Ze roept maar wat, het is al lang duidelijk dat het zeker om Isaac ging. Er was ook een blik van verstandshouding tussen de Febo oempa loempa vorige week zag ik met dat spijkers slaan toen Isaac aan de beurt was met zijn spijkertelling.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
\ Ze zegt ook dat het niet om Isaac en Jeffrey gaat. Of het is een poging haar 'verspreking' goed te praten.
Ik geloof er vrij weinig vanquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://lovereality.nl/ej(...)et-jeffrey-of-isaac/
We gaan het vanzelf wel zien, ik ben zelf niet zo van het zelf invullen van dit soort dingen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze roept maar wat, het is al lang duidelijk dat het zeker om Isaac ging. Er was ook een blik van verstandshouding tussen de Febo oempa loempa vorige week zag ik met dat spijkers slaan toen Isaac aan de beurt was met zijn spijkertelling.
Die kunnen ze niet meer laten winnen, ook al zou het niet zo zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:59 schreef Dotteke het volgende:
Dotteke in JAA / [JAA media] Een Jaar Van Je Leven in het nieuws!
Je mocht toch niet tegen aan camera praten met een bericht voor buitenquote:
Dan zal daar het bier wel in de koeling gaan.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
En wie zijn er al weer druk net na het sporten?
Kan hij ook niet met zijn hart kwaalquote:Op donderdag 4 mei 2023 11:40 schreef greysbones het volgende:
Heb tiano nog nooit zelf een circuit zien doen
Maar nu wel anderen toeschreeuwen door te gaan
Fijn zo'n manager, iedereen is er druk mee en zij zit een beetje te plamuren en mooi te zitten zijn (dat vindt ze zelf)quote:
en weer goedgekeurdquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Fijn zo'n manager, iedereen is er druk mee en zij zit een beetje te plamuren en mooi te zitten zijn (dat vindt ze zelf)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |