Juist hij is over the hill. Heeft het geweldig gedaan, maar het is wel tijd om afscheid te nemen.quote:Op maandag 1 mei 2023 16:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tadic is net als FC Groningen verleden tijd.
Heeft het wel waargemaakt gelukkigquote:Op woensdag 20 juli 2022 06:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind persoonlijk dat dit wel een bump verdient.
Je zelf opgeleide speler transfervrij zien vertrekken en hem een jaar later voor twintig miljoen terugkopen, dan ben je wel een parodie van een voetbalclub.
EN JE LOOPT VOOR LUL, HELEMAAL NIKS, HELEMAAL NIKS HEBBEN WE!quote:
Dit filmpje heeft alles, inclusief die blinde met zijn stok die verhaal komt halenquote:Op maandag 1 mei 2023 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
EN JE LOOPT VOOR LUL, HELEMAAL NIKS, HELEMAAL NIKS HEBBEN WE!
Ja, dit kan weleens een klassieker gaan worden.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit filmpje heeft alles, inclusief die blinde met zijn stok die verhaal komt halen
Al een tijdje een klassieker dit hoorquote:Op maandag 1 mei 2023 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, dit kan weleens een klassieker gaan worden.
Deze heb ik nog nooit gezien.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Al een tijdje een klassieker dit hoor
Denk een jaar of 10 oud
2016 dacht ik.quote:Op maandag 1 mei 2023 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Al een tijdje een klassieker dit hoor
Denk een jaar of 10 oud
quote:Op maandag 1 mei 2023 20:08 schreef Ramboetan het volgende:
Oef ik zie nu pas dat juichen van Bergwijn bij die bal op de paal van Brobbey.
Goede samenvatting van zijn transfer naar Ajax: Iets te vroeg gejuichd.
*jongonquote:Op maandag 1 mei 2023 20:13 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ][ afbeelding ]
Erg ludiek hoor jongons.
Oke wat kan ik verdienen?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit is goud.
Wedden dat dit Daley Blind is?
https://www.telegraaf.nl/(...)-wachtkamer-bij-ajaxquote:Pasveer al maanden in de wachtkamer bij Ajax
De stroperige werkwijze van Ajax inzake de contractverlenging van Pasveer is exemplarisch voor de onduidelijke situatie bij de Amsterdamse club, die een rommelig en sportief uiterst tegenvallend seizoen beleeft met veel wisselingen in de organisatie. Sinds drie weken is Sven Mislintat de nieuwe technisch directeur van Ajax, waar de leiding op technisch vlak eerder in handen lag van Gerry Hamstra en Klaas-Jan Huntelaar.
Wat een walgelijke club is het toch.quote:Op maandag 8 mei 2023 10:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ruim voor het fluitsignaal weglopen, een dom schoppertje die zich weer eens niet kan beheersen.
What else is new
Het is ondertussen wel heel opmerkelijk aan het worden hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:00 schreef de_boswachter het volgende:
Ex-vriendin doet aangifte tegen Manchester United-aanvaller Antony wegens mishandeling
https://www.ad.nl/buitenl(...)shandeling~a674c8db/
En weer een (voormalig) Ajax speler die zijn poten niet thuis kon houden. Vrouwenmepper Antony heeft overduidelijk veel opgestoken van zijn tijd in Amsterdam.
Het lijstje van delinquenten van deze walgelijke club wordt langer en langer.
Op de n of andere manier geloof ik dit meteen (dat hij dat gezegd heeft dan, hij is veel te schijterig om het echt te doen).quote:Hij zou tijdens een ruzie tussen het stel onder meer hebben gezegd dat hij ‘zichzelf zou doden’.
Ik zou hier graag op willen reageren, maar het lijkt me verstandig dit niet te doen. Fijne avond!quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Op de n of andere manier geloof ik dit meteen (dat hij dat gezegd heeft dan, hij is veel te schijterig om het echt te doen).
Ik heb het idee dat ten Hag vooral de grote gemene deler is, niet de club Ajax.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het is ondertussen wel heel opmerkelijk aan het worden hoor
Je reageert op @De_Pel dat is een parodie op een user.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:23 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ten Hag vooral de grote gemene deler is, niet de club Ajax.
Oei, dit wist ik niet, dankjewel.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je reageert op @:De_Pel dat is een parodie op een user.
United heeft ook wel wat met linksbenige aanvallersquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:00 schreef de_boswachter het volgende:
Ex-vriendin doet aangifte tegen Manchester United-aanvaller Antony wegens mishandeling
https://www.ad.nl/buitenl(...)shandeling~a674c8db/
En weer een (voormalig) Ajax speler die zijn poten niet thuis kon houden. Vrouwenmepper Antony heeft overduidelijk veel opgestoken van zijn tijd in Amsterdam.
Het lijstje van delinquenten van deze walgelijke club wordt langer en langer.
quote:Haaland duurste voetballer ter wereld, Gakpo meest waardevolle Nederlander
(...)
Gakpo duurste Nederlander
Tweede en derde zijn nu Vincius Junior (Real Madrid, 196,3 miljoen) en Bukayo Saka (Arsenal, 195,8 miljoen).
Duurste Nederlander is Cody Gakpo (Liverpool, 87 miljoen), die daarmee op de 26ste plaats staat. Xavi Simons (PSV) is de duurste speler van de eredivisie, met een geschatte waarde van 67,3 miljoen. Ook al heeft Paris Saint-Germain een optie de middenvelder voor 12 miljoen euro terug te halen.
Verder staan ook Frenkie de Jong (77,2 miljoen, 41ste), Matthijs de Ligt (68,3 miljoen, 63ste) en Ajacied Kenneth Taylor (61,5 miljoen, 81ste) in de Top-100.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |