Twitter bestaat toch alleen maar boosmensenquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:46 schreef ijs_beer het volgende:
Hahahahha geblokt op Twitter door een boosmens omdat ik onder z'n tweet 'nou nou nou' heb geschreven.
Je kan ook te ver gaan natuurlijk.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:46 schreef ijs_beer het volgende:
Hahahahha geblokt op Twitter door een boosmens omdat ik onder z'n tweet 'nou nou nou' heb geschreven.
quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:46 schreef ijs_beer het volgende:
In Miami?quote:
In Zeeland is de regen al begonnen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 08:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In Miami?
Hier in het Noorden is er volop zon.
Thunder and lightning it's getting exciting.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 08:42 schreef Em31 het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik naar de rehearsal van Frankrijk zat te kijken en ineens kwamen er een soort van harde knallen tegelijkertijd met vuurwerk. Ik dacht, wow wat mooi!
Werd ik wakker, was het onweer.![]()
Ik hoop niet dat je vaak last hebt van voorspellende dromen en dat straks tijdens de finale de bliksem inslaat in het stadion.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 08:42 schreef Em31 het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik naar de rehearsal van Frankrijk zat te kijken en ineens kwamen er een soort van harde knallen tegelijkertijd met vuurwerk. Ik dacht, wow wat mooi!
Werd ik wakker, was het onweer.![]()
Ze is wel bijna het hoogste punt.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 08:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je vaak last hebt van voorspellende dromen en dat straks tijdens de finale de bliksem inslaat in het stadion.
Zo groot is ze toch niet, of gaat ze op een keukentrapje staan?quote:
Alleen paarden uit Azerbeidzjan staan op trappen tijdens een optrdenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo groot is ze toch niet, of gaat ze op een keukentrapje staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ja zoiets inderdaadquote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo groot is ze toch niet, of gaat ze op een keukentrapje staan?
Of dat die hele Franse act omvalt. Dan blijkt de ochtend erna Eiffeltoren ingestort te zijn.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 08:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je vaak last hebt van voorspellende dromen en dat straks tijdens de finale de bliksem inslaat in het stadion.
Oh jee, nu wordt ik wat nerveus.quote:
Dat zou ik beide toch wel zonde vinden, dus dat hoop ik niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Of dat die hele Franse act omvalt. Dan blijkt de ochtend erna Eiffeltoren ingestort te zijn.
Ach ja als een vlinder met een vleugel slaat kan er daarna ook van alles gebeuren wat catastrofaal is. Dus het is niet uit te sluiten.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Of dat die hele Franse act omvalt. Dan blijkt de ochtend erna Eiffeltoren ingestort te zijn.
Het is mooiquote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh jee, nu wordt ik wat nerveus.
Dit was zo ongeveer het enige lied waarvan ik dacht "Dit heeft niks nodig om goed te zijn en op te vallen", maar blijkbaar is er toch iets omheen verzonnen?
Ik heb nog niks van de repetities gezien dit jaar.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is mooieerste repetitie waarbij ik wow dacht.
Dat moet jou toch juist aanspreken, smartphonelozequote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb nog niks van de repetities gezien dit jaar.![]()
Zelfs alle liedjes pas 1 keer gehoord.
Ik zag wel ergens een foto van iemand met een hele hoge jurk en ik hoop nu een beetje dat zij dat niet is.
Want dat vond ik op het eerste gezicht toch wel een beetje anno tien jaar geleden, zeg maar.
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Misschien de roundup maar eens gaan kijken.
Helaas voor jou dan.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb nog niks van de repetities gezien dit jaar.![]()
Zelfs alle liedjes pas 1 keer gehoord.
Ik zag wel ergens een foto van iemand met een hele hoge jurk en ik hoop nu een beetje dat zij dat niet is.
Want dat vond ik op het eerste gezicht toch wel een beetje anno tien jaar geleden, zeg maar.
Geen smartphone hebben is niet gelijk aan tien jaar achterlopen, ik zou juist zeggen dat ik mijn tijd inmiddels ver vooruit ben.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat moet jou toch juist aanspreken, smartphoneloze
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gele hesjes?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:38 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat moeten de Fransen dán als achtergrond gebruiken bij het geven van de punten?
Vluchtelingen?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:38 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat moeten de Fransen dán als achtergrond gebruiken bij het geven van de punten?
Een bordje slakken in knoflooksaus.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:38 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Notre Dame. Oh wachtquote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:38 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haarlem heeft wel altijd een leuke line-up.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:49 schreef BillDauterive het volgende:
Spontaan besloten om naar bevrijdingsfestival Haarlem te gaan. Leuk
Die had ik niet van jou verwacht George!quote:
Veel plezier! Ik gun je daar beter weer dan ik hier hebquote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:49 schreef BillDauterive het volgende:
Ja, klopt! Wat zit er bij jou in de buurt dan? Assen, Almere? Dat is nooit veelquote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:01 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Haarlem heeft wel altijd een leuke line-up.Mijn lokale Bevrijdingsfestival stelt nooit veel voor
Misschien is het Ossquote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, klopt! Wat zit er bij jou in de buurt dan? Assen, Almere? Dat is nooit veel
Is iets eigenlijk spontaan als er een besluit gevormd is, hoe snel dat ook moge zijn? Is het niet veel spontaner om totaal besluiteloos richting een niet bepaalde plek te gaan om daar dan ook niet bepaalde dingen te doen?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:49 schreef BillDauterive het volgende:
Roermond. Gelukkig de rest van de lente/zomer veel leuke gratis festivals in de buurt. Te beginnen volgende week met Mama's Pride in Geleenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, klopt! Wat zit er bij jou in de buurt dan? Assen, Almere? Dat is nooit veel
Ikkkkk heb die bon gepakt maar ook een ton gepakt.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:27 schreef NailQueen het volgende:
Het is trouwens gelukkig weer gratis. Vorig jaar moest je 5 euro betalen. Maar dan kreeg je wel Donnie en Go_A dus het was de moeite wel waard(Donnie is een guilty pleasure
)
Heb jij dit spontaan bedacht?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Is iets eigenlijk spontaan als er een besluit gevormd is, hoe snel dat ook moge zijn? Is het niet veel spontaner om totaal besluiteloos richting een niet bepaalde plek te gaan om daar dan ook niet bepaalde dingen te doen?
Ja ik denk het wel. Er was althans geen moment waarop ik besloot dit te bedenken. Het ontstond inderdaad spontaanquote:
Ik ben nog lang niet moooeeeeeequote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ikkkkk heb die bon gepakt maar ook een ton gepakt.
Ook mijn guilty pleasure, vrees ik. Dat liedje dan tenminste.
Jawel, maar ik heb geen zin nóg een keer aan een Heilsoldaat uit te leggen wat ik aan het doen was met een hyena en een preiquote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Is iets eigenlijk spontaan als er een besluit gevormd is, hoe snel dat ook moge zijn? Is het niet veel spontaner om totaal besluiteloos richting een niet bepaalde plek te gaan om daar dan ook niet bepaalde dingen te doen?
Dat verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel. Er was althans geen moment waarop ik besloot dit te bedenken. Het ontstond inderdaad spontaan
Dat wisten we al sinds jij de SC kwam binnenwandelenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:33 schreef Strani het volgende:
Zo zie je maar, ook zónder drugs kan je volledig van het padje raken.
je maakt van het woord 'spontaan' een lelijk woord, Straniquote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:22 schreef Strani het volgende:
[..]
2021 was dan ook een ongekend goed jaarquote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:55 schreef Em31 het volgende:
Go_A is er vandaag ook weer, deze keer in Brabant. Volgende maand ook op Pinkpop, net zoals Dadi. Toch mooi dat Rotterdam 2021 zo succesvol wasmet Maneskin uiteraard, maar ook Barbara Pravi die overal de theaters gewoon uitverkoopt.
Ik snap niet dat daar überhaupt een uitleg voor nodig is? Lijkt me toch duidelijk?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb geen zin nóg een keer aan een Heilsoldaat uit te leggen wat ik aan het doen was met een hyena en een prei
Nou, afhankelijk van de context kan spontaan sowieso al best lelijk zijn hoor. Vooral in datingprofielenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
je maakt van het woord 'spontaan' een lelijk woord, Stranidus ben ik het sowieso met je oneens
Mocht ook wel, na de toch minder geslaagde editie Rotterdam 2020.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:55 schreef Em31 het volgende:
Go_A is er vandaag ook weer, deze keer in Brabant. Volgende maand ook op Pinkpop, net zoals Dadi. Toch mooi dat Rotterdam 2021 zo succesvol wasmet Maneskin uiteraard, maar ook Barbara Pravi die overal de theaters gewoon uitverkoopt.
Ja was echt topquote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
2021 was dan ook een ongekend goed jaarLos van de kwaliteit ook nog eens veel verschillende soorten muziek. Voor iedereen wel wat wils.
Nou de kwaliteit van de nummers was een stuk minder, dus bedankt Coronaquote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Mocht ook wel, na de toch minder geslaagde editie Rotterdam 2020.
Iedereen? Ik heb je nog niet eens gezien, laat staan dat ik de kans heb gekregen geïrriteerd te raken.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:27 schreef Strani het volgende:
Zo, in een paar minuten iedereen weer zo geïrriteerd dat men het waarschijnlijk wel prima vindt als ik weer een weekje wegblijf
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
cv-ketel is nog steeds stuk
Geen warm water dit weekend
Dat is kquote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
cv-ketel is nog steeds stuk
Geen warm water dit weekend
Ik zal het obligate: Nee Strani, blijf tochquote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:27 schreef Strani het volgende:
Zo, in een paar minuten iedereen weer zo geïrriteerd dat men het waarschijnlijk wel prima vindt als ik weer een weekje wegblijf
Dan gewicht lager zetten.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:02 schreef Arizona het volgende:
Ik ben op de sportschool maar ik heb er totaal de kracht niet voor vandaag. Iedere oefening is zwaar![]()
Dit is ongeloofwaardig.quote:En ik had nog wel zoveel zin!
Één week maar?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:27 schreef Strani het volgende:
Ik doe kortere sets en op een lager gewicht dan normaal en het is echt zwaarquote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan gewicht lager zetten.
[..]
Dit is ongeloofwaardig.
Lekker spontaan wijntjes & dansjes met m'n dinnies!!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, afhankelijk van de context kan spontaan sowieso al best lelijk zijn hoor. Vooral in datingprofielen
"Vlotte, spontane meid met kort, pittig kapsel"
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:50 schreef NailQueen het volgende:
Ik sta nu letterlijk op het station in Groningen en krijg de melding dat het festival ontruimt is vanwege slecht weer. Niemand kan het terrein op.
Aan het eind van de middag of begin van de avond willen ze wel weer verder gaan als het onweer voorbij is.quote:
O dan kun je maar beter op het station, anders zit je middenin de meutequote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:50 schreef NailQueen het volgende:
Ik sta nu letterlijk op het station in Groningen en krijg de melding dat het festival ontruimt is vanwege slecht weer. Niemand kan het terrein op.
Je kan nog altijd richting Leeuwarden gaanquote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:59 schreef NailQueen het volgende:
Ik zit nu in de trein terug. Ik heb een rondje station Groningen gedaan
Toch zonde, dan Groning je voor nietsquote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:50 schreef NailQueen het volgende:
Is het daar geen slecht weer?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan nog altijd richting Leeuwarden gaan
quote:
Jij hebt weinig te klagen met jouw woonplaatsquote:
Als ik buienradar bekijk regent het daar wel maar trekt het ergste er net langs. Groningen heeft minder geluk.quote:
quote:De brandweer in Groningen waarschuwt voor "extreem slecht weer" dat richting de provincie trekt. Over het hele land trekken fikse buien over die kort en hevig kunnen uitpakken. De organisatie heeft daarop rond 14.30 uur besloten het terrein te ontruimen.
In de stad Groningen is om 13.00 uur een bevrijdingsfestival van start gegaan. Het festival in Zwolle werd tijdelijk stilgelegd vanwege slecht weer. Na tien tot vijftien minuten kon het programma weer worden hervat. "Bij deze een waarschuwing voor jullie, zorg goed voor jezelf en de mensen om je heen. Wees goed voorbereid", laat de brandweer Groningen weten op Twitter.
Een rechter zou zeggen dat je tussen het verwijderen van de blaas uit het varken en het aan de stierenpiemel vastmaken genoeg mogelijkheden hebt om je te beseffen wat je aan het doen bent en kunt stoppenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:08 schreef H_T het volgende:
[ twitter ]
@:Strani is dit nou wel of niet spontaan?
Begint nu een beetje te regenenquote:
Dat klinkt als een goed punt, maar wat nou als je gewoon langs een kraampje loopt waar ze handelen in varkensblazen-gebonden-aan-gedroogde-stierenpiemels, er een scoort als impulsaankoop of ruilt tegen een Twix en daarmee in het rond gaat zwaaien? Dat komt praktisch drie keer per dag voor!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Een rechter zou zeggen dat je tussen het verwijderen van de blaas uit het varken en het aan de stierenpiemel vastmaken genoeg mogelijkheden hebt om je te beseffen wat je aan het doen bent en kunt stoppen
Ik heb een breed scala aan karaktertrekkenquote:
Klinkt plausibel.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goed punt, maar wat nou als je gewoon langs een kraampje loopt waar ze handelen in varkensblazen-gebonden-aan-gedroogde-stierenpiemels, er een scoort als impulsaankoop of ruilt tegen een Twix en daarmee in het rond gaat zwaaien? Dat komt praktisch drie keer per dag voor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |