Juist hij is over the hill. Heeft het geweldig gedaan, maar het is wel tijd om afscheid te nemen.quote:Op maandag 1 mei 2023 16:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tadic is net als FC Groningen verleden tijd.
Heeft het wel waargemaakt gelukkigquote:Op woensdag 20 juli 2022 06:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind persoonlijk dat dit wel een bump verdient.
Je zelf opgeleide speler transfervrij zien vertrekken en hem een jaar later voor twintig miljoen terugkopen, dan ben je wel een parodie van een voetbalclub.
EN JE LOOPT VOOR LUL, HELEMAAL NIKS, HELEMAAL NIKS HEBBEN WE!quote:
Dit filmpje heeft alles, inclusief die blinde met zijn stok die verhaal komt halenquote:Op maandag 1 mei 2023 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
EN JE LOOPT VOOR LUL, HELEMAAL NIKS, HELEMAAL NIKS HEBBEN WE!
Ja, dit kan weleens een klassieker gaan worden.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit filmpje heeft alles, inclusief die blinde met zijn stok die verhaal komt halen
Al een tijdje een klassieker dit hoorquote:Op maandag 1 mei 2023 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, dit kan weleens een klassieker gaan worden.
Deze heb ik nog nooit gezien.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Al een tijdje een klassieker dit hoor
Denk een jaar of 10 oud
2016 dacht ik.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Al een tijdje een klassieker dit hoor
Denk een jaar of 10 oud
quote:Op maandag 1 mei 2023 20:08 schreef Ramboetan het volgende:
Oef ik zie nu pas dat juichen van Bergwijn bij die bal op de paal van Brobbey.
Goede samenvatting van zijn transfer naar Ajax: Iets te vroeg gejuichd.
*jongonquote:Op maandag 1 mei 2023 20:13 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ][ afbeelding ]
Erg ludiek hoor jongons.
Oke wat kan ik verdienen?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit is goud.
Wedden dat dit Daley Blind is?
https://www.telegraaf.nl/(...)-wachtkamer-bij-ajaxquote:Pasveer al maanden in de wachtkamer bij Ajax
De stroperige werkwijze van Ajax inzake de contractverlenging van Pasveer is exemplarisch voor de onduidelijke situatie bij de Amsterdamse club, die een rommelig en sportief uiterst tegenvallend seizoen beleeft met veel wisselingen in de organisatie. Sinds drie weken is Sven Mislintat de nieuwe technisch directeur van Ajax, waar de leiding op technisch vlak eerder in handen lag van Gerry Hamstra en Klaas-Jan Huntelaar.
Wat een walgelijke club is het toch.quote:Op maandag 8 mei 2023 10:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ruim voor het fluitsignaal weglopen, een dom schoppertje die zich weer eens niet kan beheersen.
What else is new
Het is ondertussen wel heel opmerkelijk aan het worden hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:00 schreef de_boswachter het volgende:
Ex-vriendin doet aangifte tegen Manchester United-aanvaller Antony wegens mishandeling
https://www.ad.nl/buitenl(...)shandeling~a674c8db/
En weer een (voormalig) Ajax speler die zijn poten niet thuis kon houden. Vrouwenmepper Antony heeft overduidelijk veel opgestoken van zijn tijd in Amsterdam.
Het lijstje van delinquenten van deze walgelijke club wordt langer en langer.
Op de n of andere manier geloof ik dit meteen (dat hij dat gezegd heeft dan, hij is veel te schijterig om het echt te doen).quote:Hij zou tijdens een ruzie tussen het stel onder meer hebben gezegd dat hij ‘zichzelf zou doden’.
Ik zou hier graag op willen reageren, maar het lijkt me verstandig dit niet te doen. Fijne avond!quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Op de n of andere manier geloof ik dit meteen (dat hij dat gezegd heeft dan, hij is veel te schijterig om het echt te doen).
Ik heb het idee dat ten Hag vooral de grote gemene deler is, niet de club Ajax.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het is ondertussen wel heel opmerkelijk aan het worden hoor
Je reageert op @De_Pel dat is een parodie op een user.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:23 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ten Hag vooral de grote gemene deler is, niet de club Ajax.
Oei, dit wist ik niet, dankjewel.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je reageert op @:De_Pel dat is een parodie op een user.
United heeft ook wel wat met linksbenige aanvallersquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:00 schreef de_boswachter het volgende:
Ex-vriendin doet aangifte tegen Manchester United-aanvaller Antony wegens mishandeling
https://www.ad.nl/buitenl(...)shandeling~a674c8db/
En weer een (voormalig) Ajax speler die zijn poten niet thuis kon houden. Vrouwenmepper Antony heeft overduidelijk veel opgestoken van zijn tijd in Amsterdam.
Het lijstje van delinquenten van deze walgelijke club wordt langer en langer.
quote:Haaland duurste voetballer ter wereld, Gakpo meest waardevolle Nederlander
(...)
Gakpo duurste Nederlander
Tweede en derde zijn nu Vincius Junior (Real Madrid, 196,3 miljoen) en Bukayo Saka (Arsenal, 195,8 miljoen).
Duurste Nederlander is Cody Gakpo (Liverpool, 87 miljoen), die daarmee op de 26ste plaats staat. Xavi Simons (PSV) is de duurste speler van de eredivisie, met een geschatte waarde van 67,3 miljoen. Ook al heeft Paris Saint-Germain een optie de middenvelder voor 12 miljoen euro terug te halen.
Verder staan ook Frenkie de Jong (77,2 miljoen, 41ste), Matthijs de Ligt (68,3 miljoen, 63ste) en Ajacied Kenneth Taylor (61,5 miljoen, 81ste) in de Top-100.
Gezien de beweging is dat waarschijnlijk een volume van niks. Hoe vaak wordt dat aandeel verhandeld per dag, 500-1000 keer ofzo?quote:
Sparta?quote:Op zondag 18 juni 2023 19:17 schreef Cupfighter het volgende:
Die Heitinga zien we nooit meer terug op de Nederlandse velden
Welk Ajax icoon is dat naast Steijn?quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:31 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het houdt je wel bezig h ?quote:
Bij de foto in deze tweet zie je ook meteen waarom het een slechte keuze is.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:02 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Eerst komt de sponsor dan mag Ajax een plekje uitzoeken op het shirt.
De beste speler van PSV is net 19 en niet genoeg voor een sub-topper in Europa.quote:
De beste speler van de Eredivisie speelt al voor een Europese subtopperquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
De beste speler van PSV is net 19 en niet genoeg voor een sub-topper in Europa.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze is voor Appie @Zipportalquote:Fout
De 34e minuut ging het mis voor Ajax door een foute terugspeelbal van Berghuis op Ramaj.
Deze post is goed gerijpt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En zelf met 1-0 achterstaan tegen Failitesse, Clown
User @Cupfighter gaat vol zelfvertrouwen onderuit.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Kloptquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
User @:cupfighter gaat vol zelfvertrouwen onderuit.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee het is echt maar tijdelijkquote:Op vrijdag 1 september 2023 21:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Jan van Halst als tijdelijk algemeen directeur lees ik nu?
Dat moet een grapje zijn, toch?
Rensch als wingback willen gebruiken. Bergwijn tegen de lijn plakken met een daadwerkelijke wingback erachter.quote:Op zondag 17 september 2023 16:58 schreef Bugno3 het volgende:
De als spits gekochte nummer 10 Akpom op rechtsbuiten opstellen, maar hem daar niet laten lopen om dan in die ruimte te komen. Ofzo.
STEIJNED
quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Volgens mij is Sven juist het probleem.
Jij bent hier iets op het spoor.quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zoals ik zei
quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het Feyenoord is een parodie topic kan dicht.
Dit is waar we de komende tijd gaan discussiren
Maar het is leuk dat Ajax nu eens de headlines keer op keer haalt.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We keren vast en zeker nog wel terug
En zelfs wij hebben geen TD meegemaakt die op basis van het ‘moneyball-principe’ tientallen miljoenen aan middelmaat heeft uitgegeven en een deel daarvan in zijn eigen zakken heeft gestoken.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar het is leuk dat Ajax nu eens de headlines keer op keer haalt.
The gift that keeps on giving
Ja, dit zag echt niemand aankomen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:26 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/24(...)club-start-onderzoek
[ afbeelding ]
Mongooltjequote:Op dinsdag 19 september 2023 20:26 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/24(...)club-start-onderzoek
[ afbeelding ]
Wel een goed filmpje.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:00 schreef Gutanoth het volgende:
Kennen jullie deze nog?
Hoor wie klopt daar op de deur van de conference league wordt het dit jaar![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2023 09:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk dat er via een omweg en een u-bocht wel een idee achter zit dat de zakken van Mislintwat vult.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:36 schreef Erasmus het volgende:
(Mislintat h, niet user @:RamboDirk)
Oh het banmeldtopic stond al klaar.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:36 schreef Erasmus het volgende:
(Mislintat h, niet user @:RamboDirk)
Potverdikkie, dan ben je Europese top als je dit soort bedragen uit kunt geven voor je tweede elftal.quote:
Nog een nagel aan de kist van svens ondergang. Steiner (Angriff Steiner) deed niet wat hem gevraagd werd vanwege te slecht materiaal. Was onmogelijk tegen de vijand iets te beginnen.quote:Op zondag 24 september 2023 15:46 schreef TLC het volgende:
Niet voor het eerst dat een Duitser een kamer ongevraagd binnen stormt
Ik niet.quote:Op zondag 24 september 2023 17:31 schreef Perrin het volgende:
Ik vind het een beetje sneu voor die jongens.
Met volwassen vrouwen.quote:Op zondag 24 september 2023 17:36 schreef xzaz het volgende:
En dit alles omdat je technisch directeur met kleine meisjes contact had
Deze wint Ajax makkelijk met 4-0quote:Op zondag 24 september 2023 16:07 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Komende woensdag mensen, zet hem in de agenda.
DEGRADATIEKRAKER
ZES-PUNTEN-WEDSTRIJD
GEVARENZONE
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 september 2023 17:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze wint Ajax makkelijk met 4-0
Koekoek.quote:Op zondag 24 september 2023 18:37 schreef Mylene het volgende:
Nou, wat leuk, dit topic past inmiddels wel beter in VER.
Het zegt wel heel veel over je eigen leven als je moet genieten van de ellende van een anderquote:Op zondag 24 september 2023 23:20 schreef Buitendam het volgende:
POPCORN. Wat een heerlijke ellende allemaal.
Heb je al een Insta account aangemaakt? Likes kijken.quote:Op zondag 24 september 2023 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zegt wel heel veel over je eigen leven als je moet genieten van de ellende van een ander
Ben blij dat ik zelf niet zo in elkaar zit
quote:Op zondag 24 september 2023 23:20 schreef Buitendam het volgende:
POPCORN. Wat een heerlijke ellende allemaal.
Als ik n ding geleerd heb in de voetballerij is het dat je met het wegsturen van je algemeen of technisch directeur, trainer, bestuur et cetera, je problemen niet automatisch opgelost hebt.quote:Op maandag 25 september 2023 07:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ahw, het is over met de pret...
https://www.nu.nl/voetbal(...)an-td-mislintat.html
De roep om het hoofd van de technisch directeur is nog niet weggebt of de volgende is aan de beurt. Waarna de trainer volgt.quote:Op maandag 25 september 2023 07:48 schreef DrDentz het volgende:
Zolang Jan van Halst er zit blijft alles misgaan
Hij wil nietquote:Op maandag 25 september 2023 07:52 schreef Schbrk250bpm het volgende:
[..]
De roep om het hoofd van de technisch directeur is nog niet weggebt of de volgende is aan de beurt. Waarna de trainer volgt.
Het is wachten tot de (overigens doodzieke) man Louis van Gaal op de blote knietjes gesmeekt wordt een laatste reddingsboei in het water te gooien.
De man die verketterd werd in de zogenaamde Cruijff revolutie, de holle frase die een periode van enig succes inluidde gestoeld op voornamelijk het geluk dat de concurrentie er nog erbarmelijker aan toe was. Feyenoord praktisch failliet en PSV kende ook haar eigen unieke problemen.
Het zou de definitieve klap zijn voor alles wat in die tijd beweerd werd, voor n ieder die met enig objectief vermogen het randgebeuren rondom het voetbal van de afgelopen vijftien jaar gevolgd heeft.
En dit keer zal men nederig buigen, omdat men geen brallend orakel meer heeft om enig toekomstig succes aan op te hangen en aan de hand waarvan de rust bewaard kan worden.
Het enige verschil? De concurrentie is er nu niet aan toe zoals in de tijd onder Frank. Het zal nog jaren onrustig blijven in amsterdam.
Als je niet zelfstandig kan pissen, dan lijkt deze job me ook wat hoog gegrepen. Gek dat zijn naam steeds genoemd werd.quote:Op maandag 25 september 2023 08:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij wil niet
Van Gaal ziet officile rol bij in nood verkerend Ajax niet zitten
Louis van Gaal als reddende engel voor Ajax. In de wandelgangen werd zijn naam de afgelopen tijd al herhaaldelijk genoemd om de Amsterdamse club - in wat voor rol dan ook - weer op de rit te krijgen.
Dat gebeurde opnieuw na de verkwikkelijkheden van zondag toen de thuiswedstrijd tegen rivaal Feyenoord bij een 3-0 achterstand gestaakt werd en later op de dag technisch directeur Sven Mislintat het veld moest ruimen.
Gezondheid
Maar de 72-jarige Van Gaal, die de Amsterdammers in de jaren negentig als trainer naar drie landstitels en winst van de UEFA Cup en Champions League leidde, heeft aan de NOS laten weten dat Ajax geen optie is. "Mijn gezondheid gaat voor."
De oud-bondscoach, die op de tribune zat tijdens Ajax-Feyenoord, heeft prostaatkanker en staat voortdurend onder behandeling. Hij vertelde onlangs de afgelopen periode opnieuw te zijn geopereerd.
"Coach van een club zie ik niet meer zitten", maakte Van Gaal duidelijk. Bondscoach van een land sluit hij niet bij voorbaat uit, maar voegde hij eraan toe: "Dat is afhankelijk van veel factoren."
https://nos.nl/artikel/24(...)end-ajax-niet-zitten
Hoezo? Ze brengen enorm veel in het laatje voor het bedrijf; waarom zou je je goudhaantjes zo aanpakken?quote:Op maandag 25 september 2023 09:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik mag toch aannemen dat de F-Side zichzelf vandaag opheft? Ik denk niet dat je in de hooligan scene nog serieus genomen wordt wanneer je boos een wedstrijd rage quit als een soort kleuter op de PlayStation.
quote:Op maandag 25 september 2023 08:33 schreef DrDentz het volgende:
Sjaak Swart is nu ook voor Feyenoord hoor ik
quote:Op maandag 25 september 2023 08:17 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Voor het eerst moeten lachen om Joep Schreuder
Dat bedrijf bloedt anders aan de achterkant ook een hoop centjes door deze gekke jongens.quote:Op maandag 25 september 2023 09:15 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hoezo? Ze brengen enorm veel in het laatje voor het bedrijf; waarom zou je je goudhaantjes zo aanpakken?
Waarom word ik niet genoemdquote:Op maandag 25 september 2023 08:43 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Als je niet zelfstandig kan pissen, dan lijkt deze job me ook wat hoog gegrepen. Gek dat zijn naam steeds genoemd werd.
Nogal onbeschoft eigenlijk.quote:Op maandag 25 september 2023 16:20 schreef DrDentz het volgende:
Ajax gaat niet akkoord? Wat heeft Ajax te willen?
Enige bescheidenheid is ze in Amsterdam wel vreemd. Hoe bedenk je het dat je na het volledig zelf veroorzaakte debacle van zondag in de morele positie bent ergens wel of niet mee akkoord te gaan.quote:
Eens, erg leuke tweet van influencer @Calandquote:Op maandag 25 september 2023 19:23 schreef PSVCL het volgende:
https://twitter.com/Fr1908Mark/status/1706198663972704516?s=20
Ik zal deze boomer even op weg helpen. En op tijd de pilletjes voor de bloeddruk nemen he.quote:Op maandag 25 september 2023 19:23 schreef PSVCL het volgende:
https://twitter.com/Fr1908Mark/status/1706198663972704516?s=20
Heel Ajax:quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:47 schreef DrDentz het volgende:
Snoop Dogg is nu ook voor Feyenoord
https://www.instagram.com(...)b_button_share_sheet
The poor mans Bob Marleyquote:Op dinsdag 26 september 2023 12:47 schreef DrDentz het volgende:
Snoop Dogg is nu ook voor Feyenoord
https://www.instagram.com(...)b_button_share_sheet
Almere City is d club van Amsterdam @KingRolandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:21 schreef TLC het volgende:
De grote vraag is natuurlijk
kan Ajax kampioen worden..@freaky40SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Verwijderd *
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 03:03 schreef Mestreech1990 het volgende:
Zijn hier moderators? Bovenstaande gaat echt alle grenzen over. Helaas is op de opvoeding bij sommige leden volledig overgeslagen.
Het is me duidelijk hoe jij in elkaar steekt. Dit is echt totaal niet grappig. Er zijn twee Zweedse mensen vermoord die “gezellig” naar een voetbalwedstrijd gaan en die laten hun hele familie achter zonder afscheid te nemen.quote:
Nee dat weet je niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 07:07 schreef Mestreech1990 het volgende:
Het is me duidelijk hoe jij in elkaar steekt.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:14 schreef Ali_boo het volgende:
Geradicaliseerd door het slechte voetbal van Steijn
[ twitter ]
Ik vonnut wel een leuke eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 07:07 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Het is me duidelijk hoe jij in elkaar steekt. Dit is echt totaal niet grappig.
Gelukkig heeft klaas dit allang en breed aangekondigd.quote:
@klaasweetallesquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft klaas dit allang en breed aangekondigd.
En die arme jongen werd maar voor gek verklaard.
Het is slechts een liquiditeitskwestie. Ajax staat er onderliggend goed voor, zoals ook de laatste alinea aangeeft. Uiteraard moet Ajax wel weer structureel CL gaan halen, wat er dit seizoen niet meer in zitquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft klaas dit allang en breed aangekondigd.
En die arme jongen werd maar voor gek verklaard.
Ik denk dat deze crisis langer dan een seizoen gaat duren. Maar ik snap je goede hoop.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Het is slechts een liquiditeitskwestie. Ajax staat er onderliggend goed voor, zoals ook de laatste alinea aangeeft. Uiteraard moet Ajax wel weer structureel CL gaan halen, wat er dit seizoen niet meer in zit
quote:De club onderzoekt of er een kredietlijn geopend kan worden bij een financieringsmaatschappij en zou daarbij in een 'vergevorderd stadium' zijn.
Dat biedt de mogelijkheid om tot een bepaald bedrag geld te lenen. Tot nu toe had Ajax dat niet nodig, maar de tijden zijn veranderd.
We spreken straks niet meer over een crisis, maar over een nieuwe realiteit.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:05 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik denk dat deze crisis langer dan een seizoen gaat duren. Maar ik snap je goede hoop.
Als er wat moraal in een ploeg komt kan het ook wel weer de betere kant op gaan. Maar meer dan redelijk naar omstandigheden zit er helaas niet in.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:05 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik denk dat deze crisis langer dan een seizoen gaat duren. Maar ik snap je goede hoop.
Komt wel een tikkie aan hoor, het nu weer praktisch zeker mislopen, maar ook qua kapitaal op het veld sta je er slechter voor dan afgelopen jaren. Zie niet heel veel spelers lopen die (dit jaar al) de hoofdprijs gaan opleveren.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Het is slechts een liquiditeitskwestie. Ajax staat er onderliggend goed voor, zoals ook de laatste alinea aangeeft. Uiteraard moet Ajax wel weer structureel CL gaan halen, wat er dit seizoen niet meer in zit
Neuh, Ajax had hem niet hoeven ontslaan natuurlijk. En dat daarna een hele rits slechte beslissingen is genomen, ligt puur aan de onkunde van de bestuurders op dat moment.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 11:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Van het Bayern Mnchen van Nederland, naar geen euro cash meer in de hand.
Met dank aan de lul van Marc.
Eerder de Hertha BSC van Nederland momenteel. Die konden ook niet met heel veel geld omgaan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 11:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
het is wel met Marc begonnen, maar als zo'n schakel wegvalt en het stort in dan klopt er in de organisatie natuurlijk ook niet heel veel van.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Neuh, Ajax had hem niet hoeven ontslaan natuurlijk. En dat daarna een hele rits slechte beslissingen is genomen, ligt puur aan de onkunde van de bestuurders op dat moment.
Waarom niet? Het is gewoon genieten op dit moment van het Bayern van Nederland.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 01:04 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Je hoeft niet alles aan te grijpen om Ajax belachelijk te makken.
geen euro cash?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 11:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Natuurlijk moesten ze hem wel ontslaan. Je hebt geen andere keuze als werkgever als je de rest van je personeel serieus neemt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Neuh, Ajax had hem niet hoeven ontslaan natuurlijk. En dat daarna een hele rits slechte beslissingen is genomen, ligt puur aan de onkunde van de bestuurders op dat moment.
Het Bayern van Duitsland slaat nergens op aangezien het jaren '70 Bayern een kopie van het het grote Ajax was. Bayern is eerder het Ajax van Duitsland.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is gewoon genieten op dit moment van het Bayern van Nederland.
Dat is wel fideel van je, aangezien ze waarschijnlijk de koffie in Utrecht mislopenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja zoiets, dat die jongens toch een koekje bij de koffie krijgen.
Denk dat ze tegenwoordig liever uit spelen, dan besparen ze op de catering.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:50 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Dat is wel fideel van je, aangezien ze waarschijnlijk de koffie in Utrecht mislopen
Dat 'Bayern van Nederland' verhaal gaat natuurlijk heel ergens anders over.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het Bayern van Duitsland slaat nergens op aangezien het jaren '70 Bayern een kopie van het het grote Ajax was. Bayern is eerder het Ajax van Duitsland.
Klopt, over binnenlandse hegemonie. Bayern heeft 33 landstitels dus die lopen er nog 3 achter op Ajax.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 08:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat 'Bayern van Nederland' verhaal gaat natuurlijk heel ergens anders over.
Wie heeft dat Bayern van NL verhaal eigenlijk de wereld in geholpen, was iemand van de pers toch?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt, over binnenlandse hegemonie. Bayern heeft 33 landstitels dus die lopen er nog 3 achter op Ajax.
Volgens mij was het John de Wolf, maar het kan ook Jan Boskamp zijn geweest.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie heeft dat Bayern van NL verhaal eigenlijk de wereld in geholpen, was iemand van de pers toch?
https://www.nu.nl/voetbal(...)der-overwinning.htmlquote:Ajax heeft zondag tegen FC Utrecht (4-3-nederlaag) voor de achtste keer op rij geen overwinning geboekt in alle competities. De Amsterdammers breken daarmee het oude clubrecord in het seizoen 1964/1965.
quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:21 schreef Wotte het volgende:
Weet je wat het is die gasten hoeven die vernederingen op een gemiddeld nederlands kantoor bij het koffiezetapparaat niet te doorstaan. Ik heb het ook gewoon zwaar nu.
quote:
Volgend seizoen weer knallen in de eerste divisie.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:02 schreef Nielsch het volgende:
Verliezen van FC Utrecht. Dan ben je cht slecht.
Alsof jij de afgelopen decennia schouderklopjes en support gaf aan de Feyenoorders bij het koffiezetapparaat, mr. Calimero.quote:
Je bent gewoon pislink over Gimenez.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Alsof jij de afgelopen decennia schouderklopjes en support gaf aan de Feyenoorders bij het koffiezetapparaat, mr. Calimero.
Met Twente was het ook niet gezellig.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb wat anders meegemaakt als Feyenoorder, dus ontneem mijn beurt niet.
Nope. Als Ajax degradeerd gaan we gewoon met z'n allen lachenquote:Op zondag 22 oktober 2023 18:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Met Twente was het ook niet gezellig.
Was het niet Roda die toen in de winterstop een heel nieuw elftal kocht en alsnog degradeerde?quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:37 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Nope. Als Ajax degradeerd gaan we gewoon met z'n allen lachen
Al denk ik tot nu toe nog wel dat ajax zich gaat handhaven.
Ajax heeft pas 7 wedstrijden gespeeld. Waarom zou je dan medelijden moeten hebben? Ik geniet hier van zo lang het duurt.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:32 schreef Marsenal het volgende:
Ajax een parodie noemen is hetzelfde als Cambuur of Almere een parodie noemen. Ik denk niet dat we een topic als dit nog verdienen, daarvoor zijn we te diep afgegleden. Don't kick a man when he's down.
Zegt wel iets over niveauquote:Op zondag 22 oktober 2023 19:38 schreef Nielsch het volgende:
FCU scoort in n wedstrijd net zoveel doelpunten als in de 8 voorgaande wedstrijden.
De helft hebben ze dan ook van Ajax cadeau gekregenquote:Op zondag 22 oktober 2023 19:38 schreef Nielsch het volgende:
FCU scoort in n wedstrijd net zoveel doelpunten als in de 8 voorgaande wedstrijden.
We kunnen ze beter een nummer 10 doneren, de vorige die ze van ons gehad hebben werkt niet meer helemaal naar behorenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:15 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben op het punt aangekomen dat ik het zielig begin te vinden.
Misschien kunnen we namens Fey ook een tientje doneren.
4/5-0quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoeveel gaat het volgende week worden?
4-0quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent wel een echte supporter als je ook die vernedering van dichtbij op de tribune wil volgen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zit eerst nog de 6-0 tegen Brighton tussen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Ik snap nog steeds niet, dat destijds gewoon dat hele vrouwenelftal van Ajax niet is opgedoekt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wie kan er niet incasseren?quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:52 schreef Document1 het volgende:
Zelfreflectie blijkt maar eens een vreemd woord voor Ajacieden. Decennia lang roepen dat je de beste bent en dan nu niet kunnen incasseren.Volgend jaar weer lekker ouderwets tegen Groningen jongens!
Straks in de eerste divisie wordt ook lachen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dit gaan een hoop gifjes en memes worden in het volgende deel van Ajax dat laatste staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |