Hij rechtop in de hoek blijft staanquote:Op donderdag 4 mei 2023 08:06 schreef Frummelie het volgende:
Een handdoek is pas vies als?
Ben nieuwsgierig...
Als de handdoek breekt als die valtquote:Op donderdag 4 mei 2023 08:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij rechtop in de hoek blijft staan
Volgens mij is ze aan het inspreken op dat pod dingquote:Op donderdag 4 mei 2023 08:21 schreef Frummelie het volgende:
Waarom zou je hardop gaan lezen in de kas.... ja gewoon omdat het kan...
Oooh oké... ik dacht dat ze aant oefenen was voor haar uitspraak...raar want er is niemand om haar te corrigeren..quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:25 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Volgens mij is ze aan het inspreken op dat pod ding
Tuurlijk niet die ligt nog in bed te slapenquote:
Dat laatste iddquote:Op donderdag 4 mei 2023 08:36 schreef Lovely het volgende:
De bakjes met yoghurt zie ik niet op het aanrecht staan, of hebben ze die in de koelkast gezet?
Ah ok.. dacht al als ze het op aanrecht laten staan wordt het er niet lekkerder opquote:
Gelukkig wel... zou niet best zijn als die er nog zouden staan...quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:36 schreef Lovely het volgende:
De bakjes met yoghurt zie ik niet op het aanrecht staan, of hebben ze die in de koelkast gezet?
Ik ben bang van niet.quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:40 schreef Lovely het volgende:
Ik zie dat de oven nog niet terug is, wordt die nog gemaakt?
yep zal geen spat water over haar face komen , gelijk laag plamuur eropquote:Op donderdag 4 mei 2023 08:40 schreef Frummelie het volgende:
Goh het is opgestaan.... straks naar kantoor om een paar uur te smeren.
Dus hebben ze nu maar een oven hhmmquote:
Hasjikideee....quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
yep zal geen spat water over haar face komen , gelijk laag plamuur erop
Ja, lijkt me best vervelend voor zoveel mensen.... en die kookplaten werken ook niet altijd even lekker..quote:
Klopt daar hadden ze in t begin al problemen mee, gewoon domme rommelquote:Op donderdag 4 mei 2023 08:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja, lijkt me best vervelend voor zoveel mensen.... en die kookplaten werken ook niet altijd even lekker..
Ja het wordt een heerlijke zonnige dagquote:
mss wel , weinig of geen geld meer denk ikquote:Op donderdag 4 mei 2023 08:46 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen![]()
Benieuwd of er vandaag weer een verdien opdracht komt..
Maar met twee gaat t toch sneller of kan je daar weer iets anders inmaken/zettenquote:
Volgens mij hebben ze helemaal niets meer.quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
mss wel , weinig of geen geld meer denk ik
Allemaal goedkope shit...quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt daar hadden ze in t begin al problemen mee, gewoon domme rommel
quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:40 schreef Lovely het volgende:
Ik zie dat de oven nog niet terug is, wordt die nog gemaakt?
heeft zoe zo geen geel ding dan kan je ook uur op kijkenquote:Op donderdag 4 mei 2023 08:49 schreef Dotteke het volgende:
Zoë heeft boodschappen in de wachtrij staan. Ze vraagt om een horloge omdat ze die op tijd kan annuleren als ze niets verdienen.
Zal wel moeten de poet is op....of ze moeten nu eens in die prijzenpot gaan graaien.. zal ik wel eens willen zien..quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:46 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen![]()
Benieuwd of er vandaag weer een verdien opdracht komt..
Die is lelijkquote:Op donderdag 4 mei 2023 08:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
heeft zoe zo geen geel ding dan kan je ook uur op kijken
Ze hebben vandaag nog die BBQ dus kan zijn dat het nog een dag langer duurt voor ze een opdracht krijgen..quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zal wel moeten de poet is op....of ze moeten nu eens in die prijzenpot gaan graaien.. zal ik wel eens willen zien..
Doet ze zelf ook zo lekker... ze laat gisteren zelf een plak aanrecht achter..viespeuk.quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:52 schreef Dotteke het volgende:
"Mensen zijn zo simpel. Laten vallen en nooit wat opruimen", zegt Zoë.
Ja dat zei ik van de week ook al, vond dit ook al zo dom.quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:54 schreef lojanda het volgende:
Ze hebben het er weer over dat er alleen koffie is gekocht bij jumbo door een fout. Ik snap echt niet waarom dat iedere keer fout gaat. Om een bestelmoment te reserveren bestellen ze voor 50 euro koffie wat ze dan later er weer uithalen en dan de gewone boodschappen bestellen. Waarom maken ze geen favorietenlijst aan en zet daar de basis boodschappen in die je altijd bij elke bestelling koopt. Boter olie koffie thee aardappelen rijst en dat klik je dan meteen door naar bestellen en klaar.. dan gaat het toch nooit fout?
Slim zijn ze daar geen van allen geloof ik
Dit gaat sneller..quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:54 schreef lojanda het volgende:
Ze hebben het er weer over dat er alleen koffie is gekocht bij jumbo door een fout. Ik snap echt niet waarom dat iedere keer fout gaat. Om een bestelmoment te reserveren bestellen ze voor 50 euro koffie wat ze dan later er weer uithalen en dan de gewone boodschappen bestellen. Waarom maken ze geen favorietenlijst aan en zet daar de basis boodschappen in die je altijd bij elke bestelling koopt. Boter olie koffie thee aardappelen rijst en dat klik je dan meteen door naar bestellen en klaar.. dan gaat het toch nooit fout?
Slim zijn ze daar geen van allen geloof ik
Zag dat ook, maar ze heeft het wel schoongemaakt.quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Doet ze zelf ook zo lekker... ze laat gisteren zelf een plak aanrecht achter..viespeuk.
Doet ze vaak een plak achterlaten op de aanrecht. Zit zo vaak met haar zuignap op het aanrecht..quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Doet ze zelf ook zo lekker... ze laat gisteren zelf een plak aanrecht achter..viespeuk.
Ja hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zei ik van de week ook al, vond dit ook al zo dom.
En een mantelpakjequote:Op donderdag 4 mei 2023 08:55 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja of wil de manager nu plots mooi klokkie
Ja effe met een droge theedoek/handdoek erover maar die hele veeg zat er nog...quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zag dat ook, maar ze heeft het wel schoongemaakt.
Ze hebben het natuurlijk ook zo druk dat het niet te doen is om vijf minuten langer na te denken over de bestellingquote:
quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Doet ze vaak een plak achterlaten op de aanrecht. Zit zo vaak met haar zuignap op het aanrecht..
Precies, en Isaac is niet de enige die veel tijd neemt met bestellen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:06 schreef lojanda het volgende:
Isaac heeft gisteren tot laat in de avond op kantoor gezeten om dingen te bestellen van zijn Zalando geld en zegt hij tegen Zoë dat hij zo meteen nog wat wil bestellen..
Wat een interessante taak is dat managerschap toch
Doet ze zelf ook en vlak Mirthe niet wegquote:Op donderdag 4 mei 2023 09:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies, en Isaac is niet de enige die veel tijd neemt met bestellen.
Ik zou er helemaal gek van worden om daar de hele dag bij te moeten zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Doet ze zelf ook en vlak Mirthe niet weg
Ze hebben toch niets te doen, geeft nog een beetje afleiding.quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zou er helemaal gek van worden om daar de hele dag bij te moeten zijn.
Over dat geld van ICE waren gisteravond vraagtekens, dus snel nog maar wat bestellen is kennelijk zn planquote:Op donderdag 4 mei 2023 09:06 schreef lojanda het volgende:
Isaac heeft gisteren tot laat in de avond op kantoor gezeten om dingen te bestellen van zijn Zalando geld en zegt hij tegen Zoë dat hij zo meteen nog wat wil bestellen..
Wat een interessante taak is dat managerschap toch
Eunicequote:
Mooie capquote:Op donderdag 4 mei 2023 09:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is niet anders, was zo op de streams.
Denk niet dat ze een oortje of iets in heeftquote:Op donderdag 4 mei 2023 09:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zoë drukte gisteren haar vinger in haar rechter oor en nu net weer…..microfoontje ?
Ik dacht mss hulp van achter dat ze het niet verkloot 🤪quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk niet dat ze een oortje of iets in heeft![]()
Nja dan zijn er wel andere bewoners die haar ''helpen''quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik dacht mss hulp van achter dat ze het niet verkloot 🤪
Waarom zou je een microfoon in je oor stoppen?quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zoë drukte gisteren haar vinger in haar rechter oor en nu net weer…..microfoontje ?
'n zendertje zou kunnen, in contact met de regie die hints/tips/opdrachten door geeft?quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom zou je een microfoon in je oor stoppen?
Een banaan zit zo onhandig.quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom zou je een microfoon in je oor stoppen?
Ik denk via de prijzenpotquote:Op donderdag 4 mei 2023 09:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laten ze maar een net sinaasappels kopen voor dat geld.
heel die schake en andere rommel zal en moet er komen voor de bro squote:Op donderdag 4 mei 2023 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk via de prijzenpot
En die is dan niet x 25 vreemd genoeg
Is ook niet nodig, het is al ruim een ton minder.quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk via de prijzenpot
En die is dan niet x 25 vreemd genoeg
Heb hem ge editquote:Op donderdag 4 mei 2023 09:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is ook niet nodig, het is al ruim een ton minder.
Alles wordt al betaald van dat geld, verdienspelletjes is voor de schone schijn.
bij bol welquote:Op donderdag 4 mei 2023 09:47 schreef ledn81 het volgende:
Marciano zegt dat ze bij Zalando ook Cratine hebben. Wat een eigenwijze vent is dat.
Ze hebben zich allemaal een kadootje gegeven van dat geld.quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb hem ge edit
Toch via eigen geld
eigenwijze kleuter tianoquote:Op donderdag 4 mei 2023 09:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja maar niet bij Zalando.. Ice zei nog.. nee man.. jawel jawel.. zei marciano
Zeker, maar hij is niet de enige die de tijd neemt met kopen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:50 schreef chufi het volgende:
Als ik Zoe was zou ik ICE niet meer op kantoor laten..
geloven we dat , komt wel van mexxquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:02 schreef greysbones het volgende:
Ehhh snappen we het nog ?? https://lovereality.nl/ej(...)xS5AophOpAandzwe2yVo
Ik ben meer benieuwd naar wat we dan niet gezien zouden hebbenquote:
wie nietquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar wat we dan niet gezien zouden hebben
Welk kamp zit ie nu nog dan?quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:09 schreef greysbones het volgende:
Jappie terug in kamp Babs zou echt een topactie zijn
Goed plan .. trek de poort open en rennen maar.. naar linksquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:08 schreef greysbones het volgende:
Babs en Jappie hebben het over ontsnappen ?
Oh, beter dat ie dan idd naar kamp Babs gaatquote:
japie heeft 2 gezichten, 1 bij sas en co , 2 bij babs en coquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:09 schreef greysbones het volgende:
Jappie terug in kamp Babs zou echt een topactie zijn
Gewoon terug naar zijn oude groepjequote:Op donderdag 4 mei 2023 10:12 schreef cinsan het volgende:
[..]
japie heeft 2 gezichten, 1 bij sas en co , 2 bij babs en co
het is bijna komisch als het niet zo treurig is wat nu gebeurdquote:
berg je maar word nog erger straks met bier opquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:14 schreef Dotteke het volgende:
Babette ga slapen of hou je mond en je irritante lach
Je ontkomt niet aan de mens, de hele dag in beeld behalve als ze slaaptquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
berg je maar word nog erger straks met bier op
quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:19 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Oei Bern een foute mop op 4 mei
vroeg op vandaag?quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:22 schreef Verida het volgende:
[..]
dus niet eens op de dag van de dodenherdenking...
Dus dan is het okquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:22 schreef Verida het volgende:
[..]
waar ze al over vallen zeg , en de jodenliederen op voetbal vind veel ergerquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:22 schreef Verida het volgende:
[..]
dat zeg ik toch helemaal niet. Alleen wordt het erger gemaakt door te stellen dat het een grap was die op 4 mei, dodenherdenking is gemaakt.quote:
Is de blouse van JWquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:25 schreef Monique___ het volgende:
tafeltennis potje ow is alweer ten einde...
moet wennen aan Erik in een zeer oud behangpatroontje op zijn lichaam
ja ik snap hem.quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
is zeker niet ok , maar heeft bern niet bewust gedaan , en daar vallen ze nu over op twitter
quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
is zeker niet ok , maar heeft bern niet bewust gedaan , en daar vallen ze nu over op twitter
sm maakt heel veel kapotquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ik snap hem.
zo gaat in social media land
Misschien geleend ?quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
En die heeft JW aan erik geschonken?
slim
volgens mij had Erik zelf nieuwe overhemden gekocht van zijn zalando geld. Een effen en een met een printje in ieder geval.quote:
Kan ook maar hij lijkt dan wel erg op die van JWquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:28 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij had Erik zelf nieuwe overhemden gekocht van zijn zalando geld. Een effen en een met een printje in ieder geval.
klopt maar dit is weer een andere volgens mij..quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:28 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij had Erik zelf nieuwe overhemden gekocht van zijn zalando geld. Een effen en een met een printje in ieder geval.
quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij rechtop in de hoek blijft staan
Erik heeft dit shirt zelf gekocht.quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Je bent er weerquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik : De afgelopen dagen Hello Fresh was hartstikke lekker, maar iedereen vindt het lekker, dus er blijft niks over. Dus ik heb dan een beetje weinig...
volgens mij nietquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
klopt maar dit is weer een andere volgens mij..
even terug gekeken het is idd zijn eigen nieuwe blousequote:
Wat ze (recent) niet hebben uitgezonden op tv noch via de streams is 'de duw' van Marciano....quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:02 schreef greysbones het volgende:
Man o man wat een rare figuren zijn er toch.quote:
zelf gekocht toch?quote:
Het verhaal op lovereality stopt nogal abrupt, wat is het nou?quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:02 schreef greysbones het volgende:
Tja dan wordt het een puzzel... dingen waar ze het wel (bedekt) over gehad hebben maar die niet in beeld zijn gekomen (althans dat suggereert ze).quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het verhaal op lovereality stopt nogal abrupt, wat is het nou?
Nee zou ik ook zeggen als ik Mexx was, maar ik denk dat met name Isaac hier toch mee bedoeld wordt...quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Tja dan wordt het een puzzel... dingen waar ze het wel (bedekt) over gehad hebben maar die niet in beeld zijn gekomen (althans dat suggereert ze).
Degene die zoiets veroorzaakt heeft wordt beschermd door 'achter' omdat hij/zij de winnaar zou moeten worden.
Dit is zoals ik de berichten van onbetrouwbare Mexx interpreteer
(Jeffrey en Isaac zijn het niet)
Heeft hij idd zelf besteld en van de week binnengekomenquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:28 schreef Verida het volgende:
[..]
En na het programma weer 20 kilo aangekomen?quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:53 schreef Dotteke het volgende:
Moraima heeft ook met een programma op tv om af te vallen mee gedaan. Ze was toen in 3maanden 15 kilo afgevallen
Zijn van de week binnenkomen voor Erik, dus niet de blouse van JW.quote:
Toen was Mexx al weg...quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat ze (recent) niet hebben uitgezonden op tv noch via de streams is 'de duw' van Marciano....
Dan heb ik het verkeerd begrepen, dus het zou gaan om iets dat gebeurd is toen zij er nog wel was?quote:
aandacht.......aandacht....aandachtquote:Op donderdag 4 mei 2023 11:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet ook niet wat dat kind belangrijk loopt te doen nu ze weg is....
Tja dat staat er ook niet specifiek. Zou er niet te zwaar aan tillen. Mexx zag wel vaker dingen die er niet zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dan heb ik het verkeerd begrepen, dus het zou gaan om iets dat gebeurd is toen zij er nog wel was?
Hier kan je kijken of ze er zijn JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #5quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:13 schreef Clasientje het volgende:
Ik zie dat Zoe de nieuwe manager is. Heeft iemand een video daarvan?
Als die een eigen sport school zou hebben zouden de klanten hard weg lopenquote:Op donderdag 4 mei 2023 11:08 schreef spapaars het volgende:
De door zichzelf benoemde fitnesstrainer geeft instructies.
Dan missen we toch wel Kim Dquote:Op donderdag 4 mei 2023 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als die een eigen sport school zou hebben zouden de klanten hard weg lopen
Met z’n
Neeheeee
Dit is de serieuze versiequote:Op donderdag 4 mei 2023 11:35 schreef ledn81 het volgende:
Morrie wordt uitgelatenGeen gezellig geklets dit keer helaas. Jeff loopt ver voor haar uit
![]()
[ afbeelding ]
Met die takkeherrie kan je elkaar ook amper verstaanquote:Op donderdag 4 mei 2023 11:35 schreef ledn81 het volgende:
Morrie wordt uitgelatenGeen gezellig geklets dit keer helaas. Jeff loopt ver voor haar uit
![]()
[ afbeelding ]
Het is klaar met dat gepamper, zij wilde manager worden dan moet ze het ook maar alleen doen. Febo zou daar ook wat van moeten zeggen. Alle managers moesten het alleen doen en uit zien te vogelen!quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
jammer dat ze ook nog hulp krijgt.. vandaag dan.. mag ook snel stoppen
epische faal
Eens.... babette die haar nog net de kont niet afveegt steeds pffquote:Op donderdag 4 mei 2023 11:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is klaar met dat gepamper, zij wilde manager worden dan moet ze het ook maar alleen doen. Febo zou daar ook wat van moeten zeggen. Alle managers moesten het alleen doen!
haha jaaa ik dacht hetzelfde gooorquote:Op donderdag 4 mei 2023 11:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Net even lekker de haren uit haar borstel gepulkt in de keuken
Bakt er niets van, dacht dat Babette het zou doen na het vertrek van Kim.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoor die Tiano schreeuwen, dat is geen aanmoedigen meer
Over vragen die ze stellen jaquote:Op donderdag 4 mei 2023 11:54 schreef Dotteke het volgende:
Zoë vraagt of ze alvast het bier koud moet zetten en er is een mail voor Marciano
Dus ze krijgen allemaal wel mails binnen.
Klopt, heb wel een een screenshot geplaatst waar op de computer allemaal verzoeken van de bewoners waren te lezen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:54 schreef Dotteke het volgende:
Zoë vraagt of ze alvast het bier koud moet zetten en er is een mail voor Marciano
Dus ze krijgen allemaal wel mails binnen.
Ik heb al een reactie van Mexx hierop geplaatstquote:Op donderdag 4 mei 2023 11:59 schreef Dotteke het volgende:
Dotteke in JAA / [JAA media] Een Jaar Van Je Leven in het nieuws!
Dat is precies wat wij al vanaf het begin roepen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:59 schreef Dotteke het volgende:
Ze bedoelt niet Isaac of Jeffquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is precies wat wij al vanaf het begin roepen.
Zou het ZOe zijn?quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Neuh, die had haar bek wel voorbij geluld dan. Ze vind wel iemand bij de Febo leuk en mogelijk dat er wat privileges zijn....zoals nu manager zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou het ZOe zijn?![]()
![]()
Wie o wie si de Mol?
Ja leek wel als een poging tot een gesprek aanknopen en slijmen tegelijkertijdquote:Op donderdag 4 mei 2023 11:57 schreef greysbones het volgende:
Babs zegt dat mensen meer aannemen van mensen die er verstand van hebben .. tegen tiano
Over het sporten
https://lovereality.nl/ej(...)et-jeffrey-of-isaac/quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Iemand anders zou ik echt niet weten daar.
\ Ze zegt ook dat het niet om Isaac en Jeffrey gaat. Of het is een poging haar 'verspreking' goed te praten.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze roept maar wat, het is al lang duidelijk dat het zeker om Isaac ging. Er was ook een blik van verstandshouding tussen de Febo oempa loempa vorige week zag ik met dat spijkers slaan toen Isaac aan de beurt was met zijn spijkertelling.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
\ Ze zegt ook dat het niet om Isaac en Jeffrey gaat. Of het is een poging haar 'verspreking' goed te praten.
Ik geloof er vrij weinig vanquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://lovereality.nl/ej(...)et-jeffrey-of-isaac/
We gaan het vanzelf wel zien, ik ben zelf niet zo van het zelf invullen van dit soort dingen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze roept maar wat, het is al lang duidelijk dat het zeker om Isaac ging. Er was ook een blik van verstandshouding tussen de Febo oempa loempa vorige week zag ik met dat spijkers slaan toen Isaac aan de beurt was met zijn spijkertelling.
Die kunnen ze niet meer laten winnen, ook al zou het niet zo zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:59 schreef Dotteke het volgende:
Je mocht toch niet tegen aan camera praten met een bericht voor buitenquote:
Dan zal daar het bier wel in de koeling gaan.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
En wie zijn er al weer druk net na het sporten?
Kan hij ook niet met zijn hart kwaalquote:Op donderdag 4 mei 2023 11:40 schreef greysbones het volgende:
Heb tiano nog nooit zelf een circuit zien doen
Maar nu wel anderen toeschreeuwen door te gaan
Fijn zo'n manager, iedereen is er druk mee en zij zit een beetje te plamuren en mooi te zitten zijn (dat vindt ze zelf)quote:
en weer goedgekeurdquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Fijn zo'n manager, iedereen is er druk mee en zij zit een beetje te plamuren en mooi te zitten zijn (dat vindt ze zelf)
Ze bedoeld, ik paradeer door het kantoor en Jeff doet het werkquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:17 schreef Monique___ het volgende:
'ik ben nu met jeff ffe die boodschappen'
zei ze terwijl ze wat staat te bleren over de eieren en hem al gezegd heeft : doe jij het maar
quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze bedoeld, ik paradeer door het kantoor en Jeff doet het werk
Ze kijken naar de prijs en het aantal dat er in zitquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:18 schreef Monique___ het volgende:
jeff bestelt duurdere kroketten van mora met rundvlees of toch van dobben
wendy werpt ook een kijk erop
zowie zit erbij en kijkt ernaar en zegt niks
quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:21 schreef Monique___ het volgende:
zowie komt erachter dat chloor en bleek hetzelfde zijn![]()
Er moest ook geschrapt worden omdat er geen geld is verdiend.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:15 schreef Monique___ het volgende:
vraagje: waarom moet jeff komen kijken voor die boodschappen?
ja maar kan zowie dat niet alleen?quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er moest ook geschrapt worden omdat er geen geld is verdiend.
Wat zijn ze toch geweldig, het is wel hun beurt, maar toch geweldig.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En als Jeff en Wendy klaar zijn met de boodschappen, moeten ze de eitjes maken voor iedereen. Gebakken, gekookt, hard/ zacht, krummelei, spiegelei
kwam er ook deze week pas achter hoe oud die Erik isquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:22 schreef KinKiJan het volgende:
Erik in zijn nieuwe outfit
Moraima: "Ja Erik is leuk! Is mooi! Geniet ervan! Hoe oud bent u meneer?"
Erik: "33"
Moraima: "Juist! Aangenaam"
[ afbeelding ]
Erik: "Hmm.. Nou zie ik eruit als iemand van 63, maar goed dat eh...."
JW: "Hoezo!?"
Moraima: "Wat zei die?"
Erik: "Iemand van 33 loopt er niet zo bij"
Moraima: "Ah tuurlijk wel!"
Erik: "Nee is gewoon een gepensioneerden outfit"
Moraima: "Ik ga douchen, deze man werkt me op de zenuwen" (met een glimlach)
Vind JW in zijn gedrag en kleding jonger ogen dan Erikquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kwam er ook deze week pas achter hoe oud die Erik is![]()
![]()
had hem ook 15 jaar erbij gegeven![]()
Het is haar echte eerste dag, dus een beetje hulp mag.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja maar kan zowie dat niet alleen?
Hoorde ze idd zeggen dat ze hoopten vandaag nog wat te verdienen..
zowie: met een doorgeprikte eierdooierquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En als Jeff en Wendy klaar zijn met de boodschappen, moeten ze de eitjes maken voor iedereen. Gebakken, gekookt, hard/ zacht, krummelei, spiegelei
ja precies!quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind JW in zijn gedrag en kleding jonger ogen dan Erik
we gaan het zienquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is haar echte eerste dag, dus een beetje hulp mag.
Is het volgende week nog zo, dan snapt ze het niet.
En wanneer is het de kookbeurt van bijv. Bern? morgen? Oh nee toch nietquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat zijn ze toch geweldig, het is wel hun beurt, maar toch geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |