Eunicequote:
Mooie capquote:Op donderdag 4 mei 2023 09:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is niet anders, was zo op de streams.
Denk niet dat ze een oortje of iets in heeftquote:Op donderdag 4 mei 2023 09:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zoë drukte gisteren haar vinger in haar rechter oor en nu net weer…..microfoontje ?
Ik dacht mss hulp van achter dat ze het niet verkloot 🤪quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk niet dat ze een oortje of iets in heeft![]()
Nja dan zijn er wel andere bewoners die haar ''helpen''quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik dacht mss hulp van achter dat ze het niet verkloot 🤪
Waarom zou je een microfoon in je oor stoppen?quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zoë drukte gisteren haar vinger in haar rechter oor en nu net weer…..microfoontje ?
'n zendertje zou kunnen, in contact met de regie die hints/tips/opdrachten door geeft?quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom zou je een microfoon in je oor stoppen?
Een banaan zit zo onhandig.quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom zou je een microfoon in je oor stoppen?
Ik denk via de prijzenpotquote:Op donderdag 4 mei 2023 09:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laten ze maar een net sinaasappels kopen voor dat geld.
heel die schake en andere rommel zal en moet er komen voor de bro squote:Op donderdag 4 mei 2023 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk via de prijzenpot
En die is dan niet x 25 vreemd genoeg
Is ook niet nodig, het is al ruim een ton minder.quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk via de prijzenpot
En die is dan niet x 25 vreemd genoeg
Heb hem ge editquote:Op donderdag 4 mei 2023 09:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is ook niet nodig, het is al ruim een ton minder.
Alles wordt al betaald van dat geld, verdienspelletjes is voor de schone schijn.
bij bol welquote:Op donderdag 4 mei 2023 09:47 schreef ledn81 het volgende:
Marciano zegt dat ze bij Zalando ook Cratine hebben. Wat een eigenwijze vent is dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |