SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Als er tactisch geen aanpassingen gedaan worden maakt het niet uit wie er spelenquote:Op zondag 22 oktober 2023 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mooi de fitheid van onze spelers waardoor er elke keer geschoven wordt
Ze zijn iig niet zo slecht als wordt beweerd, maar een elftal goed in elkaar zetten is het verschil tussen een goede en een slechte trainer.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als we Football Manager mogen geloven is Taylor nog steeds een groot talent. Die Hlynsson is schijnt de IJslandse kevin de Bruyne te zijn. Tahirovice is het grootste talent op zijn positie heb ik begrepen.
En dan heb je de Nederlandse Pirlo zelfs nog op de bankquote:Op zondag 22 oktober 2023 11:58 schreef Wotte het volgende:
Een jong en naar het schijnt talentvol elftal helemaal des Ajax.
Helemaal mee eens. Ik denk dat er meer te halen valt uit deze kwalitatieve wat mindere selectie.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze zijn iig niet zo slecht als wordt beweerd, maar een elftal goed in elkaar zetten is het verschil tussen een goede en een slechte trainer.
Dit idd. Iedereen die anders beweert snapt er niet zo veel vanquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik denk dat er meer te halen valt uit deze kwalitatieve wat mindere selectie.
Denken dat Brubby angst kentquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:13 schreef RipCity het volgende:
Ze staan ook als bange kindjes in die tunnel
Welnee.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:16 schreef onlogisch het volgende:
Dit wordt een eenvoudige overwinning voor Ajax
Ik denk wel dat we gaan winnen maar eenvoudige overwinningen bestaan niet meer voor ons volgens mijquote:
Ajax is niet best maar ze hebben tenminste nog een redelijke voorhoede. Utrecht kan er helemaal niets van.quote:
Daar kan je beter iemand neerzetten die wel een actie wilt en kan maken. En zowat iedereen lijkt me een betere optie als aanvoerder.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:26 schreef Heeinz het volgende:
Laat Bergwijn maar lekker naar Saudi-Arabië gaan
Maar Steijn voelt wel vertrouwen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:37 schreef Heeinz het volgende:
Het is echt weer verschrikkelijk om naar te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik acht de kans echt groot, zeker als Steijn mag blijven zitten.
Ik zag net toch echt een schot op doel van Bergwijn.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax heeft al 15 minuten niet op doel geschoten
Nog even en we krijgen statistieken over Ajax speelt al 40 minuten zonder succesvolle pass met links over meer dan 30 meter aan de rechterkant van het veld.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:52 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik zag net toch echt een schot op doel van Bergwijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |