Ze roept maar wat, het is al lang duidelijk dat het zeker om Isaac ging. Er was ook een blik van verstandshouding tussen de Febo oempa loempa vorige week zag ik met dat spijkers slaan toen Isaac aan de beurt was met zijn spijkertelling.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
\ Ze zegt ook dat het niet om Isaac en Jeffrey gaat. Of het is een poging haar 'verspreking' goed te praten.
Ik geloof er vrij weinig vanquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://lovereality.nl/ej(...)et-jeffrey-of-isaac/
We gaan het vanzelf wel zien, ik ben zelf niet zo van het zelf invullen van dit soort dingen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze roept maar wat, het is al lang duidelijk dat het zeker om Isaac ging. Er was ook een blik van verstandshouding tussen de Febo oempa loempa vorige week zag ik met dat spijkers slaan toen Isaac aan de beurt was met zijn spijkertelling.
Die kunnen ze niet meer laten winnen, ook al zou het niet zo zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:59 schreef Dotteke het volgende:
Dotteke in JAA / [JAA media] Een Jaar Van Je Leven in het nieuws!
Je mocht toch niet tegen aan camera praten met een bericht voor buitenquote:
Dan zal daar het bier wel in de koeling gaan.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
En wie zijn er al weer druk net na het sporten?
Kan hij ook niet met zijn hart kwaalquote:Op donderdag 4 mei 2023 11:40 schreef greysbones het volgende:
Heb tiano nog nooit zelf een circuit zien doen
Maar nu wel anderen toeschreeuwen door te gaan
Fijn zo'n manager, iedereen is er druk mee en zij zit een beetje te plamuren en mooi te zitten zijn (dat vindt ze zelf)quote:
en weer goedgekeurdquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Fijn zo'n manager, iedereen is er druk mee en zij zit een beetje te plamuren en mooi te zitten zijn (dat vindt ze zelf)
Ze bedoeld, ik paradeer door het kantoor en Jeff doet het werkquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:17 schreef Monique___ het volgende:
'ik ben nu met jeff ffe die boodschappen'
zei ze terwijl ze wat staat te bleren over de eieren en hem al gezegd heeft : doe jij het maar
quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze bedoeld, ik paradeer door het kantoor en Jeff doet het werk
Ze kijken naar de prijs en het aantal dat er in zitquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:18 schreef Monique___ het volgende:
jeff bestelt duurdere kroketten van mora met rundvlees of toch van dobben
wendy werpt ook een kijk erop
zowie zit erbij en kijkt ernaar en zegt niks
quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:21 schreef Monique___ het volgende:
zowie komt erachter dat chloor en bleek hetzelfde zijn![]()
Er moest ook geschrapt worden omdat er geen geld is verdiend.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:15 schreef Monique___ het volgende:
vraagje: waarom moet jeff komen kijken voor die boodschappen?
ja maar kan zowie dat niet alleen?quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er moest ook geschrapt worden omdat er geen geld is verdiend.
Wat zijn ze toch geweldig, het is wel hun beurt, maar toch geweldig.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En als Jeff en Wendy klaar zijn met de boodschappen, moeten ze de eitjes maken voor iedereen. Gebakken, gekookt, hard/ zacht, krummelei, spiegelei
kwam er ook deze week pas achter hoe oud die Erik isquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:22 schreef KinKiJan het volgende:
Erik in zijn nieuwe outfit
Moraima: "Ja Erik is leuk! Is mooi! Geniet ervan! Hoe oud bent u meneer?"
Erik: "33"
Moraima: "Juist! Aangenaam"
[ afbeelding ]
Erik: "Hmm.. Nou zie ik eruit als iemand van 63, maar goed dat eh...."
JW: "Hoezo!?"
Moraima: "Wat zei die?"
Erik: "Iemand van 33 loopt er niet zo bij"
Moraima: "Ah tuurlijk wel!"
Erik: "Nee is gewoon een gepensioneerden outfit"
Moraima: "Ik ga douchen, deze man werkt me op de zenuwen" (met een glimlach)
Vind JW in zijn gedrag en kleding jonger ogen dan Erikquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kwam er ook deze week pas achter hoe oud die Erik is![]()
![]()
had hem ook 15 jaar erbij gegeven![]()
Het is haar echte eerste dag, dus een beetje hulp mag.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja maar kan zowie dat niet alleen?
Hoorde ze idd zeggen dat ze hoopten vandaag nog wat te verdienen..
zowie: met een doorgeprikte eierdooierquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En als Jeff en Wendy klaar zijn met de boodschappen, moeten ze de eitjes maken voor iedereen. Gebakken, gekookt, hard/ zacht, krummelei, spiegelei
ja precies!quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind JW in zijn gedrag en kleding jonger ogen dan Erik
we gaan het zienquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is haar echte eerste dag, dus een beetje hulp mag.
Is het volgende week nog zo, dan snapt ze het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |