Ik wil niet arbeiden vandaagquote:Op maandag 1 mei 2023 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iedereen een fijne Dag van de Arbeid.
Ongetweifeld!quote:Op maandag 1 mei 2023 09:20 schreef Gerda2023 het volgende:
vin ik een leuke titel denk dat dat nummer het goed had kenne doen op het songfestival in die teid
Hier heb ik ook last van. Ik ben ook nog best wel moe.quote:Op maandag 1 mei 2023 10:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wil niet arbeiden vandaag![]()
Er komt ook nog maar weinig uit mijn handen
Ik ben ook duf. En heb vakantie-vibes na vijf dagen vrij te zijn geweestquote:Op maandag 1 mei 2023 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier heb ik ook last van. Ik ben ook nog best wel moe.
Ik zou graag een aantal dagen vrij willen.quote:Op maandag 1 mei 2023 10:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben ook duf. En heb vakantie-vibes na vijf dagen vrij te zijn geweest
ieder uur denk ik weer,quote:Op maandag 1 mei 2023 09:04 schreef Em31 het volgende:
MAAK WAT TIJD VOOR ME VREI
[ afbeelding ]
Goedemorgen zonnestraaltjes!!!
Dat is knap, een langer wordende wachtrijquote:Op maandag 1 mei 2023 10:49 schreef GeorgeM het volgende:
In de wachtrij voor het STAP budget. Waar het net nog 32 minuten was, is het nu opeens weer 46 minuten
Zeg dat welquote:Op maandag 1 mei 2023 10:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is knap, een langer wordende wachtrij
Bij mij is het nog steeds meer dan een uur.quote:Op maandag 1 mei 2023 10:49 schreef GeorgeM het volgende:
In de wachtrij voor het STAP budget. Waar het net nog 32 minuten was, is het nu opeens weer 46 minuten
Herkenbaar, maar ik ben ook niet helemaal fitquote:Op maandag 1 mei 2023 10:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wil niet arbeiden vandaag![]()
Er komt ook nog maar weinig uit mijn handen
Lijkt de resterende tijd in Windows wel.quote:Op maandag 1 mei 2023 10:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is knap, een langer wordende wachtrij
Beterschapquote:Op maandag 1 mei 2023 11:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar ik ben ook niet helemaal fit
quote:Op maandag 1 mei 2023 10:49 schreef GeorgeM het volgende:
Echt een mislukte regeling dit. Ze hadden het beter bij het oude kunnen laten, dat je het gewoon bij de belasting kunt opvoeren.quote:Op maandag 1 mei 2023 11:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Bij mij is het nog steeds meer dan een uur.
Maar lees dat het per 1 januari 2024 waarschijnlijk gaat stoppen. Ben benieuwd wat ze dan gaan doen, waarschijnlijk word ik dubbel genaaidIk kan namelijk mijn reguliere studiekosten nu niet meer bij de belastingdienst aftrekken, maar kom met die studie óók niet in aanmerking voor STAP. Nu probeer ik het maar voor een andere cursus
![]()
Beterschap!quote:Op maandag 1 mei 2023 11:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar ik ben ook niet helemaal fit
Daar gaat het om tochquote:Op maandag 1 mei 2023 11:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beterschap!
Ik hou straks maar lekker lang pauze. Het is echt kansloos vandaagIk heb wel al afgerond wat ik graag af wilde hebben
quote:Op maandag 1 mei 2023 11:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Bij mij is het nog steeds meer dan een uur.
Maar lees dat het per 1 januari 2024 waarschijnlijk gaat stoppen. Ben benieuwd wat ze dan gaan doen, waarschijnlijk word ik dubbel genaaidIk kan namelijk mijn reguliere studiekosten nu niet meer bij de belastingdienst aftrekken, maar kom met die studie óók niet in aanmerking voor STAP. Nu probeer ik het maar voor een andere cursus
![]()
Ja, dat laatste ben ik dus bang voor.quote:Op maandag 1 mei 2023 11:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Echt een mislukte regeling dit. Ze hadden het beter bij het oude kunnen laten, dat je het gewoon bij de belasting kunt opvoeren.
En inderdaad in het kader van bezuinigen kun je straks helemaal geen studiekosten meer vergoed krijgen. Een leven lang leren, jaja.
Ohh leuk Sjors! Wat ga je doen?quote:Op maandag 1 mei 2023 11:25 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
HET IS GELUUUUUKT!!!![]()
Er volgt nog wel een beslissing
Ik stond bij 3 devices in de wachtrij, bij 2 is het ook nog langer dan een uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |