Doet ze zelf ook zo lekker... ze laat gisteren zelf een plak aanrecht achter..viespeuk.quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:52 schreef Dotteke het volgende:
"Mensen zijn zo simpel. Laten vallen en nooit wat opruimen", zegt Zoë.
Ja dat zei ik van de week ook al, vond dit ook al zo dom.quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:54 schreef lojanda het volgende:
Ze hebben het er weer over dat er alleen koffie is gekocht bij jumbo door een fout. Ik snap echt niet waarom dat iedere keer fout gaat. Om een bestelmoment te reserveren bestellen ze voor 50 euro koffie wat ze dan later er weer uithalen en dan de gewone boodschappen bestellen. Waarom maken ze geen favorietenlijst aan en zet daar de basis boodschappen in die je altijd bij elke bestelling koopt. Boter olie koffie thee aardappelen rijst en dat klik je dan meteen door naar bestellen en klaar.. dan gaat het toch nooit fout?
Slim zijn ze daar geen van allen geloof ik
Dit gaat sneller..quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:54 schreef lojanda het volgende:
Ze hebben het er weer over dat er alleen koffie is gekocht bij jumbo door een fout. Ik snap echt niet waarom dat iedere keer fout gaat. Om een bestelmoment te reserveren bestellen ze voor 50 euro koffie wat ze dan later er weer uithalen en dan de gewone boodschappen bestellen. Waarom maken ze geen favorietenlijst aan en zet daar de basis boodschappen in die je altijd bij elke bestelling koopt. Boter olie koffie thee aardappelen rijst en dat klik je dan meteen door naar bestellen en klaar.. dan gaat het toch nooit fout?
Slim zijn ze daar geen van allen geloof ik
Zag dat ook, maar ze heeft het wel schoongemaakt.quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Doet ze zelf ook zo lekker... ze laat gisteren zelf een plak aanrecht achter..viespeuk.
Doet ze vaak een plak achterlaten op de aanrecht. Zit zo vaak met haar zuignap op het aanrecht..quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Doet ze zelf ook zo lekker... ze laat gisteren zelf een plak aanrecht achter..viespeuk.
Ja hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zei ik van de week ook al, vond dit ook al zo dom.
En een mantelpakjequote:Op donderdag 4 mei 2023 08:55 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja of wil de manager nu plots mooi klokkie
Ja effe met een droge theedoek/handdoek erover maar die hele veeg zat er nog...quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zag dat ook, maar ze heeft het wel schoongemaakt.
Ze hebben het natuurlijk ook zo druk dat het niet te doen is om vijf minuten langer na te denken over de bestellingquote:
quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Doet ze vaak een plak achterlaten op de aanrecht. Zit zo vaak met haar zuignap op het aanrecht..
Precies, en Isaac is niet de enige die veel tijd neemt met bestellen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:06 schreef lojanda het volgende:
Isaac heeft gisteren tot laat in de avond op kantoor gezeten om dingen te bestellen van zijn Zalando geld en zegt hij tegen Zoë dat hij zo meteen nog wat wil bestellen..
Wat een interessante taak is dat managerschap toch
Doet ze zelf ook en vlak Mirthe niet wegquote:Op donderdag 4 mei 2023 09:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies, en Isaac is niet de enige die veel tijd neemt met bestellen.
Ik zou er helemaal gek van worden om daar de hele dag bij te moeten zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Doet ze zelf ook en vlak Mirthe niet weg
Ze hebben toch niets te doen, geeft nog een beetje afleiding.quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zou er helemaal gek van worden om daar de hele dag bij te moeten zijn.
Over dat geld van ICE waren gisteravond vraagtekens, dus snel nog maar wat bestellen is kennelijk zn planquote:Op donderdag 4 mei 2023 09:06 schreef lojanda het volgende:
Isaac heeft gisteren tot laat in de avond op kantoor gezeten om dingen te bestellen van zijn Zalando geld en zegt hij tegen Zoë dat hij zo meteen nog wat wil bestellen..
Wat een interessante taak is dat managerschap toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |