Is de blouse van JWquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:25 schreef Monique___ het volgende:
tafeltennis potje ow is alweer ten einde...
moet wennen aan Erik in een zeer oud behangpatroontje op zijn lichaam
ja ik snap hem.quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
is zeker niet ok , maar heeft bern niet bewust gedaan , en daar vallen ze nu over op twitter
quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
is zeker niet ok , maar heeft bern niet bewust gedaan , en daar vallen ze nu over op twitter
sm maakt heel veel kapotquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ik snap hem.
zo gaat in social media land
Misschien geleend ?quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
En die heeft JW aan erik geschonken?
slim
volgens mij had Erik zelf nieuwe overhemden gekocht van zijn zalando geld. Een effen en een met een printje in ieder geval.quote:
Kan ook maar hij lijkt dan wel erg op die van JWquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:28 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij had Erik zelf nieuwe overhemden gekocht van zijn zalando geld. Een effen en een met een printje in ieder geval.
klopt maar dit is weer een andere volgens mij..quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:28 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij had Erik zelf nieuwe overhemden gekocht van zijn zalando geld. Een effen en een met een printje in ieder geval.
quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij rechtop in de hoek blijft staan
Erik heeft dit shirt zelf gekocht.quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Je bent er weerquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik : De afgelopen dagen Hello Fresh was hartstikke lekker, maar iedereen vindt het lekker, dus er blijft niks over. Dus ik heb dan een beetje weinig...
volgens mij nietquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
klopt maar dit is weer een andere volgens mij..
even terug gekeken het is idd zijn eigen nieuwe blousequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |