yep zal geen spat water over haar face komen , gelijk laag plamuur eropquote:Op donderdag 4 mei 2023 08:40 schreef Frummelie het volgende:
Goh het is opgestaan.... straks naar kantoor om een paar uur te smeren.
Hasjikideee....quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
yep zal geen spat water over haar face komen , gelijk laag plamuur erop
Ja, lijkt me best vervelend voor zoveel mensen.... en die kookplaten werken ook niet altijd even lekker..quote:
Klopt daar hadden ze in t begin al problemen mee, gewoon domme rommelquote:Op donderdag 4 mei 2023 08:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja, lijkt me best vervelend voor zoveel mensen.... en die kookplaten werken ook niet altijd even lekker..
Ja het wordt een heerlijke zonnige dagquote:
mss wel , weinig of geen geld meer denk ikquote:Op donderdag 4 mei 2023 08:46 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen![]()
Benieuwd of er vandaag weer een verdien opdracht komt..
Maar met twee gaat t toch sneller of kan je daar weer iets anders inmaken/zettenquote:
Volgens mij hebben ze helemaal niets meer.quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
mss wel , weinig of geen geld meer denk ik
Allemaal goedkope shit...quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt daar hadden ze in t begin al problemen mee, gewoon domme rommel
quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:40 schreef Lovely het volgende:
Ik zie dat de oven nog niet terug is, wordt die nog gemaakt?
heeft zoe zo geen geel ding dan kan je ook uur op kijkenquote:Op donderdag 4 mei 2023 08:49 schreef Dotteke het volgende:
Zoë heeft boodschappen in de wachtrij staan. Ze vraagt om een horloge omdat ze die op tijd kan annuleren als ze niets verdienen.
Zal wel moeten de poet is op....of ze moeten nu eens in die prijzenpot gaan graaien.. zal ik wel eens willen zien..quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:46 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen![]()
Benieuwd of er vandaag weer een verdien opdracht komt..
Die is lelijkquote:Op donderdag 4 mei 2023 08:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
heeft zoe zo geen geel ding dan kan je ook uur op kijken
Ze hebben vandaag nog die BBQ dus kan zijn dat het nog een dag langer duurt voor ze een opdracht krijgen..quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zal wel moeten de poet is op....of ze moeten nu eens in die prijzenpot gaan graaien.. zal ik wel eens willen zien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |