Ze bedoeld, ik paradeer door het kantoor en Jeff doet het werkquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:17 schreef Monique___ het volgende:
'ik ben nu met jeff ffe die boodschappen'
zei ze terwijl ze wat staat te bleren over de eieren en hem al gezegd heeft : doe jij het maar
quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze bedoeld, ik paradeer door het kantoor en Jeff doet het werk
Ze kijken naar de prijs en het aantal dat er in zitquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:18 schreef Monique___ het volgende:
jeff bestelt duurdere kroketten van mora met rundvlees of toch van dobben
wendy werpt ook een kijk erop
zowie zit erbij en kijkt ernaar en zegt niks
quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:21 schreef Monique___ het volgende:
zowie komt erachter dat chloor en bleek hetzelfde zijn![]()
Er moest ook geschrapt worden omdat er geen geld is verdiend.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:15 schreef Monique___ het volgende:
vraagje: waarom moet jeff komen kijken voor die boodschappen?
ja maar kan zowie dat niet alleen?quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er moest ook geschrapt worden omdat er geen geld is verdiend.
Wat zijn ze toch geweldig, het is wel hun beurt, maar toch geweldig.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En als Jeff en Wendy klaar zijn met de boodschappen, moeten ze de eitjes maken voor iedereen. Gebakken, gekookt, hard/ zacht, krummelei, spiegelei
kwam er ook deze week pas achter hoe oud die Erik isquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:22 schreef KinKiJan het volgende:
Erik in zijn nieuwe outfit
Moraima: "Ja Erik is leuk! Is mooi! Geniet ervan! Hoe oud bent u meneer?"
Erik: "33"
Moraima: "Juist! Aangenaam"
[ afbeelding ]
Erik: "Hmm.. Nou zie ik eruit als iemand van 63, maar goed dat eh...."
JW: "Hoezo!?"
Moraima: "Wat zei die?"
Erik: "Iemand van 33 loopt er niet zo bij"
Moraima: "Ah tuurlijk wel!"
Erik: "Nee is gewoon een gepensioneerden outfit"
Moraima: "Ik ga douchen, deze man werkt me op de zenuwen" (met een glimlach)
Vind JW in zijn gedrag en kleding jonger ogen dan Erikquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kwam er ook deze week pas achter hoe oud die Erik is![]()
![]()
had hem ook 15 jaar erbij gegeven![]()
Het is haar echte eerste dag, dus een beetje hulp mag.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja maar kan zowie dat niet alleen?
Hoorde ze idd zeggen dat ze hoopten vandaag nog wat te verdienen..
zowie: met een doorgeprikte eierdooierquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En als Jeff en Wendy klaar zijn met de boodschappen, moeten ze de eitjes maken voor iedereen. Gebakken, gekookt, hard/ zacht, krummelei, spiegelei
ja precies!quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind JW in zijn gedrag en kleding jonger ogen dan Erik
we gaan het zienquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is haar echte eerste dag, dus een beetje hulp mag.
Is het volgende week nog zo, dan snapt ze het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |