Is hij nu te laat mee, Sven is hem al voorgegaan.quote:
Ik vroeg me al af hoe lang er gespeeld zou gaan worden, en gokte zelf eigenlijk op 38. Maar 0 is natuurlijk ook nog een optie. Seizoen van Ajax loopt straks door tot eind juli om alles in te halen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:00 schreef Paul het volgende:
Nee he
[..]
https://www.soccernews.nl(...)C_ojf9u7ZCkylLsUk77I
Echt hè.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou wel naadloos passen in dit kansloze seizoen.
Wordt ook een jaartje ouder en zit in zijn nadagen. Je ziet het elk jaar minder worden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of nog steeds, je ziet wel dat de pijntjes altijd meer zijn als het niet lekker loopt, nu weet ik niet wat voor blessure hij heeft hoor en geldt ook niet alleen voor hem.
In seizoen 18-19 wilden ze met een gebroken been nog meedoen, nu is gebroken teennagel al voldoende om niet mee te hoeven doen.
Ah Valentijn, dan gaat het dus door.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:00 schreef Paul het volgende:
Nee he
[..]
https://www.soccernews.nl(...)C_ojf9u7ZCkylLsUk77I
En met de amateurs? En de vrouwen?quote:
*Afgelastenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:17 schreef Paul het volgende:
Ik zet het radionieuws aan en was bang dat ze zouden aflasten morgen, maar volgens mij gaat het nog gewoon door
Valentijn heeft me bang gemaakt
Geef hem eens ongelijk. Die realiseert zich ook wel dat hij moet genieten van deze periode waarin hij bakken met geld binnen haalt terwijl hij niks kan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:24 schreef Paul het volgende:
STEIJN DANSEND GESPOT OP IBIZA DOOR SPION VAN HANEGEM
[ twitter ]
Hij ziet de bui al hangen en de zilvervloot al binnen varen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:24 schreef Paul het volgende:
[ twitter ]
Heeft toch geen plan verder, dus dan kan je beter ff dansen op ibiza. Heerlijk hoorquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij ziet de bui al hangen en de zilvervloot al binnen varen.
Lekker boeiendquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:24 schreef Paul het volgende:
[ twitter ]
Het degradatiespook voor even verdreven.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:40 schreef Parafernalia het volgende:
Rkc komt op 1-0 tegen Volendam. Dat is gunstig voor Ajax
met een gerust hart de avond verder als dit zo blijft.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het degradatiespook voor even verdreven.
Allejezus man
Zoietsquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:14 schreef Marsenal het volgende:
Ik ben benieuwd of Steijn een beetje goeie moves heeft op de dansvloer
Krap kwartiertje.quote:Op zondag 22 oktober 2023 08:45 schreef Bofjijff het volgende:
Benieuwd hoe lang de wedstrijd zal duren voordat het gestaakt wordt.
Ron helpt gewoon mee het vuurwerk naar binnen te smokkelen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:35 schreef Paul het volgende:
Ron Jans is al in het stadion aan het kijken hoe de versiering wordt neergelegd
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ron helpt gewoon mee het vuurwerk naar binnen te smokkelen.
Ik denk niet dat deze wedstrijd uitgespeeld wordt.quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:14 schreef Scorpie het volgende:
4-1 voor Utreg, totale ontmaskering van Steijn en Ajax, daarna volgt zijn ontslag.
Heb er ook zo'n gevoel overquote:Op zondag 22 oktober 2023 10:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze wedstrijd uitgespeeld wordt.
quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:42 schreef Wotte het volgende:
Steijn schijnt revolutionaire teambuilding principes toe te passen in de groepschat van Ajax vanuit zijn strandstoel op Ibiza.
Hij heeft toch wel voor elkaar gekregen dat ik nu weet wat het Sparta gevoel is.quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:42 schreef Wotte het volgende:
Steijn schijnt revolutionaire teambuilding principes toe te passen in de groepschat van Ajax vanuit zijn strandstoel op Ibiza.
Snap wel dat ze bovengemiddeld presteerden die lagen natuurlijk iedere interlandbreak, met de gehele selectie, katjelam van de champagne duitse toeristen aan te drukken op Steijns favoriete adresjes.quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel voor elkaar gekregen dat ik nu weet wat het Sparta gevoel is.
Ik vrees dat hij sowieso blijft zitten tot na de wedstrijd tegen PSVquote:Op zondag 22 oktober 2023 10:14 schreef Scorpie het volgende:
4-1 voor Utreg, totale ontmaskering van Steijn en Ajax, daarna volgt zijn ontslag.
Dat zou echt kut zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij sowieso blijft zitten tot na de wedstrijd tegen PSV
Forbs staat er gewoon in hoorquote:Op zondag 22 oktober 2023 11:20 schreef Scorpie het volgende:
Forbs, Berghuis en Avila op de bank.
Steijn weet het gewoon echt niet meer, hij doet maar wat. Berghuis is geblesseerd maar Forbs is zo ongeveer de enige die een bal fatsoenlijk kan raken.
Wtf, ik checkte Nu of Parool en daar zat hij wisselquote:
Is natuurlijk pure armoede. Maar ja.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:26 schreef manny het volgende:
Tja. Zeg het maar. Is dit nou de opstelling waarmee het miraculeus allemaal op zijn plaats gaat vallen. Die Sosa op links kan prima uitpakken, en Hato gewoon weer centrum. Maar dat middenveld. Ajai...
Als we Football Manager mogen geloven is Taylor nog steeds een groot talent. Die Hlynsson is schijnt de IJslandse kevin de Bruyne te zijn. Tahirovice is het grootste talent op zijn positie heb ik begrepen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is natuurlijk pure armoede. Maar ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |