Twitter bestaat toch alleen maar boosmensenquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:46 schreef ijs_beer het volgende:
Hahahahha geblokt op Twitter door een boosmens omdat ik onder z'n tweet 'nou nou nou' heb geschreven.
Je kan ook te ver gaan natuurlijk.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:46 schreef ijs_beer het volgende:
Hahahahha geblokt op Twitter door een boosmens omdat ik onder z'n tweet 'nou nou nou' heb geschreven.
quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:46 schreef ijs_beer het volgende:
In Miami?quote:
In Zeeland is de regen al begonnen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 08:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In Miami?
Hier in het Noorden is er volop zon.
Thunder and lightning it's getting exciting.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 08:42 schreef Em31 het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik naar de rehearsal van Frankrijk zat te kijken en ineens kwamen er een soort van harde knallen tegelijkertijd met vuurwerk. Ik dacht, wow wat mooi!
Werd ik wakker, was het onweer.![]()
Ik hoop niet dat je vaak last hebt van voorspellende dromen en dat straks tijdens de finale de bliksem inslaat in het stadion.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 08:42 schreef Em31 het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik naar de rehearsal van Frankrijk zat te kijken en ineens kwamen er een soort van harde knallen tegelijkertijd met vuurwerk. Ik dacht, wow wat mooi!
Werd ik wakker, was het onweer.![]()
Ze is wel bijna het hoogste punt.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 08:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je vaak last hebt van voorspellende dromen en dat straks tijdens de finale de bliksem inslaat in het stadion.
Zo groot is ze toch niet, of gaat ze op een keukentrapje staan?quote:
Alleen paarden uit Azerbeidzjan staan op trappen tijdens een optrdenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo groot is ze toch niet, of gaat ze op een keukentrapje staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ja zoiets inderdaadquote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo groot is ze toch niet, of gaat ze op een keukentrapje staan?
Of dat die hele Franse act omvalt. Dan blijkt de ochtend erna Eiffeltoren ingestort te zijn.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 08:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je vaak last hebt van voorspellende dromen en dat straks tijdens de finale de bliksem inslaat in het stadion.
Oh jee, nu wordt ik wat nerveus.quote:
Dat zou ik beide toch wel zonde vinden, dus dat hoop ik niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Of dat die hele Franse act omvalt. Dan blijkt de ochtend erna Eiffeltoren ingestort te zijn.
Ach ja als een vlinder met een vleugel slaat kan er daarna ook van alles gebeuren wat catastrofaal is. Dus het is niet uit te sluiten.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Of dat die hele Franse act omvalt. Dan blijkt de ochtend erna Eiffeltoren ingestort te zijn.
Het is mooiquote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh jee, nu wordt ik wat nerveus.
Dit was zo ongeveer het enige lied waarvan ik dacht "Dit heeft niks nodig om goed te zijn en op te vallen", maar blijkbaar is er toch iets omheen verzonnen?
Ik heb nog niks van de repetities gezien dit jaar.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is mooieerste repetitie waarbij ik wow dacht.
Dat moet jou toch juist aanspreken, smartphonelozequote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb nog niks van de repetities gezien dit jaar.![]()
Zelfs alle liedjes pas 1 keer gehoord.
Ik zag wel ergens een foto van iemand met een hele hoge jurk en ik hoop nu een beetje dat zij dat niet is.
Want dat vond ik op het eerste gezicht toch wel een beetje anno tien jaar geleden, zeg maar.
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Misschien de roundup maar eens gaan kijken.
Helaas voor jou dan.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb nog niks van de repetities gezien dit jaar.![]()
Zelfs alle liedjes pas 1 keer gehoord.
Ik zag wel ergens een foto van iemand met een hele hoge jurk en ik hoop nu een beetje dat zij dat niet is.
Want dat vond ik op het eerste gezicht toch wel een beetje anno tien jaar geleden, zeg maar.
Geen smartphone hebben is niet gelijk aan tien jaar achterlopen, ik zou juist zeggen dat ik mijn tijd inmiddels ver vooruit ben.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat moet jou toch juist aanspreken, smartphoneloze
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gele hesjes?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:38 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat moeten de Fransen dán als achtergrond gebruiken bij het geven van de punten?
Vluchtelingen?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:38 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat moeten de Fransen dán als achtergrond gebruiken bij het geven van de punten?
Een bordje slakken in knoflooksaus.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:38 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Notre Dame. Oh wachtquote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:38 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haarlem heeft wel altijd een leuke line-up.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:49 schreef BillDauterive het volgende:
Spontaan besloten om naar bevrijdingsfestival Haarlem te gaan. Leuk
Die had ik niet van jou verwacht George!quote:
Veel plezier! Ik gun je daar beter weer dan ik hier hebquote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:49 schreef BillDauterive het volgende:
Ja, klopt! Wat zit er bij jou in de buurt dan? Assen, Almere? Dat is nooit veelquote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:01 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Haarlem heeft wel altijd een leuke line-up.Mijn lokale Bevrijdingsfestival stelt nooit veel voor
Misschien is het Ossquote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, klopt! Wat zit er bij jou in de buurt dan? Assen, Almere? Dat is nooit veel
Is iets eigenlijk spontaan als er een besluit gevormd is, hoe snel dat ook moge zijn? Is het niet veel spontaner om totaal besluiteloos richting een niet bepaalde plek te gaan om daar dan ook niet bepaalde dingen te doen?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:49 schreef BillDauterive het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |