjes zullen worden gevraagd, en dan wordt het weer een nadir en Zooi gesprek... ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')