Ze hebben zich allemaal een kadootje gegeven van dat geld.quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb hem ge edit
Toch via eigen geld
eigenwijze kleuter tianoquote:Op donderdag 4 mei 2023 09:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja maar niet bij Zalando.. Ice zei nog.. nee man.. jawel jawel.. zei marciano
Zeker, maar hij is niet de enige die de tijd neemt met kopen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:50 schreef chufi het volgende:
Als ik Zoe was zou ik ICE niet meer op kantoor laten..
geloven we dat , komt wel van mexxquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:02 schreef greysbones het volgende:
Ehhh snappen we het nog ?? https://lovereality.nl/ej(...)xS5AophOpAandzwe2yVo
Ik ben meer benieuwd naar wat we dan niet gezien zouden hebbenquote:
wie nietquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar wat we dan niet gezien zouden hebben
Welk kamp zit ie nu nog dan?quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:09 schreef greysbones het volgende:
Jappie terug in kamp Babs zou echt een topactie zijn
Goed plan .. trek de poort open en rennen maar.. naar linksquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:08 schreef greysbones het volgende:
Babs en Jappie hebben het over ontsnappen ?
japie heeft 2 gezichten, 1 bij sas en co , 2 bij babs en coquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:09 schreef greysbones het volgende:
Jappie terug in kamp Babs zou echt een topactie zijn
Gewoon terug naar zijn oude groepjequote:Op donderdag 4 mei 2023 10:12 schreef cinsan het volgende:
[..]
japie heeft 2 gezichten, 1 bij sas en co , 2 bij babs en co
het is bijna komisch als het niet zo treurig is wat nu gebeurdquote:
berg je maar word nog erger straks met bier opquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:14 schreef Dotteke het volgende:
Babette ga slapen of hou je mond en je irritante lach
Je ontkomt niet aan de mens, de hele dag in beeld behalve als ze slaaptquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
berg je maar word nog erger straks met bier op
quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:19 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Oei Bern een foute mop op 4 mei
Was blijkbaar in de uitzendingquote:
vroeg op vandaag?quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:22 schreef Verida het volgende:
[..]
dus niet eens op de dag van de dodenherdenking...
Dus dan is het okquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:22 schreef Verida het volgende:
[..]
waar ze al over vallen zeg , en de jodenliederen op voetbal vind veel ergerquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:22 schreef Verida het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |