Die willen ongetwijfeld de helft aan salaris inleveren om in dit team te stappen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:07 schreef Scorpie het volgende:
Overigens mag je in de winterstop Klaassen Tadic en Blind smeken om terug te komen zodat we degradatie kunnen gaan ontlopen. Misschien als echte Ajacieden willen ze een half seizoen alles eraan doen om de club niet te laten degraderen.
quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is veel lekkerder vliegen met die ontslagvergoeding. Waarvan we allemaal weten dat Maurice op wacht. Elke financieel onafhankelijke trainer had de eer inmiddels al aan zichzelf gehouden.
Sowieso dat laatstequote:Op zondag 22 oktober 2023 13:09 schreef Naesala_1981 het volgende:
Veel slechter kan het in ieder geval niet meer worden.
Al heb ik dat al wel een keer of vijf gezegd dit jaar.
Echt bizar dit. Ik ben benieuwd hoe de interactie verloopt in de kleedkamer nu. Of er nog wat boosheid te bespeuren is, of zoals waar ik bang voor ben, dat iedereen er gelaten en/of ongeïñteresseerd bij zit.
Ach, hij hoef iig niet lang te wachten tochquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is veel lekkerder vliegen met die ontslagvergoeding. Waarvan we allemaal weten dat Maurice op wacht. Elke financieel onafhankelijke trainer had de eer inmiddels al aan zichzelf gehouden.
SUCCESSUPPORTERquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:10 schreef Wertha het volgende:
Dit seizoen is zo absurd dat ik er inmiddels bijna geen emotie meer bij voel. Het begint er dus op te lijken dat ik apathisch wordt t.o.v. Ajax.
Een jaartje degraderen zal jullie goed doen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:14 schreef KingRoland het volgende:
Louis moet trainer worden anders ga je echt degraderen
Er is niemand anders die dit kan fixen
Wel lekker veel balbezit, indrukwekkend. Frank de Boer zou er jaloers op zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:15 schreef Saekerhett het volgende:
Kees Kwakman verwoordt het verder prima. Bij ons op de club heb je 45+ elftallen die meer bewegen op het middenveld.
Het ergste wat Ajax kan overkomen is vandaag winnen of gelijkspelen. Voor je het weet zullen mensen roepen dat dit de ''omkeer'' isquote:
Ik had een paar weken geleden nog het idee van "geef hem nog wat tijd , hij heeft dat brandhout niet aangeschaft" , maar nu , er zit geen lijn in. Lijkt wel of hij die gasten het veld instuurt met de boodschap ;"niet verliezen jongens"quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar het ligt echt niet aan Steijn hoor.
Al onze A internationals kunnen gewoon niet voetballen ofzo.
quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Louis er gewoon al zit en alleen zegt “Steijn you are fired” en dan wegloopt.
Dit ligt echt niet aan de poppetjes hoor. Ja, één poppetje.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:17 schreef Wotte het volgende:
Geen nood. De winterse transferwindow is er nu alleen nog een technisch directeur om dat in goede banen te leiden.
Vervelend voor je. Echt.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:21 schreef Wotte het volgende:
Weet je wat het is die gasten hoeven die vernederingen op een gemiddeld nederlands kantoor bij het koffiezetapparaat niet te doorstaan. Ik heb het ook gewoon zwaar nu.
Daarom morgen thuiswerken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:21 schreef Wotte het volgende:
Weet je wat het is die gasten hoeven die vernederingen op een gemiddeld nederlands kantoor bij het koffiezetapparaat niet te doorstaan. Ik heb het ook gewoon zwaar nu.
Eigenlijk is Taylor gewoon een topperquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit ligt echt niet aan de poppetjes hoor. Ja, één poppetje.
Ja, Phil Taylor ja.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk is Taylor gewoon een topper
Eigen jeugd diamant genotquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Aldus niemand, ooit?quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Het liquiditeitsprobleem in werking.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat zien ze bij RvC wat wij niet zien?
Ik heb geen flauw idee. Dit is enorm lachwekkend.
Wat ze vooral niet zien is een goede vervanger van Steijn?quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is wel eens gebeurd toch?quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:30 schreef Parafernalia het volgende:
Zou wel uniek zijn om gewoon tijdens de wedstrijd ontslagen te worden
die zeggen gewoon doodleuk dat Steijn moet blijven zittenquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kijken hoe de Telegraaf dit gaat spinnen.
quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:30 schreef De_Kraam het volgende:
Ajax wordt weggespeeld door de nummer laatst.
Geen Cruijff meer die er op de bank bij kan komen zitten.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gewoon nog tijdens de wedstrijd ontslaan aub
Alleen online wil men het ontslag van Steijnquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:31 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
die zeggen gewoon doodleuk dat Steijn moet blijven zitten
Misschien wachten tot de Noorse competitie afgelopen is (al kwam de naam Knudsen ook uit de koker van Mislintat)? Nee, Van Gaal zal er wel iemand neer willen zetten die hij kan beïnvloeden uit zijn kringetje, dus zo iemand zal het niet worden.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het ergste wat Ajax kan overkomen is vandaag winnen of gelijkspelen. Voor je het weet zullen mensen roepen dat dit de ''omkeer'' is
Als Lucas Moura niet geboren was, had je gewoon de CL kunnen winnen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:36 schreef De_Pel het volgende:
Als Volendam gisteren van RKC had verloren had je gewoon 18e kunnen staan![]()
Een nieuwe trainer is inderdaad het grootste probleem maar zo slecht als het nu gaat kan je ook niet blijven toekijken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misschien wachten tot de Noorse competitie afgelopen is (al kwam de naam Knudsen ook uit de koker van Mislintat)? Nee, Van Gaal zal er wel iemand neer willen zetten die hij kan beïnvloeden uit zijn kringetje, dus zo iemand zal het niet worden.
#AnnounceJohnSchip
Halve finale CL is nog maar een paar jaar geleden. Dat is toch onvoorstelbaar als je dit zit te kijken. Die 2 goals komen toch gewoon uit de lucht vallenquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als Lucas Moura niet geboren was, had je gewoon de CL kunnen winnen.
Is toch niet onvoorstelbaar? Zijn elf compleet andere, en vooral betere, spelers.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:39 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Halve finale CL is nog maar een par jaar geleden. Dat is toch onvoorstelbaar als je dit zit te kijken. Die 2 goals komen toch gewoon uit de lucht vallen
Dat je dat als organisatie laat gebeuren is onvoorstelbaar.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Is toch niet onvoorstelbaar? Zijn elf compleet andere, en vooral betere, spelers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |