Volgende week daden.quote:
Graag bron bij je bewering!!!quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:36 schreef Caland het volgende:
Utrecht heeft vandaag zijn doelsaldo verdubbeld
Ik mag het toch godverdomme hopen. Wat een wanprestatie wederom.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:37 schreef Enchanter het volgende:
Ik ga er vanuit dat Steijn vandaag nog z'n spullen mag inpakken
-doe normaal-quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:36 schreef onlogisch het volgende:
Wat een KELDERKRAKER boys
Slecht voetbal
Schoppen
Spektakel
Het is allemaal geleverd door Ajax en Utrecht. Zonde dat het allemaal net de verkeerde kant opvalt!
Jaloersquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:39 schreef Ramboetan het volgende:
Moet eerlijk bekennen dat ik geen minuut heb gekeken. Toch wil ik hier even mijn spijt betuigen en hoop ik op vergeving.
Ja maar ff serieus, waar zit je naar te kijken 2e helft? Tactisch zo zwak, zo weinig systeem, zo weinig mentaliteit. Het is echt zo treurig.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik kan wel meerdere noemen waar ik klaar mee ben
Het gebeurt niet vaak dat de uitspraak 'alles is kut' ook nog echt zo isquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja maar ff serieus, waar zit je naar te kijken 2e helft? Tactisch zo zwak, zo weinig systeem, zo weinig mentaliteit. Het is echt zo treurig.
Moderne verdedigers zijn vaak zo goed als hun trainer.quote:
Volgend jaar kampioen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb jij geslikt?quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:40 schreef -XOR- het volgende:
Beetje pech in de afronding, zo'n wedstrijd heb je er altijd wel tussen. Vond het spel an sich niet onaardig. Het stond goed, veel leuke dingen gezien, misschien af en toe wat te frivool.
Bald fraud genotquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:43 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Er gebeuren wel gekkere dingen
Antony
💯 miljoen
Bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |