Ik wil niet arbeiden vandaagquote:Op maandag 1 mei 2023 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iedereen een fijne Dag van de Arbeid.
Ongetweifeld!quote:Op maandag 1 mei 2023 09:20 schreef Gerda2023 het volgende:
vin ik een leuke titel denk dat dat nummer het goed had kenne doen op het songfestival in die teid
Hier heb ik ook last van. Ik ben ook nog best wel moe.quote:Op maandag 1 mei 2023 10:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wil niet arbeiden vandaag![]()
Er komt ook nog maar weinig uit mijn handen
Ik ben ook duf. En heb vakantie-vibes na vijf dagen vrij te zijn geweestquote:Op maandag 1 mei 2023 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier heb ik ook last van. Ik ben ook nog best wel moe.
Ik zou graag een aantal dagen vrij willen.quote:Op maandag 1 mei 2023 10:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben ook duf. En heb vakantie-vibes na vijf dagen vrij te zijn geweest
ieder uur denk ik weer,quote:Op maandag 1 mei 2023 09:04 schreef Em31 het volgende:
MAAK WAT TIJD VOOR ME VREI
[ afbeelding ]
Goedemorgen zonnestraaltjes!!!
Dat is knap, een langer wordende wachtrijquote:Op maandag 1 mei 2023 10:49 schreef GeorgeM het volgende:
In de wachtrij voor het STAP budget. Waar het net nog 32 minuten was, is het nu opeens weer 46 minuten
Zeg dat welquote:Op maandag 1 mei 2023 10:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is knap, een langer wordende wachtrij
Bij mij is het nog steeds meer dan een uur.quote:Op maandag 1 mei 2023 10:49 schreef GeorgeM het volgende:
In de wachtrij voor het STAP budget. Waar het net nog 32 minuten was, is het nu opeens weer 46 minuten
Herkenbaar, maar ik ben ook niet helemaal fitquote:Op maandag 1 mei 2023 10:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wil niet arbeiden vandaag![]()
Er komt ook nog maar weinig uit mijn handen
Lijkt de resterende tijd in Windows wel.quote:Op maandag 1 mei 2023 10:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is knap, een langer wordende wachtrij
Beterschapquote:Op maandag 1 mei 2023 11:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar ik ben ook niet helemaal fit
quote:Op maandag 1 mei 2023 10:49 schreef GeorgeM het volgende:
Echt een mislukte regeling dit. Ze hadden het beter bij het oude kunnen laten, dat je het gewoon bij de belasting kunt opvoeren.quote:Op maandag 1 mei 2023 11:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Bij mij is het nog steeds meer dan een uur.
Maar lees dat het per 1 januari 2024 waarschijnlijk gaat stoppen. Ben benieuwd wat ze dan gaan doen, waarschijnlijk word ik dubbel genaaidIk kan namelijk mijn reguliere studiekosten nu niet meer bij de belastingdienst aftrekken, maar kom met die studie k niet in aanmerking voor STAP. Nu probeer ik het maar voor een andere cursus
![]()
Beterschap!quote:Op maandag 1 mei 2023 11:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar ik ben ook niet helemaal fit
Daar gaat het om tochquote:Op maandag 1 mei 2023 11:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beterschap!
Ik hou straks maar lekker lang pauze. Het is echt kansloos vandaagIk heb wel al afgerond wat ik graag af wilde hebben
quote:Op maandag 1 mei 2023 11:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar lees dat het per 1 januari 2024 waarschijnlijk gaat stoppen. Ben benieuwd wat ze dan gaan doen, waarschijnlijk word ik dubbel genaaidIk kan namelijk mijn reguliere studiekosten nu niet meer bij de belastingdienst aftrekken, maar kom met die studie k niet in aanmerking voor STAP. Nu probeer ik het maar voor een andere cursus
![]()
Ja, dat laatste ben ik dus bang voor.quote:Op maandag 1 mei 2023 11:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Echt een mislukte regeling dit. Ze hadden het beter bij het oude kunnen laten, dat je het gewoon bij de belasting kunt opvoeren.
En inderdaad in het kader van bezuinigen kun je straks helemaal geen studiekosten meer vergoed krijgen. Een leven lang leren, jaja.
Ohh leuk Sjors! Wat ga je doen?quote:Op maandag 1 mei 2023 11:25 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
HET IS GELUUUUUKT!!!![]()
Er volgt nog wel een beslissing
Ik stond bij 3 devices in de wachtrij, bij 2 is het ook nog langer dan een uur.
Serieus? Je kunt dus alleen maar cursussen doen terwijl een daadwerkelijke opleiding niet mogelijk is? Wat een faalquote:Op maandag 1 mei 2023 11:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat laatste ben ik dus bang voor.
En dat STAP nu verpest is door alle "voorbereiden op je pensioen" en "wijnproeven in Frankrijk"-cursussenTerwijl ik er bijv wel echt een cursus mee wil doen die echt nuttig is voor m'n baan.. Maar het feit alleen al dat deeltijdstudies aan hogescholen en universiteiten niet mogelijk zijn binnen dit systeem is toch om te huilen
![]()
Basisopleiding Healerquote:Op maandag 1 mei 2023 11:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat laatste ben ik dus bang voor.
En dat STAP nu verpest is door alle "voorbereiden op je pensioen" en "wijnproeven in Frankrijk"-cursussenTerwijl ik er bijv wel echt een cursus mee wil doen die echt nuttig is voor m'n baan.. Maar het feit alleen al dat deeltijdstudies aan hogescholen en universiteiten niet mogelijk zijn binnen dit systeem is toch om te huilen
![]()
Studies aan reguliere HBO’s zijn er niet nee.quote:Op maandag 1 mei 2023 11:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Serieus? Je kunt dus alleen maar cursussen doen terwijl een daadwerkelijke opleiding niet mogelijk is? Wat een faal
Jepquote:Op maandag 1 mei 2023 11:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Serieus? Je kunt dus alleen maar cursussen doen terwijl een daadwerkelijke opleiding niet mogelijk is? Wat een faal
Waarom verbaast dit mij niet?quote:Op maandag 1 mei 2023 11:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 mei 2023 11:42 schreef Meke het volgende:
Nog steeds meer dan een uur, en nog 40% van het budget over...
Ja preciesquote:Op maandag 1 mei 2023 11:48 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Wel fijn voor de toekomstige healers, hypnotiseurs en wandelcoaches en mensen die op zelfontdekkingsreis gaan, die wl hun budget hebben![]()
(Ja, dit kun je nog steeds doen via STAP-budget)
quote:Op maandag 1 mei 2023 11:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh leuk Sjors! Wat ga je doen?
Ik bij twee, allebei nog meer dan een uur
nee mot gewoon werke vandaag helaas je heb luxe paarden en werkpaarden he ben er 1 de laatste kattegorie dus ik mot later trug keikequote:Op maandag 1 mei 2023 10:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ongetweifeld!
Ga je ook de rehearsels vandaag volgen en ons voorzien van je vleimscherpe observaties?
Ja tuurlijk, zeker voor kleinere werkgevers is het een mooie meevaller als ze hun werknemer “gratis” kunnen laten bijscholen.quote:Op maandag 1 mei 2023 11:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Ik denk dat er ook genoeg werkgevers "misbruik" van maken. Het is natuurlijk vooral om je te ontwikkelen buiten je reguliere werkgebied om, maar als je als werkgever normaal betaalt voor n van de studies die ook via stapbudget beschikbaar is, zullen ze ook wel kijken of ze daar misbruik van kunnen maken
Ja jeetjequote:Op maandag 1 mei 2023 11:59 schreef Gerda2023 het volgende:
[..]
ik klos geen kant hoor heb ik eg geen teid voor!!1!
Ben je al verder?quote:Op maandag 1 mei 2023 11:42 schreef Meke het volgende:
Nog steeds meer dan een uur, en nog 40% van het budget over...
Ja precies, of ZZP'ersquote:Op maandag 1 mei 2023 12:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, zeker voor kleinere werkgevers is het een mooie meevaller als ze hun werknemer “gratis” kunnen laten bijscholen.
Het STAP systeem werkt niet. Ik hoop echt dat er wel weer iets anders en beters voor in de plaats komt.
Nopequote:
quote:Op maandag 1 mei 2023 12:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Nope![]()
Vrees dat ik er weer (!) niet doorheen kom
'Er is vast goed over nagedacht, alleen jammer dat dit het resultaat is.'quote:Op maandag 1 mei 2023 12:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat er ooit eens wl iets goed gaat / goed over nagedacht is
Geen cursus Omgaan met teleurstellingen voor jou dusquote:Op maandag 1 mei 2023 12:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Nope![]()
Vrees dat ik er weer (!) niet doorheen kom
Die kan ik ook wel geven.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen cursus Omgaan met teleurstellingen voor jou dus
Jij bent inderdaad n grote teleurstellingquote:
Als je heeeeeeel cynisch denkt, zou je kunnen stellen dat STAP bewust mislukt is ingevoerd, zodat er weinig weerstand zou komen bij het afschaffen en er zo toch weer is bezuinigd op onderwijsquote:Op maandag 1 mei 2023 11:17 schreef Meke het volgende:
[..]
![]()
Jaquote:
Ja precies, een beetje weerstand bij het afschaffen van het belastingvoordeel, maar daar hadden ze een goed alternatief voor, en nu weerstandsloos het alternatief afschaffenquote:Op maandag 1 mei 2023 14:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Als je heeeeeeel cynisch denkt, zou je kunnen stellen dat STAP bewust mislukt is ingevoerd, zodat er weinig weerstand zou komen bij het afschaffen en er zo toch weer is bezuinigd op onderwijs
quote:
Dan geef je toch gewoon jouw budget aan @Mekequote:Op maandag 1 mei 2023 14:46 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Nu voel ik me schuldig![]()
Maar ik heb ook nog geen goedkeuring.
quote:Op maandag 1 mei 2023 14:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan geef je toch gewoon jouw budget aan @:meke
Volgens mij krijg je die zo goed als automatisch hoor als alles wat je hebt ingevuld gewoon kloptquote:Op maandag 1 mei 2023 14:46 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Nu voel ik me schuldig![]()
Maar ik heb ook nog geen goedkeuring.
quote:Op maandag 1 mei 2023 14:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan geef je toch gewoon jouw budget aan @:meke
quote:
Tijd om te gaan solliciteren.quote:Op maandag 1 mei 2023 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog 2,5 uur volhouden en dan mag ik naar huis.
Het gras is vast groener ergens anders.quote:
Ik zag het voorbij komen, nog maar 43 of zo toch?quote:Op maandag 1 mei 2023 18:31 schreef Em31 het volgende:
Kijkt iemand hier ook Masterchef? Jock Zonfrillo is vannacht overleden, bizar.
Wat fijn dat het is gelukt! Bijzonder altijd hoe die wachtrijen werken he!quote:Op maandag 1 mei 2023 11:25 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
HET IS GELUUUUUKT!!!![]()
Er volgt nog wel een beslissing
Ik stond bij 3 devices in de wachtrij, bij 2 is het ook nog langer dan een uur.
Jeetje dat is wel balen he! Komen er nog meer rondes, voordat het systeem op de schop gaat?quote:
Lekker overzichtelijk, hoef ik morgen niet te informeren naar de status van een zinnige cursus die ik met dat budget zou kunnen doenquote:
Heeel herkenbaar. Alleen ben ik dan zo iemand die wel tussendoor gaat kijken. En Vervolgens een uur later weer gaat kijken, omdat ik het niet zeker meer weet haha...quote:Op maandag 1 mei 2023 17:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had vandaag de hele dag de vraag in mijn hoofd of ik mijn auto wel op slot had gedaan. Maar natuurlijk niet even tussendoor checken.
Toen ik weer naar huis ging, was mijn auto gewoon op slot, dus voor niks de hele dag die vraag mezelf afgevraagd.
Je kan op zijn minst overwegen het te proberenquote:Op maandag 1 mei 2023 18:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het gras is vast groener ergens anders.
Ja ik ookquote:Op maandag 1 mei 2023 19:17 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Heeel herkenbaar. Alleen ben ik dan zo iemand die wel tussendoor gaat kijken. En Vervolgens een uur later weer gaat kijken, omdat ik het niet zeker meer weet haha...
Het is wel een fulltime baan die eerste rehearsalsquote:Op maandag 1 mei 2023 21:38 schreef Meke het volgende:
De modjes worden wel vaak aan het werk gezet in de Rehearsaltopics, moet ik wel om lachen
Haha jaquote:Op maandag 1 mei 2023 22:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is wel een fulltime baan die eerste rehearsals
Daar hangt ook wel het schuim van FOK rond natuurlijk.quote:Op maandag 1 mei 2023 21:38 schreef Meke het volgende:
De modjes worden wel vaak aan het werk gezet in de Rehearsaltopics, moet ik wel om lachen
Oh nee bedoel vooral opmerkingen als: "Zijn er al beelden? Kunnen die niet in de OP toegevoegd worden?" en alle andere verwachtingen die mensen blijkbaar hebben van de modsquote:Op maandag 1 mei 2023 22:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar hangt ook wel het schuim van FOK rond natuurlijk.
Waarom heb ik de beelden van de repetitie van Nederland nog niet toegevoegd aan de OP voordat de repetitie is begonnenquote:Op maandag 1 mei 2023 22:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh nee bedoel vooral opmerkingen als: "Zijn er al beelden? Kunnen die niet in de OP toegevoegd worden?" en alle andere verwachtingen die mensen blijkbaar hebben van de mods
Ja, waarom heb je dat nog niet gedaan?quote:Op maandag 1 mei 2023 22:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom heb ik de beelden van de repetitie van Nederland nog niet toegevoegd aan de OP voordat de repetitie is begonnen
Nou precies dat Moquote:Op maandag 1 mei 2023 22:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom heb ik de beelden van de repetitie van Nederland nog niet toegevoegd aan de OP voordat de repetitie is begonnen
Oh ja dat ook. En toen de discussie eindelijk was uitgewoed, kwam er nog een meneertje langs dat een uur achter lag op het pelotonquote:Op maandag 1 mei 2023 22:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh nee bedoel vooral opmerkingen als: "Zijn er al beelden? Kunnen die niet in de OP toegevoegd worden?" en alle andere verwachtingen die mensen blijkbaar hebben van de mods
Volgens mij ging dat vooral om te klikken op een bepaalde paginaquote:Op maandag 1 mei 2023 22:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh ja dat ook. En toen de discussie eindelijk was uitgewoed, kwam er nog een meneertje langs dat een uur achter lag op het peloton
quote:Op maandag 1 mei 2023 22:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou precies dat MoEn maar de hele dag NSFW-plaatjes posten
Finland ligt in Oost-Europa, dus die gaan winnen.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:13 schreef Meke het volgende:
En hoezo weten jullie al dat Finland gaat winnen? Is allemaal weer eens doorgestoken kaart zeker?
Bohhquote:
Al die Oost-Europese landen stemmen altijd op elkaar.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Finland ligt in Oost-Europa, dus die gaan winnen.
Ja nog drie volgens mij. 1 juli volgende kans, maar dat zit volgens mij net te dicht bij de data die ik op het oog hadquote:Op maandag 1 mei 2023 19:14 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Jeetje dat is wel balen he! Komen er nog meer rondes, voordat het systeem op de schop gaat?
We hebben vandaag even wat Simkaarten uitgedeeld.quote:Op maandag 1 mei 2023 22:13 schreef Meke het volgende:
En hoezo weten jullie al dat Finland gaat winnen? Is allemaal weer eens doorgestoken kaart zeker?
Dan wel een Nokia gebruiken om het toepasselijk te houdenquote:Op maandag 1 mei 2023 22:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We hebben vandaag even wat Simkaarten uitgedeeld.
En dan de Noordelijke landen ook alquote:Op maandag 1 mei 2023 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al die Oost-Europese landen stemmen altijd op elkaar.
Lekker op tijd.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:55 schreef Arizona het volgende:
Weer een spoedklus. Het moest gisteren af zijn. Letterlijk. En ze mailden het gisteravond.
Aan ons de taak om vol voor de outsiders te gaan.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:56 schreef NailQueen het volgende:
Radio 2 komt weer met songfestival top 50. Aangezien dit door demensethuis wordt samengesteld kunnen we al vanuit gaan dat Euphoria, Waterloo en Arcade in de top 3 staan.
Laat maar weten waar ik op moet stemmen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Aan ons de taak om vol voor de outsiders te gaan.
Ik schat 48 van de 50 zijn winnaars of Nederlandse inzendingen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:56 schreef NailQueen het volgende:
Radio 2 komt weer met songfestival top 50. Aangezien dit door demensethuis wordt samengesteld kunnen we al vanuit gaan dat Euphoria, Waterloo en Arcade in de top 3 staan.
Dan moeten we dat wel even cordineren, want anders heeft dat natuurlijk weinig nut.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Aan ons de taak om vol voor de outsiders te gaan.
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:55 schreef Arizona het volgende:
Weer een spoedklus. Het moest gisteren af zijn. Letterlijk. En ze mailden het gisteravond.
Zelf luisteren!quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laat maar weten waar ik op moet stemmen.
Dancing Lasha Tumbaiquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laat maar weten waar ik op moet stemmen.
Ik ben er z klaar me hequote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:06 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ik moet dan altijd een beetje hieraan denken:
[ twitter ]
Ik ooooooook!quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben er z klaar me he![]()
Ik wil vakantie
Ik zou zeggen: Cha cha cha. En als dat er niet tussen zit: Shum.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan moeten we dat wel even cordineren, want anders heeft dat natuurlijk weinig nut.
Al kunnen we pas vanaf maandag stemmen, dus ik betwijfel of er berhaupt al te veel geteld gaat worden.
Ik had een keer een mail vrijdag om uur of 14-15, er moest iets zo snel mogelijk gebeuren. En dat zou mij 2-3 uur kosten om te doen. Nouja toch maar gedaan op vrijdagmiddag, zelf nog met iets overwerk. Mailt die gene pas donderdag weer terug ohja wacht ik bedoelde het toch net wat anders.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:06 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ik moet dan altijd een beetje hieraan denken:
[ twitter ]
Nee, als we gaan, pas in juli, als de tentamens van dochter erop zitten. We gaan wel eind mei naar Parijs en Roland Garrosquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ooooooook!
Ga je al bijna naar Ibiza?
Ik wacht met smart op m'n vakantiegeld want dan gaan we boeken en kan ik aan de VOORPRET![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik had een keer een mail vrijdag om uur of 14-15, er moest iets zo snel mogelijk gebeuren. En dat zou mij 2-3 uur kosten om te doen. Nouja toch maar gedaan op vrijdagmiddag, zelf nog met iets overwerk. Mailt die gene pas donderdag weer terug ohja wacht ik bedoelde het toch net wat anders.
Terugmailen. Ja, jammer, het is nu al gedaan.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik had een keer een mail vrijdag om uur of 14-15, er moest iets zo snel mogelijk gebeuren. En dat zou mij 2-3 uur kosten om te doen. Nouja toch maar gedaan op vrijdagmiddag, zelf nog met iets overwerk. Mailt die gene pas donderdag weer terug ohja wacht ik bedoelde het toch net wat anders.
Shum hoort er sowieso wel in inderdaad. Ik weet niet of je al op inzendingen van dit jaar kan stemmen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Cha cha cha. En als dat er niet tussen zit: Shum.
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Leuk is datquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, of als je dan iets opstuurt waar je echt tijd in hebt gestoken en er geen reactie komt.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Leuk is dat![]()
Zijn vast ook dezelfde mensen die wat aan je vragen via mail en als je dan daarop wat vragen hebt zodat je het daarna voor ze kunt, nooit meer wat laten horen
Laatst had een collega mij om feedback gevraagd. Ik had er serieus veel tijd en werk ingestopt. Niet alleen tips gegeven, maar ook spelfouten eruit gehaald. Maar hij heeft uiteindelijk helemaal niets met mijn opmerkingen gedaan.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, of als je dan iets opstuurt waar je echt tijd in hebt gestoken en er geen reactie komt.
Hey Ho, trein naar Boekarest uhm Boedapestquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:01 schreef molloot200 het volgende:
Ik zit nu 9 uur lang in de trein van Krakau naar Boedapest. Even chill weer na allemaal drukke dagen.
En zo kan ik de repetities ook etsje meer volgen
Hier moest ik ook gelijk aan denken.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Hey Ho, trein naar Boekarest uhm Boedapest
Goedzo Lucquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier moest ik ook gelijk aan denken.
Verwarming aan.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:16 schreef Arizona het volgende:
Volgende klacht: ik heb koude voeten.
Ik ben niet te genieten vandaag![]()
Gelukkig zit ik helemaal alleen op kantoor.
Staat op 4 en de deur heb ik bijna dichtquote:
Dan de deur dicht doen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Staat op 4 en de deur heb ik bijna dicht
Heb je de katten al gespot?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:40 schreef Arizona het volgende:
Ik kijk nu Met Gala outfits.
Dat zal ze leren
Ook leuk jaquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, of als je dan iets opstuurt waar je echt tijd in hebt gestoken en er geen reactie komt.
Jaquote:
Elk jaar weer een circus en toch vind het leuk om te zienquote:
Bohh jaaquote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gelukkig zitten er soms ook mooie creaties tussen zoals vorig jaar die jurk van Blake Lively
Nog steeds verkouden, dus gemberthee gehaald.quote:
Hopelijk ben je snel opgeknapt.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog steeds verkouden, dus gemberthee gehaald.
Beterschap en hopelijk verlicht de gemberthee wat!quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog steeds verkouden, dus gemberthee gehaald.
Goedenavond Tee! Hoe is het?quote:
Ik heb een behoorlijk drukke maand qua werk, dus overdag hier buurten zit er niet echt inquote:
Dat zal, als je langere tijd druk bent met werken begin je dat vaak wel te merken. Heerlijk nu een avond relaxen dan!quote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb een behoorlijk drukke maand qua werk, dus overdag hier buurten zit er niet echt inIk ben ook wel wat vermoeid nu. Maar... vanavond hoef ik niks
Dus nu een beetje bijlezen op de bank en dat vind ik fijn
Ja, ik moet nu veel uren best geconcentreerd werken. Dat merk je inderdaad wel. Daarom nu maar zo goed mogelijk ontspannenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat zal, als je langere tijd druk bent met werken begin je dat vaak wel te merken. Heerlijk nu een avond relaxen dan!
Ik ben ook echt moe. Vanavond vroeg onder de wol. Morgen ga ik een dagje shoppen met een vriendin
We gaan naar het altijd mooie Utrechtquote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, ik moet nu veel uren best geconcentreerd werken. Dat merk je inderdaad wel. Daarom nu maar zo goed mogelijk ontspannen
Veel plezier met shoppen! Ben je nog naar iets bijzonders op zoek? Of ga je naar een bijzondere plek?
Whehehequote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
We gaan naar het altijd mooie UtrechtIk heb eigenlijk niets nodig
dus ik zal wel weer met tassen vol thuiskomen
Veel mensen drinken hun gemberthee met honing, misschien helpt datquote:
Er zit zelfs honing inquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Veel mensen drinken hun gemberthee met honing, misschien helpt dat
quote:Op woensdag 3 mei 2023 13:57 schreef ijs_beer het volgende:
Echt man wat een chaosdag op het werk vandaag. De tering.![]()
![]()
Op welke plek staat Promise nu? Zesde of is die meteen de top 10 uit gevallen?quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:58 schreef BillDauterive het volgende:
Tijd voor een nieuwe update voor de top 5 van de meestgedraaide songfestivalliedjes 2023 in de Harderwijkse gaybar.
We hebben een nieuwe nummer 1 en slecht nieuws voor @:NailQueen, haar favoriet staat niet meer in de top 5.
1. Teya & Salena - Who the Hell Is Edgar?
2. Loreen - Tattoo
3. Krij - Cha Cha Cha
4. Gustaph - Because of You
5. Alessandra - Queen of Kings
Patty Gurdy en Voyager zijn dus uit de top 5 gevallen ten koste van Oostenrijk en Noorwegen. Dat laatste vind ik toch wel een beetje jammer
Ja, klopt, zesde, op 7 dus Patty Gurdy, dan Cherine en daarna onze eigen inzending op plek 9, samen met o.a. Sloveni en IJsland.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Op welke plek staat Promise nu? Zesde of is die meteen de top 10 uit gevallen?
Ik vind Queen of Kings best leuk, dus ik zou er wel mee kunnen levenquote:Op woensdag 3 mei 2023 16:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, klopt, zesde, op 7 dus Patty Gurdy, dan Cherine en daarna onze eigen inzending op plek 9, samen met o.a. Sloveni en IJsland.
Nee, Tattoo is prachtig. Tot nu toe ga ik of op Zweden of op Servi stemmen in de halve finale. Waarbij voor allebei iets te zeggen valt om er niet voor te stemmen. Zweden komt toch wel in de finale en Servi wordt spannend, als Luke doorgaat ten koste van Nederland, dan is dat toch zonde.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind Queen of Kings best leuk, dus ik zou er wel mee kunnen levenIk denk dat ik eerder Tattoo een beetje zat zou worden
Maar Nederland gaat toch wel 12,10,8,7,6,5,4,3,2,1 punten aan andere landen die niet Nederland zijn uitdelen ook als je niet stemt.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, Tattoo is prachtig. Tot nu toe ga ik of op Zweden of op Servi stemmen in de halve finale. Waarbij voor allebei iets te zeggen valt om er niet voor te stemmen. Zweden komt toch wel in de finale en Servi wordt spannend, als Luke doorgaat ten koste van Nederland, dan is dat toch zonde.
Met dat soort mails, eerst een aantal wedervragen stellen! Iets in de trant van als je variabele x of y niet weet, je het niet kan doen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Blijven die ook aan elkaar plakken als je er eentje wil pakken?quote:
Dan zou het waarschijnlijk alleen maar later worden voordat je antwoord terug hebtquote:Op woensdag 3 mei 2023 17:23 schreef ijs_beer het volgende:
Met
[..]
Met dat soort mails, eerst een aantal wedervragen stellen! Iets in de trant van als je variabele x of y niet weet, je het niet kan doen.Helft van de tijd zet dat de ontvanger weer aan het denken of ze nou cht wel het juiste vragen. (Andere helft weet niet waar ze het over hebben) prima methode voor tijdwinst.
Servi staat nu op een redelijk veilige 7de plaats in de odds. Gewoon doen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, Tattoo is prachtig. Tot nu toe ga ik of op Zweden of op Servi stemmen in de halve finale. Waarbij voor allebei iets te zeggen valt om er niet voor te stemmen. Zweden komt toch wel in de finale en Servi wordt spannend, als Luke doorgaat ten koste van Nederland, dan is dat toch zonde.
Oh ben heel benieuwd! Ik hoop dat je er tosti's van kunt makenquote:
quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ben heel benieuwd! Ik hoop dat je er tosti's van kunt maken
Bohh zin inquote:Op woensdag 3 mei 2023 19:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[ twitter ]
De reacties zijn wel voor 80% wat je van dit soort reacties verwacht.
quote:De queens gaan zo verhaaltjes voorlezen aan de kinderen op het podium van theater LantarenVenster in Rotterdam. Maar eerst willen ze weten of die nog vragen voor ze hebben.
Ik zie denkballonnetjes vol vragen verschijnen boven de hoofden van de aanwezige ouders. 'Wat vinden jullie ervan dat er honderden mensen komen demonstreren tegen dit voorleesuur? Neonazi's ook, toch? Hoe voelt het dat er op straat agenten patrouilleren en er security voor de zaaldeur staat omdat ze vrezen voor jullie veiligheid? Zijn jullie ok?'
Maar de ouders wordt even niets gevraagd. Een van de kinderen steekt een hand op.
'Mag ik chips?'
Het zijn nogal heftige burgers die ze daar serveren! Wat had je er allemaal op?quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:12 schreef Arizona het volgende:
Avond, mensen!
Ik heb een leuke shopdag achter de rug en geen onzindingen gekocht![]()
Ik heb wl voor het eerst in mijn (uiteraard nog zeer prille) leven bij Five Guys gegeten. Echt een superlekkere burger maar ik denk dat ik de komende 2 dagen geen eten meer hoef
Ik had een cheeseburger met sla, tomaat, gebakken ui, relish en ketchup. Best basic dusquote:Op woensdag 3 mei 2023 19:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Het zijn nogal heftige burgers die ze daar serveren! Wat had je er allemaal op?
Je kan daar ook je burger in een blad sla krijgen in plaats van in een broodje. En soms heb je ook de optie voor bacon in je milkshake
Wanneer kunnen we langskomen Billie? Ben je trouwens een vaste stamgast?quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:58 schreef BillDauterive het volgende:
Tijd voor een nieuwe update voor de top 5 van de meestgedraaide songfestivalliedjes 2023 in de Harderwijkse gaybar.
We hebben een nieuwe nummer 1 en slecht nieuws voor @:NailQueen, haar favoriet staat niet meer in de top 5.
2. Loreen - Tattoo
3. Krij - Cha Cha Cha
Patty Gurdy en Voyager zijn dus uit de top 5 gevallen ten koste van Oostenrijk en Noorwegen. Dat laatste vind ik toch wel een beetje jammer
6 jaar?quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:32 schreef Meke het volgende:
Als er bij een vacature een whatsappnummer van de recruiter staat, wat is dan een normale termijn voor een reactie vinden jullie?
Een dag?quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:32 schreef Meke het volgende:
Als er bij een vacature een whatsappnummer van de recruiter staat, wat is dan een normale termijn voor een reactie vinden jullie?
Kunnen jullie niet een top 6 doen dan en dat Voyager er dan toch nog bij staat?quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:58 schreef BillDauterive het volgende:
2. Loreen - Tattoo
3. Krij - Cha Cha Cha
Een dag, uiterlijkquote:Op woensdag 3 mei 2023 19:32 schreef Meke het volgende:
Poaahhh, Five Guys, je voelt je aderen dichtslibben als je dat voedsel ziet, maar zo lekkerquote:Op woensdag 3 mei 2023 19:12 schreef Arizona het volgende:
Avond, mensen!
Ik heb wl voor het eerst in mijn (uiteraard nog zeer prille) leven bij Five Guys gegeten. Echt een superlekkere burger maar ik denk dat ik de komende 2 dagen geen eten meer hoef
Drie dagen zou ik het maximale vinden. Als je dan nog geen reactie hebt mag deze recuiter een cursus timemanagement gaan volgen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:32 schreef Meke het volgende:
Ik ben blij dat we al hebben kunnen herleiden dat jij geen recruiter bentquote:
Ja, dit zou ik ook verwachten eigenlijk. Ik heb vanochtend geappt en kan wel zien dat diegene al een paar keer online is geweest. Het was een appje dat ik de vacature heb gezien, nog een paar vragen heb en graag even zou bellen voor ik officieel reageer. Dus daar kun je heel makkelijk op bellen met "Natuurlijk! Leuk dat je interesse hebt, ik stuur je vrijdag een paar voorstellen qua tijd", bijv als je heel druk bentquote:
Ik zou ze helemaal niet per whatsapp (kunnen) benaderen en dus ook nooit een reactie verwachten.quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:32 schreef Meke het volgende:
Dat vind ik dus ook. Whatsapp is een middel voor snelle communicatie. En inderdaad, als je niet meteen tijd hebt om uitgebreider contact te hebben (wat niet erg is), laat dan even weten wanneer diegene een wel een uitgebreidere reactie kan verwachten.quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dit zou ik ook verwachten eigenlijk. Ik heb vanochtend geappt en kan wel zien dat diegene al een paar keer online is geweest. Het was een appje dat ik de vacature heb gezien, nog een paar vragen heb en graag even zou bellen voor ik officieel reageer. Dus daar kun je heel makkelijk op bellen met "Natuurlijk! Leuk dat je interesse hebt, ik stuur je vrijdag een paar voorstellen qua tijd", bijv als je heel druk bent![]()
Ik wacht het nog even af, maar vind het wel een beetje stom. Zet er dan geen whatsappnummer bij
Ik voel me een redelijk vetgemest varken momenteel jaquote:Op woensdag 3 mei 2023 19:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Poaahhh, Five Guys, je voelt je aderen dichtslibben als je dat voedsel ziet, maar zo lekker![]()
![]()
Fijn dat je hebt genotenquote:Op woensdag 3 mei 2023 19:12 schreef Arizona het volgende:
Avond, mensen!
Max een dag.quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:32 schreef Meke het volgende:
Wanneer ben je in de buurt?quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we langskomen Billie? Ben je trouwens een vaste stamgast?
Ja, goedequote:Op woensdag 3 mei 2023 19:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet een top 6 doen dan en dat Voyager er dan toch nog bij staat?
Vreselijk. En het aantal slachtofferrs kan alleen maar hoger worden,quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:08 schreef GeorgeM het volgende:
Er schijnt een schietpartij te zijn geweest op een school in Servi
Ja precies.quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Whatsapp is een middel voor snelle communicatie. En inderdaad, als je niet meteen tijd hebt om uitgebreider contact te hebben (wat niet erg is), laat dan even weten wanneer diegene een wel een uitgebreidere reactie kan verwachten.
Dat maakt meer indruk dan dat die bolle Ajaxfan een krans neerlegt.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:27 schreef Momo het volgende:
Zelensky onderweg naar Nederland, waarschijnlijk naar dodenherdenking morgen.
Wow, dat is wel bijzonder.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:27 schreef Momo het volgende:
Zelensky onderweg naar Nederland, waarschijnlijk naar dodenherdenking morgen.
Nog niet officieel aangekondigd, maar hij is onderweg naar Schiphol en er waren extra maatregelen daar werd vanochtend aangekondigd voor dodenherdenking en de speciale spreker was nog niet aangekondigd wat normaal wel zo is.quote:
Ja, hij zal wel niet voor een optreden van Meau of Typhoon op een Bevrijdingsdagconcert komen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Nog niet officieel aangekondigd, maar hij is onderweg naar Schiphol en er waren extra maatregelen daar werd vanochtend aangekondigd voor dodenherdenking en de speciale spreker was nog niet aangekondigd wat normaal wel zo is.
Oh dat zou inderdaad wel erg bijzonder zijnquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Nog niet officieel aangekondigd, maar hij is onderweg naar Schiphol en er waren extra maatregelen daar werd vanochtend aangekondigd voor dodenherdenking en de speciale spreker was nog niet aangekondigd wat normaal wel zo is.
Jack van Gelder?quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat maakt meer indruk dan dat die bolle Ajaxfan een krans neerlegt.
Goed idee inderdaad, het is een top 6 gewordenquote:Op woensdag 3 mei 2023 19:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet een top 6 doen dan en dat Voyager er dan toch nog bij staat?
quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goed idee inderdaad, het is een top 6 geworden
Op facebook staat nu dit:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:39 schreef ijs_beer het volgende:
Heerlijk om vanavond lekker te kunnen verdwalen in het esf-gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Heerlijk om vanavond lekker te kunnen verdwalen in het esf-gebeuren.Mehh, lange leve ESF, camerastandpunten en 20 seconden beeld waar we op los kunnen gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Heerlijk om vanavond lekker te kunnen verdwalen in het esf-gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja deze dus ook niet. mijn god.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:43 schreef ijs_beer het volgende:
EN IK KAN VAVOND KENNELIJK GEEN ENKEL ZIN MEER ZONDER SPELFOUTEN IN EEN KEER GOED SCHRIJVEN GODSAMME.
Wie weet is hij wel groot fan.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, hij zal wel niet voor een optreden van Meau of Typhoon op een Bevrijdingsdagconcert komen.
Deze iig nietquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:43 schreef ijs_beer het volgende:
EN IK KAN VAVOND KENNELIJK GEEN ENKEL ZIN MEER ZONDER SPELFOUTEN IN EEN KEER GOED SCHRIJVEN GODSAMME.
WTF?!quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kan dit jaar misschien niet eens kijken naar het ESF.
Wat dan???quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat ligt er aan Billie. Is er ook karaoke?quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wanneer ben je in de buurt?En nee, geen vaste stamgast, maar ik kom er wel vaak!
[..]
Ja, goede
Ze kan zich beter met haar achterban bezig houden morgen. Want het blijft afwachten of die dan het fatsoen hebben om de omgekeerde vlaggen wel recht te hangen.quote:
Populientje gaat morgen demense nog even uitleggen waarom dat volledig terecht is!quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze kan zich beter met haar achterban bezig houden morgen. Want het blijft afwachten of die dan het fatsoen hebben om de omgekeerde vlaggen wel recht te hangen.
Ik heb ook niet zo veel met dat verhaal dat de Dodenherdenking voor alle oorlogen is, en in recente jaren zit er soms ook een geforceerd multiculti sausje over de officile herdenking heen. Maar als je niet begrijpt dat op het moment dat de geschiedenis van 40-45 zich bijna 1 op 1 herhaalt in onze achtertuin, je even niet moet gaan roepen dat de leider van het binnengevallen land niet welkom is, dan heb je ze toch niet helemaal op een rijtje.quote:
Dan ook nog eens te bedenken dat Zelensky uit een Joodse familie komt waar er ook een aantal van zijn vermoord in de Holocaust. Met al dat succes dat naar het hoofd gestegen is, is er nog minder ruimte over voor verstand, blijkt maar weer.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zo veel met dat verhaal dat de Dodenherdenking voor alle oorlogen is, en in recente jaren zit er soms ook een geforceerd multiculti sausje over de officile herdenking heen. Maar als je niet begrijpt dat op het moment dat de geschiedenis van 40-45 zich bijna 1 op 1 herhaalt in onze achtertuin, je even niet moet gaan roepen dat de leider van het binnengevallen land niet welkom is, dan heb je ze toch niet helemaal op een rijtje.
Karaoke is vaak op donderdag, dat vind je onhandigquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat ligt er aan Billie. Is er ook karaoke?
Dit moet je wel even uitleggen hoor. Voor de finale van het ESF gaat alles aan de kant. Zelfs bij een trouwerij zou ik in een hoekje gaan zitten om de livestream van het songfestival te volgenquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat jaquote:Op donderdag 4 mei 2023 00:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit moet je wel even uitleggen hoor. Voor de finale van het ESF gaat alles aan de kant. Zelfs bij een trouwerij zou ik in een hoekje gaan zitten om de livestream van het songfestival te volgen
Die het gewoon de richting van Wilders op, zij het iets milder dan denk ik. Lekker de populiste uithangen om te scoren bij de 'zijquote:Op woensdag 3 mei 2023 23:23 schreef Momo het volgende:
Kerrolain wil graag de pratende onderbuik van Nederland zijn?
Eerst de ESFteling en nu dit Luctorquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom dat dan?quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok gefeliciteerd alvast. Gewoon telefoon mee en streamen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn moeder is dan jarig en we gaan uit eten.
Restaurant zoeken met een Early Bird Special menu.quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou net zeggen, van 9 tot 1 uiteten klinkt nou niet echt typisch Nederlands!quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Restaurant zoeken met een Early Bird Special menu.
Voor vijven aan tafel, ruim op tijd thuis en vaak nog goedkoper ook.
Wel, Luctor zit natuurlijk wel heel erg zuidelijk in Nederland. Misschien dat daar in de loop der jaren toch wat van de mediterraanse mentaliteit in is doorgelekt.quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zou net zeggen, van 9 tot 1 uiteten klinkt nou niet echt typisch Nederlands!
Nu je het zegt, onze Spaanse vriend @Strani laat het wel afweten in de voor deze sub belangrijkste twee weken van het jaar he?quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel, Luctor zit natuurlijk wel heel erg zuidelijk in Nederland. Misschien dat daar in de loop der jaren toch wat van de mediterraanse mentaliteit in is doorgelekt.
* Kijkt even naar zijn eigen aanwezigheid de afgelopen tijd.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, onze Spaanse vriend @:Strani laat het wel afweten in de voor deze sub belangrijkste twee weken van het jaar he?
Is natuurlijk weer belangrijkere dingen aan het doen zoals in de zon liggen, koffie drinken in het caf en darten
Ja Roger, daar moeten we het ook nog even over hebben inderdaad.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* Kijkt even naar zijn eigen aanwezigheid de afgelopen tijd.![]()
* Besluit hier maar even niet op in te gaan.![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja Roger, daar moeten we het ook nog even over hebben inderdaad.
Voor Joey in ieder geval wel.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
Aanhalingstekens betekenen dat je iets meent toch?
Ja, volgens mij wel.
Dan ben je vast om 21:00 wel weer thuisquote:Op donderdag 4 mei 2023 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Niet zoals ik vorig jaar zwaar ten val komen voor de halve finalesquote:Op donderdag 4 mei 2023 11:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Half 6 afgesproken, dus wellicht dat ik een stukje van het begin mis.
Tweede halve finale blijf ik niet voor thuis. Dan ga ik sporten.
Waarschijnlijk wel, en anders mis ik misschien net de intro.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan ben je vast om 21:00 wel weer thuis
Ik snap eigenlijk helemaal niet zo goed hoe je hier berhaupt bent gekomen en bent blijven hangen als je zo weinig interesse in het ESF hebtquote:Op donderdag 4 mei 2023 11:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Half 6 afgesproken, dus wellicht dat ik een stukje van het begin mis.
Tweede halve finale blijf ik niet voor thuis. Dan ga ik sporten.
Dat weet ik ook niet meer. Ik was ook zoek naar een gezellige SC nadat de vorige uit elkaar was gevallen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk helemaal niet zo goed hoe je hier berhaupt bent gekomen en bent blijven hangen als je zo weinig interesse in het ESF hebt(Niet dat ik je weg wil hebben
)
De mooie jaren van de Stage SCquote:Op donderdag 4 mei 2023 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet meer. Ik was ook zork naar een gezellige SC nadat de vorige uit elkaar was gevallen.
Maar dat je dan op ESF kliktquote:Op donderdag 4 mei 2023 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet meer. Ik was ook zork naar een gezellige SC nadat de vorige uit elkaar was gevallen.
Dat is wel iets dat ik jaarlijks kijk.quote:
Op zich wel liefquote:Op donderdag 4 mei 2023 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet meer. Ik was ook zoek naar een gezellige SC nadat de vorige uit elkaar was gevallen.
Voorpret is juist het leukste gedeeltequote:Op donderdag 4 mei 2023 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel iets dat ik jaarlijks kijk.
Alleen de voorpret, daar doe ik niet echt aan mee.
Dus jij weet niet wat we bedoelen met Cha cha cha?quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel iets dat ik jaarlijks kijk.
Alleen de voorpret, daar doe ik niet echt aan mee.
Ja nee ok misschien, maar ik vind eigenlijk vooral de week zlf echt interessantquote:Op donderdag 4 mei 2023 11:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, onze Spaanse vriend @:Strani laat het wel afweten in de voor deze sub belangrijkste twee weken van het jaar he?
Is natuurlijk weer belangrijkere dingen aan het doen zoals in de zon liggen, koffie drinken in het caf en darten
Als hetero man had ik gewoon bij jullie gestaan hoor.quote:Op donderdag 4 mei 2023 11:15 schreef BillDauterive het volgende:
Vroeger, toen ik nog een teamsport deed, had mijn stoere hetero team bedacht om de seizoensafsluitende barbecue op de songfestivalavond te doen. Rond 9 uur was het vlees al op en stonden de mannen buiten bier te drinken. Ik zat binnen met de vrouw en dochter van de organisator naar het songfestival te kijken.
Jij kent de dochter van de organisator?quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Als hetero man had ik gewoon bij jullie gestaan hoor.
Ze zal nu begin 20 zijn, dus geef ik Strani geen ongelijkquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij kent de dochter van de organisator?
Ik dacht er al aan om te vragen hoe oud ze was maar ik dacht ik laat het eens een keertjequote:Op donderdag 4 mei 2023 12:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij kent de dochter van de organisator?
Misschien een gek idee hoor maar wellicht is het leuk om een renie-barbecue te organiseren en dan je beste Spaanse vriend ook uit te nodigen?quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze zal nu begin 20 zijn, dus geef ik Strani geen ongelijk
Ja, goed idee, ik heb Manuel al een paar jaar niet meer gezien en ben wel benieuwd hoe het met hem gaat.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien een gek idee hoor maar wellicht is het leuk om een renie-barbecue te organiseren en dan je beste Spaanse vriend ook uit te nodigen?
Gelukkig maarquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nee ok misschien, maar ik vind eigenlijk vooral de week zlf echt interessantDus volgende week ben ik zeker present!
Precies dezelfde zuidelijke mentaliteit als Luctor dus!quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nee ok misschien, maar ik vind eigenlijk vooral de week zlf echt interessantDus volgende week ben ik zeker present!
Dat zal vast een liedje zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dus jij weet niet wat we bedoelen met Cha cha cha?
Fijn is dat.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:04 schreef Arizona het volgende:
Is het eindelijk mooi weer, zou ik mijn pauze in de tuin kunnen doorbrengen, zijn de achterburen met een motorzaag in de weer. Oorverdovende herrie
quote:Op donderdag 4 mei 2023 15:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heb je een link? Ik kan het niet vinden (heb geen Twitter)
quote:
Ja hoor! Het is prima te doen. Het was eigenlijk maar n dag echt warm, verder gewoon lekker rond de 23, 24 graden.quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Verder alles wel goed? Is het te doen met de hitte?
Lekker. Vandaag hier nu ook 22 graden. Maar vanaf morgen weer regen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 16:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hoor! Het is prima te doen. Het was eigenlijk maar n dag echt warm, verder gewoon lekker rond de 23, 24 graden.
Ja voelt ergens heel oneerlijk. EINDELIJK lekker weer.... gevolgd door een week regenquote:Op donderdag 4 mei 2023 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker. Vandaag hier nu ook 22 graden. Maar vanaf morgen weer regen.
Doordeweeks mooi weer als je binnen aan het werk bent. Kun je eindelijk naar buiten in het weekend, regent het.quote:Op donderdag 4 mei 2023 16:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja voelt ergens heel oneerlijk. EINDELIJK lekker weer.... gevolgd door een week regen
Geen idee wat dat is. Maar ik ben blij voor je.quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:45 schreef NailQueen het volgende:
We hebben een V
We hebben een A
We hebben een K
We hebben een A
We hebben een N
We hebben een T
We hebben een I
We hebben een E
VAKANTIE BITCHESS![]()
![]()
Heeeeeeeuuuuuuuj! Veel plezier en van je allora dan maarquote:Op donderdag 4 mei 2023 17:45 schreef NailQueen het volgende:
We hebben een V
We hebben een A
We hebben een K
We hebben een A
We hebben een N
We hebben een T
We hebben een I
We hebben een E
VAKANTIE BITCHESS![]()
![]()
Alloraaa proostquote:Op donderdag 4 mei 2023 18:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Heeeeeeeuuuuuuuj! Veel plezier en van je allora dan maar
quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:45 schreef NailQueen het volgende:
We hebben een V
We hebben een A
We hebben een K
We hebben een A
We hebben een N
We hebben een T
We hebben een I
We hebben een E
VAKANTIE BITCHESS![]()
![]()
#jaloersquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:19 schreef Cyan9 het volgende:
Het blijkt vakantie te zijn. Ik ben het daar wel mee eens.
Ambtenarenlevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |