SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Als er tactisch geen aanpassingen gedaan worden maakt het niet uit wie er spelenquote:Op zondag 22 oktober 2023 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mooi de fitheid van onze spelers waardoor er elke keer geschoven wordt
Ze zijn iig niet zo slecht als wordt beweerd, maar een elftal goed in elkaar zetten is het verschil tussen een goede en een slechte trainer.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als we Football Manager mogen geloven is Taylor nog steeds een groot talent. Die Hlynsson is schijnt de IJslandse kevin de Bruyne te zijn. Tahirovice is het grootste talent op zijn positie heb ik begrepen.
En dan heb je de Nederlandse Pirlo zelfs nog op de bankquote:Op zondag 22 oktober 2023 11:58 schreef Wotte het volgende:
Een jong en naar het schijnt talentvol elftal helemaal des Ajax.
Helemaal mee eens. Ik denk dat er meer te halen valt uit deze kwalitatieve wat mindere selectie.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze zijn iig niet zo slecht als wordt beweerd, maar een elftal goed in elkaar zetten is het verschil tussen een goede en een slechte trainer.
Dit idd. Iedereen die anders beweert snapt er niet zo veel vanquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik denk dat er meer te halen valt uit deze kwalitatieve wat mindere selectie.
Denken dat Brubby angst kentquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:13 schreef RipCity het volgende:
Ze staan ook als bange kindjes in die tunnel
Welnee.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:16 schreef onlogisch het volgende:
Dit wordt een eenvoudige overwinning voor Ajax
Ik denk wel dat we gaan winnen maar eenvoudige overwinningen bestaan niet meer voor ons volgens mijquote:
Ajax is niet best maar ze hebben tenminste nog een redelijke voorhoede. Utrecht kan er helemaal niets van.quote:
Daar kan je beter iemand neerzetten die wel een actie wilt en kan maken. En zowat iedereen lijkt me een betere optie als aanvoerder.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:26 schreef Heeinz het volgende:
Laat Bergwijn maar lekker naar Saudi-Arabië gaan
Maar Steijn voelt wel vertrouwen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:37 schreef Heeinz het volgende:
Het is echt weer verschrikkelijk om naar te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik acht de kans echt groot, zeker als Steijn mag blijven zitten.
Ik zag net toch echt een schot op doel van Bergwijn.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax heeft al 15 minuten niet op doel geschoten
Nog even en we krijgen statistieken over Ajax speelt al 40 minuten zonder succesvolle pass met links over meer dan 30 meter aan de rechterkant van het veld.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:52 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik zag net toch echt een schot op doel van Bergwijn.
1x keer geloof ikquote:
Maar het ligt echt niet aan Steijn hoor.quote:
je zou zeggen van niet idd....quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kan hem na deze wanvertoning toch niet langer laten zitten ?
Ik mag hopen dat Louis er gewoon al zit en alleen zegt “Steijn you are fired” en dan wegloopt.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ontslagbrief ligt klaar in kleedkamer in rust mag ik hopen
Het is veel lekkerder vliegen met die ontslagvergoeding. Waarvan we allemaal weten dat Maurice op wacht. Elke financieel onafhankelijke trainer had de eer inmiddels al aan zichzelf gehouden.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:07 schreef Ali_boo het volgende:
Als ik Steijn was zou ik direct naar Schiphol gaan om een vakantie te boeken naar een tropisch land. Valt toch geen eer meer te behalen
quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:07 schreef Scrummie het volgende:
De wedstrijd is nog niet gestreden jongens, kop op.
Die willen ongetwijfeld de helft aan salaris inleveren om in dit team te stappen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:07 schreef Scorpie het volgende:
Overigens mag je in de winterstop Klaassen Tadic en Blind smeken om terug te komen zodat we degradatie kunnen gaan ontlopen. Misschien als echte Ajacieden willen ze een half seizoen alles eraan doen om de club niet te laten degraderen.
quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is veel lekkerder vliegen met die ontslagvergoeding. Waarvan we allemaal weten dat Maurice op wacht. Elke financieel onafhankelijke trainer had de eer inmiddels al aan zichzelf gehouden.
Sowieso dat laatstequote:Op zondag 22 oktober 2023 13:09 schreef Naesala_1981 het volgende:
Veel slechter kan het in ieder geval niet meer worden.
Al heb ik dat al wel een keer of vijf gezegd dit jaar.
Echt bizar dit. Ik ben benieuwd hoe de interactie verloopt in de kleedkamer nu. Of er nog wat boosheid te bespeuren is, of zoals waar ik bang voor ben, dat iedereen er gelaten en/of ongeïñteresseerd bij zit.
Ach, hij hoef iig niet lang te wachten tochquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is veel lekkerder vliegen met die ontslagvergoeding. Waarvan we allemaal weten dat Maurice op wacht. Elke financieel onafhankelijke trainer had de eer inmiddels al aan zichzelf gehouden.
SUCCESSUPPORTERquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:10 schreef Wertha het volgende:
Dit seizoen is zo absurd dat ik er inmiddels bijna geen emotie meer bij voel. Het begint er dus op te lijken dat ik apathisch wordt t.o.v. Ajax.
Een jaartje degraderen zal jullie goed doen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:14 schreef KingRoland het volgende:
Louis moet trainer worden anders ga je echt degraderen
Er is niemand anders die dit kan fixen
Wel lekker veel balbezit, indrukwekkend. Frank de Boer zou er jaloers op zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:15 schreef Saekerhett het volgende:
Kees Kwakman verwoordt het verder prima. Bij ons op de club heb je 45+ elftallen die meer bewegen op het middenveld.
Het ergste wat Ajax kan overkomen is vandaag winnen of gelijkspelen. Voor je het weet zullen mensen roepen dat dit de ''omkeer'' isquote:
Ik had een paar weken geleden nog het idee van "geef hem nog wat tijd , hij heeft dat brandhout niet aangeschaft" , maar nu , er zit geen lijn in. Lijkt wel of hij die gasten het veld instuurt met de boodschap ;"niet verliezen jongens"quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar het ligt echt niet aan Steijn hoor.
Al onze A internationals kunnen gewoon niet voetballen ofzo.
quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Louis er gewoon al zit en alleen zegt “Steijn you are fired” en dan wegloopt.
Dit ligt echt niet aan de poppetjes hoor. Ja, één poppetje.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:17 schreef Wotte het volgende:
Geen nood. De winterse transferwindow is er nu alleen nog een technisch directeur om dat in goede banen te leiden.
Vervelend voor je. Echt.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:21 schreef Wotte het volgende:
Weet je wat het is die gasten hoeven die vernederingen op een gemiddeld nederlands kantoor bij het koffiezetapparaat niet te doorstaan. Ik heb het ook gewoon zwaar nu.
Daarom morgen thuiswerken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:21 schreef Wotte het volgende:
Weet je wat het is die gasten hoeven die vernederingen op een gemiddeld nederlands kantoor bij het koffiezetapparaat niet te doorstaan. Ik heb het ook gewoon zwaar nu.
Eigenlijk is Taylor gewoon een topperquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit ligt echt niet aan de poppetjes hoor. Ja, één poppetje.
Ja, Phil Taylor ja.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk is Taylor gewoon een topper
Eigen jeugd diamant genotquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Aldus niemand, ooit?quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Het liquiditeitsprobleem in werking.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat zien ze bij RvC wat wij niet zien?
Ik heb geen flauw idee. Dit is enorm lachwekkend.
Wat ze vooral niet zien is een goede vervanger van Steijn?quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is wel eens gebeurd toch?quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:30 schreef Parafernalia het volgende:
Zou wel uniek zijn om gewoon tijdens de wedstrijd ontslagen te worden
die zeggen gewoon doodleuk dat Steijn moet blijven zittenquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kijken hoe de Telegraaf dit gaat spinnen.
quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:30 schreef De_Kraam het volgende:
Ajax wordt weggespeeld door de nummer laatst.
Geen Cruijff meer die er op de bank bij kan komen zitten.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gewoon nog tijdens de wedstrijd ontslaan aub
Alleen online wil men het ontslag van Steijnquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:31 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
die zeggen gewoon doodleuk dat Steijn moet blijven zitten
Misschien wachten tot de Noorse competitie afgelopen is (al kwam de naam Knudsen ook uit de koker van Mislintat)? Nee, Van Gaal zal er wel iemand neer willen zetten die hij kan beïnvloeden uit zijn kringetje, dus zo iemand zal het niet worden.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het ergste wat Ajax kan overkomen is vandaag winnen of gelijkspelen. Voor je het weet zullen mensen roepen dat dit de ''omkeer'' is
Als Lucas Moura niet geboren was, had je gewoon de CL kunnen winnen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:36 schreef De_Pel het volgende:
Als Volendam gisteren van RKC had verloren had je gewoon 18e kunnen staan![]()
Een nieuwe trainer is inderdaad het grootste probleem maar zo slecht als het nu gaat kan je ook niet blijven toekijken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misschien wachten tot de Noorse competitie afgelopen is (al kwam de naam Knudsen ook uit de koker van Mislintat)? Nee, Van Gaal zal er wel iemand neer willen zetten die hij kan beïnvloeden uit zijn kringetje, dus zo iemand zal het niet worden.
#AnnounceJohnSchip
Halve finale CL is nog maar een paar jaar geleden. Dat is toch onvoorstelbaar als je dit zit te kijken. Die 2 goals komen toch gewoon uit de lucht vallenquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als Lucas Moura niet geboren was, had je gewoon de CL kunnen winnen.
Is toch niet onvoorstelbaar? Zijn elf compleet andere, en vooral betere, spelers.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:39 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Halve finale CL is nog maar een par jaar geleden. Dat is toch onvoorstelbaar als je dit zit te kijken. Die 2 goals komen toch gewoon uit de lucht vallen
Dat je dat als organisatie laat gebeuren is onvoorstelbaar.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Is toch niet onvoorstelbaar? Zijn elf compleet andere, en vooral betere, spelers.
Ik wil wel eens een 'normaal' Ajax zien weerquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:49 schreef Heeinz het volgende:
Ik wil Mikautadze wel eens in de spits zien
Die speelt naar zijn kunnen, alleen is dat niveau rkcquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:51 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ja, Taylor kan hem toch gewoon oppikken. Wtf doet die gast.
Nog eventjes, misschien komt er nog wat bij.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:05 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb echt weer een hoop droevige momenten gezien vandaag
"C'mon boys naar binnen!" roepen tegen jongens die geen Nederlands spreken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Steijn probeert zijn mannen naar binnen te halen, maar niemand luistert
Pakt niet echt uit zoals bedoeld idd. Nou gaan we zien welke trainer nog iets slims kan bedenken in deze gratis extra rust / coaching mogelijkheid . Ik vermoed een trainer met een voornaam die begint met een R en eindig op on.quote:
Prima keuze. Waarschijnlijk van hoger niveauquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:18 schreef Wertha het volgende:
F*ck, mijn stream schakelt naar Heracles.
Dan is dit een prima oplossing ja. Hou toch opquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Natuurlijk dramatische bal van Sutalo, maar dat gaat een keer gebeuren als de hele wedstrijd er geen middenvelder aanspreekbaar is.
Dan jank 'm naar voren of speel terug naar de keeper en laat hem die lange kutbal maar geven.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Natuurlijk dramatische bal van Sutalo, maar dat gaat een keer gebeuren als de hele wedstrijd er geen middenvelder aanspreekbaar is.
Haha nee tuurlijk niet. Hopelijk leidt het wel tot ontslag Steijn. Dan was het een gouden bal.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan is dit een prima oplossing ja. Hou toch op
Bijna, Ron Jans ruimde de 2 bekertjes op en we konden weer door.quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:28 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Omdat kansloos volk je gaat plagen?
Met deze slappe mentaliteit was ik de afgelopen 15 jaar een kluizenaar geweest.quote:
Ok, Chef dataquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:30 schreef De_Pel het volgende:
3x scoren tegen de nummer 18, die pas 4x heeft gescoord in 8 wedstrijden…. 4-3
Zo vaak stonden jullie nou ook weer niet onder de degradatiestreep.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Met deze slappe mentaliteit was ik de afgelopen 15 jaar een kluizenaar geweest.
Man man man
Ik mag hopen binnen een uur nog, ga echt kwaad worden als die nog voor de camera mag verschijnen vandaag.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik denk dat jullie snel een andere trainer gaan hebben nu hoor.
Daar zitten betere teams in dan in de eredivisie, ook kansloos.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
beste kans is de Europa League winnen.
Blind of Jonkergenotquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik denk dat jullie snel een andere trainer gaan hebben nu hoor.
Dan zou je zelfs Ron Jans kunnen opstellen tegen Ajax.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Elk trainer met bierbuik van een 4e elftal van lokale club doet het beter.
Volgende week daden.quote:
Graag bron bij je bewering!!!quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:36 schreef Caland het volgende:
Utrecht heeft vandaag zijn doelsaldo verdubbeld
Ik mag het toch godverdomme hopen. Wat een wanprestatie wederom.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:37 schreef Enchanter het volgende:
Ik ga er vanuit dat Steijn vandaag nog z'n spullen mag inpakken
-doe normaal-quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:36 schreef onlogisch het volgende:
Wat een KELDERKRAKER boys
Slecht voetbal
Schoppen
Spektakel
Het is allemaal geleverd door Ajax en Utrecht. Zonde dat het allemaal net de verkeerde kant opvalt!
Jaloersquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:39 schreef Ramboetan het volgende:
Moet eerlijk bekennen dat ik geen minuut heb gekeken. Toch wil ik hier even mijn spijt betuigen en hoop ik op vergeving.
Ja maar ff serieus, waar zit je naar te kijken 2e helft? Tactisch zo zwak, zo weinig systeem, zo weinig mentaliteit. Het is echt zo treurig.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik kan wel meerdere noemen waar ik klaar mee ben
Het gebeurt niet vaak dat de uitspraak 'alles is kut' ook nog echt zo isquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja maar ff serieus, waar zit je naar te kijken 2e helft? Tactisch zo zwak, zo weinig systeem, zo weinig mentaliteit. Het is echt zo treurig.
Moderne verdedigers zijn vaak zo goed als hun trainer.quote:
Volgend jaar kampioen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb jij geslikt?quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:40 schreef -XOR- het volgende:
Beetje pech in de afronding, zo'n wedstrijd heb je er altijd wel tussen. Vond het spel an sich niet onaardig. Het stond goed, veel leuke dingen gezien, misschien af en toe wat te frivool.
Bald fraud genotquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:43 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Er gebeuren wel gekkere dingen
Antony
💯 miljoen
Bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |