Wat ze (recent) niet hebben uitgezonden op tv noch via de streams is 'de duw' van Marciano....quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:02 schreef greysbones het volgende:
Ehhh snappen we het nog ?? https://lovereality.nl/ej(...)xS5AophOpAandzwe2yVo
Man o man wat een rare figuren zijn er toch.quote:
zelf gekocht toch?quote:
Het verhaal op lovereality stopt nogal abrupt, wat is het nou?quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:02 schreef greysbones het volgende:
Ehhh snappen we het nog ?? https://lovereality.nl/ej(...)xS5AophOpAandzwe2yVo
Tja dan wordt het een puzzel... dingen waar ze het wel (bedekt) over gehad hebben maar die niet in beeld zijn gekomen (althans dat suggereert ze).quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het verhaal op lovereality stopt nogal abrupt, wat is het nou?
Nee zou ik ook zeggen als ik Mexx was, maar ik denk dat met name Isaac hier toch mee bedoeld wordt...quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Tja dan wordt het een puzzel... dingen waar ze het wel (bedekt) over gehad hebben maar die niet in beeld zijn gekomen (althans dat suggereert ze).
Degene die zoiets veroorzaakt heeft wordt beschermd door 'achter' omdat hij/zij de winnaar zou moeten worden.
Dit is zoals ik de berichten van onbetrouwbare Mexx interpreteer
(Jeffrey en Isaac zijn het niet)
Heeft hij idd zelf besteld en van de week binnengekomenquote:Op donderdag 4 mei 2023 10:28 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij had Erik zelf nieuwe overhemden gekocht van zijn zalando geld. Een effen en een met een printje in ieder geval.
En na het programma weer 20 kilo aangekomen?quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:53 schreef Dotteke het volgende:
Moraima heeft ook met een programma op tv om af te vallen mee gedaan. Ze was toen in 3maanden 15 kilo afgevallen
Zijn van de week binnenkomen voor Erik, dus niet de blouse van JW.quote:
Toen was Mexx al weg...quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat ze (recent) niet hebben uitgezonden op tv noch via de streams is 'de duw' van Marciano....
Dan heb ik het verkeerd begrepen, dus het zou gaan om iets dat gebeurd is toen zij er nog wel was?quote:
aandacht.......aandacht....aandachtquote:Op donderdag 4 mei 2023 11:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet ook niet wat dat kind belangrijk loopt te doen nu ze weg is....
Tja dat staat er ook niet specifiek. Zou er niet te zwaar aan tillen. Mexx zag wel vaker dingen die er niet zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dan heb ik het verkeerd begrepen, dus het zou gaan om iets dat gebeurd is toen zij er nog wel was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |