Dat is haar derde oog denk ikquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:01 schreef Flow3r het volgende:
Eunice zit al 2 maanden met die puist, is ze bang dat kreng uit te knijpen of wat![]()
irritant mens![]()
[ afbeelding ]
Ik kan er niet tegennnnquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee joh da's moord, puist leeft nog heeft 'n hartslag
inddquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:10 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind de toon en de manier waarop die twee tegen Wendy praten echt niet okay
Als man sta ik volledig achter de vrouw!quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:10 schreef Puzzie het volgende:
Dat zeg ik: het zijn 2 smerige rattenquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:10 schreef Puzzie het volgende:
Toppertje!quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:12 schreef KinKiJan het volgende:
Maar Wendy houdt zich goed staande: "Ik heb jullie het op jullie manier laten doen, laat mij dan ook gewoon. Ieder doet het op z'n eigen manier".
Vreselijk arrogante kwalquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:08 schreef danaqui het volgende:
"Je praat voor je beurt meisje" zei Tiano dat nou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is een pukkeltje, geen puist lijkt mij.quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegennnn![]()
[ afbeelding ]
Is 'n puist, heeft 'n eigen leven en hartslag. Straks als die rijp is komt die uitquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is een pukkeltje, geen puist lijkt mij.
of talgkliercystequote:Op dinsdag 18 april 2023 18:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is een pukkeltje, geen puist lijkt mij.
Goed dat ze er niet intrapt en zich laat intimiderenquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
die 2 denken samen sterker te staan dan Wendy, soort van overmacht.
En als het niet lukt gaan ze schofferen.
Vooral Marciano slaat weer zijn 'toontje' aan, maar ja, Wendy is geen KimW of Babette, dus jammer joh, dat werkt nietquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:20 schreef lojanda het volgende:
Wat zitten die twee op kantoor door te zeuren tegen Wendyhet is bijna dwingend waar ze mee bezig zijn. Wendy houdt zich goed staande en blijft voet bij stuk.
Echt goed van haar
Het zijn eigenlijk twee bodybuilders die naar testosteron ruiken en beiden ex-manager zijn die 'even langskomen'quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
die 2 denken samen sterker te staan dan Wendy, soort van overmacht.
En als het niet lukt gaan ze schofferen.
Ligt eraan tegen wie ze spreektquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:25 schreef Puzzie het volgende:
Wat een naar gedrag , Bep zal het wel voor die twee opnemen
Dan zit er maar 1 ding op....quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:29 schreef Dotteke het volgende:
Bern heeft thuis al een viool. Hij was thuis online al begonnen met wat oefenen. Hij wil het thuis weer oppakken.
Ik zit bij Bern en Janet te luisteren, luister half die andere stream maar doet Wendy moeilijk om een beetje peperquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:29 schreef lojanda het volgende:
We zijn nu bijna acht maanden verder en mogen toch wel een beetje smaak aan ons eten hebben zeurt Marciano.. ze blijven bezig.
Wendy zegt ik wordt nu woest hoor…
Nou lekker opzouten naar huis dan..quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:29 schreef Dotteke het volgende:
Bern heeft thuis al een viool. Hij was thuis online al begonnen met wat oefenen. Hij wil het thuis weer oppakken.
Nee Marciano probeert met alles zijn zin door te drijven op een heel irritante manierquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit bij Bern en Janet te luisteren, luister half die andere stream maar doet Wendy moeilijk om een beetje peper
Hij kan ook zijn 24 uur aanvragen en morgen lekker naar Andre Rieu gaan, daar in de leerquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:29 schreef Dotteke het volgende:
hahaha wat denk je zelf????quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:32 schreef Kakadylo het volgende:
Isaac gebruikt z'n persoonlijke budget maar
Waarom? Omdat hij thuis ook een viool heeft? Er zijn er die kinderen thuis hebben zitten die mogen van mij eerder opzoutenquote:
Thnx, heb ze inmiddels wat harder gezet.quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nee Marciano probeert met alles zijn zin door te drijven op een heel irritante manier
quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij kan ook zijn 24 uur aanvragen en morgen lekker naar Andre Rieu gaan, daar in de leer
Wendy doet niet moeilijk., die twee bro’s blijven zeiken tegen haar over wat ze allemaal willen op hun kookadvies en denken recht te hebben op meer en de andere kokers moeten het dan maar met minder doen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit bij Bern en Janet te luisteren, luister half die andere stream maar doet Wendy moeilijk om een beetje peper
Het kan zo eenvoudig zijn, hij weet waar de poort is...quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij kan ook zijn 24 uur aanvragen en morgen lekker naar Andre Rieu gaan, daar in de leer
Wel knap dat ze haar poot dan stijf houdtquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wendy doet niet moeilijk., die twee bro’s blijven zeiken tegen haar over wat ze allemaal willen op hun kookadvies en denken recht te hebben op meer en de andere kokers moeten het dan maar met minder doen.
Omdat ik het gewoon een zalige zeikerd vindquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij thuis ook een viool heeft? Er zijn er die kinderen thuis hebben zitten die mogen van mij eerder opzouten
Volgens mij willen ze Surinaams bami maken.. is wel heel lekker, dat dan weer welquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:36 schreef schizolientje het volgende:
de zuur, moeders recept, die zuur, geen groente door de bami (???) wel er naast, Ik stop er weer even mee
Oquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Omdat ik het gewoon een zalige zeikerd vind
Eunice vroeg daarnet of hij geen leider van de band wilde worden..... heel verongelijkt zei JW dat hij niet gevraagd wasquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:37 schreef Flow3r het volgende:
JW wil meedoen met de band , een persoonlijk doel van hem, hij wil een tuba of een blokfluit
Ach zo heeft iedereen zijn favorietenquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Odat kan
Ik vind het wel meevallen. Van mij mogen er twee gaan, Jeff en Babs de rest kan ik aardig verdragen.
Jeff heeft dan weer iets meer positieve dingetjes, zoals bv het trainen met Moraima wat hij leuk doet.
Bij Babs kan ik niets leuks ontdekken.
Zo is hetquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ach zo heeft iedereen zijn favorieten
hahaha moet je de gezichten zien van de lui die zitten te kauwen/eten....... volgens mij vragen ze zich af wat het precies isquote:
Het gedrag dat ze net op kantoor vertoonden viel me echt heel erg tegenquote:
Ik kan het ook niet achterhalen wat het nu is. Ze doen maar wat, denk rijst met bloemkool en iets er tussendoor.quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahaha moet je de gezichten zien van de lui die zitten te kauwen/eten....... volgens mij vragen ze zich af wat het precies is
Mirthe zei "het is maar een kwartiertje 'quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:48 schreef Dotteke het volgende:
"En jij bent andere mensen de les aan het lezen", zegt hij. "Het is maar een kwartiertje per dag dat je niets of te doen", zegt hij
Geen idee tegen wie
Ik hoorde ook Janet iets zeggen iets van dan doe het toch zelf even?quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mirthe zei "het is maar een kwartiertje '
Maar weet niet tegen wie hij eerst tekeer ging
Hoorde iets met time managementquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:49 schreef lojanda het volgende:
Waar gaat het nu eigenlijk over waarom Jeff dit zegt?
Jij weet ook dat hij een show opvoertquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:51 schreef Kakadylo het volgende:
En zo'n vijf minuten hiervoor keek ik nog een filmpje terug waarin Zoe Jeff bipolair noemde in een gesprek met Babs
Niet alles wat ie doet heeft met het opvoeren van een act te makenquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij weet ook dat hij een show opvoert
Niks met bipolair te maken
Dat ze dat woord kent. O ja, vast van Babs geleerd.quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:51 schreef Kakadylo het volgende:
En zo'n vijf minuten hiervoor keek ik nog een filmpje terug waarin Zoe Jeff bipolair noemde in een gesprek met Babs
Spellen kan ze het in ieder geval nietquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:53 schreef Inka het volgende:
[..]
Dat ze dat woord kent. O ja, vast van Babs geleerd.
Moet Erik die "lege"fles niet schoon vingeren?quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:47 schreef Silves het volgende:
Fles ketjup leeg, Erik spuit ook nog wat op zijn bord, laat hij nu een eigen fles hebben ..tot wanneer gaat hij die bewaren, denk dat hij mee naar huis gaat..
Het verdriet vrijdag/zaterdag was echtquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Niet alles wat ie doet heeft met het opvoeren van een show te maken
Zoë weet niet eens wat het woord betekent, of het moet zo zijn dat iemand haar dat ooit genoemd heeft (en het is blijven hangen)quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:51 schreef Kakadylo het volgende:
Wendy luistert niet naar hemquote:
quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Moet Erik die "lege"fles niet schoon vingeren?
Goed eten net als afgelopen zondag zekerquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:27 schreef Silves het volgende:
Hoor dat Marcia een streepje voor wil..hij staat voor goed eten, net als Kenzi, verontwaardig zijn als hij zijn zin niet krijg.
Daar zat de leraar vast heel blij mee zijn geweestquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:56 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice wil haar muzikale talenten ontwikkelen met een blokfluit, die heeft ze op de middelbare school gespeeld
Ik vind ze allebei lullig doen tegen haar .. kleinerend , walgelijkquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wendy luistert niet naar hem
Dat kan meneer niet best verdragen
Kan ze niet gaan oefenen op JW, die heeft ook 'n fluitquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:56 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice wil haar muzikale talenten ontwikkelen met een blokfluit, die heeft ze op de middelbare school gespeeld
Ice durft tiano niet af te vallenquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei lullig doen tegen haar .. kleinerend , walgelijk
Ze blijft talenten ontwikkelen.. ze kan er beter op gaan zitten..quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:56 schreef xsaskiax het volgende:
Dat ene woordje lukt me ook wel zonder dat boekje denk ikquote:
En miss heeft zelf witte rijstquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:04 schreef humpty het volgende:
Ze hebben veel rijst over ...komt in de diepvries voor dagen dat er niet veel is
volgens mij is het niet te eten
Ik denk dat er niemand was die het lekker vond.. misschien de koks zelf..quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:04 schreef xsaskiax het volgende:
Dit heb ik daar nog nooit gezien, brood nemen na het avondeten
Banjeren....quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:06 schreef Kakadylo het volgende:
Op de achtergrond liep Jeff weer te ijsberen
had ik al voorspeld toen ze expres zat te treuzelen, doet ze elke keerquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:07 schreef lojanda het volgende:
En ja hoor Eunice zit nog steeds in haar bord te pikken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus Erik die de fles ketjup terug zet, omdat er 2 druppels over zijn..quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:09 schreef Flow3r het volgende:
iedereen al klaar , en wie zit er weer als laatste te eten ?
[ afbeelding ]
Jeff overschat de kijkcijfers nogal een beetjequote:Op dinsdag 18 april 2023 19:11 schreef Aggie46 het volgende:
Jeff liep door de keuken: Iedereen voor schut. Voor heel fokking Nederland.
* Aggie46 Blijft nog ff zitten c.q. online
had ik nog niet eens gezienquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:12 schreef Silves het volgende:
[..]
Serieus Erik die de fles ketjup terug zet, omdat er 2 druppels over zijn..
Kenzi, die kookte toch ook vanavond? Hij kondigde het vanmiddag in de kas al aan bij morrie en marciano.quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoorde iets met time management
Begreep er niks van
Hoorde ook alleen zijn stem
En daarin kon je horen dat het niet serieus was ( niet de boze Jeff )
quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Kenzi, die kookte toch ook vanavond? Hij kondigde het vanmiddag in de kas al aan bij morrie en marciano.
Kenzi liep zondag ook te miepen over time management bij Wendy toen ze tussen films door kijken en computer zitten even ging roken en te laat was voor de uitleg van een spel. Blijkbaar is time management een puntje waar Kenzi het vaker over heeft.
Jeff wilde haar een koekje van eigen deeg geven omdat ze 'te laat' was met het eten klaar hebben.
quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
had ik al voorspeld toen ze expres zat te treuzelen, doet ze elke keerJa dat las ik idd.. maar waarom doet ze dat? Komt ze ook elke keer later aan tafel of wil ze gewoon aandacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Ik denk aandacht, het eten staat net op tafel en je hebt geen behoefte een hap te nemen ? Raar tochquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat las ik idd.. maar waarom doet ze dat? Komt ze ook elke keer later aan tafel of wil ze gewoon aandacht?
Ahh oké, ik snapte niet echt wat het punt was.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Kenzi, die kookte toch ook vanavond? Hij kondigde het vanmiddag in de kas al aan bij morrie en marciano.
Kenzi liep zondag ook te miepen over time management bij Wendy toen ze tussen films door kijken en computer zitten even ging roken en te laat was voor de uitleg van een spel. Blijkbaar is time management een puntje waar Kenzi het vaker over heeft.
Jeff wilde haar een koekje van eigen deeg geven omdat ze 'te laat' was met het eten klaar hebben.
Dit zit ze de hele dag al te roeptoeteren, en ook nog erbij zeggen ook de 500 euro van babs erbij, zit gewoon haar geld al uit te geven...en maar schreeuwen we hebben 1400 euro.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:21 schreef KinKiJan het volgende:
Over het geld dat ze individueel hebben
Zoe: "Weet je hoeveel Babette, Wendy en ik bij elkaar hebben?!"
Isaac: "Ja, zo kan ik ook wel effe"
Zoe: "Nee maar is toch zo?"
Sasha: "Zoe, hoeveel is dat?"
Zoe: "Ow hou op!"
Jappie en Isaac praten Zoe lachend na: " 'Weet je wel hoeveel?' "
Het is gewoon een raar mens..quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik denk aandacht, het eten staat net op tafel en je hebt geen behoefte een hap te nemen ? Raar toch
Ze is wel volhardend en geeft niet snel op.. nou ja in dit geval dan.. bij alle andere dingen is ze juist het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 18 april 2023 19:24 schreef Dotteke het volgende:
Zoë dat Isaac veel bewoog in bed. `bewoog ik maar veel zegt Isaac.Kunne we wel verandering in brengen zegt Zoë maar jij houdt niet van uitdagingen
Snap het ook niet. Tijdje terug werd ze nog boos omdat het eten eerder klaar was dan verwacht nadat ze had gevraagd of ze nog even kon gaan sporten. En nu nu eet ze standaard later dan dat het eten klaar is.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik denk aandacht, het eten staat net op tafel en je hebt geen behoefte een hap te nemen ? Raar toch
Het is bijna net zo ziekelijk als Esther, alleen in dit geval heeft `Isaac al een vriendin en kinderen dus ze gaat wat mij betreft een stapje te ver.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze is wel volhardend en geeft niet snel op.. nou ja in dit geval dan.. bij alle andere dingen is ze juist het tegenovergestelde
Ze is vaak niet op tijd bij het eten.. van de week stond ze ook al haar patat en kroketten op te bakken in een pan omdat die inmiddels koud waren toen ze kwam eten. Ik vind het echt onbeschoft om te laat te komen als er iemand voor je heeft gekookt.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Snap het ook niet. Tijdje terug werd ze nog boos omdat het eten eerder klaar was dan verwacht nadat ze had gevraagd of ze nog even kon gaan sporten. En nu nu eet ze standaard later dan dat het eten klaar is.
Zijn alle hersencellen daar gesmolten vandaag of watquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:29 schreef Harry het volgende:
Om 20.15 uur komen nog meer stellingen: massagestoel, zweetpakken, koptelefoon......
~Gaat lekker Daan. Het geld vliegt uit de pot.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:29 schreef Harry het volgende:
Om 20.15 uur komen nog meer stellingen: massagestoel, zweetpakken, koptelefoon......
Zweetpakken voor Kenzi?quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:30 schreef Silves het volgende:
Ice weer nieuwe stelling erbij gedaan..van zweetpakken tot massagestoel ect..
Klopt idd.. ze heeft ook al meerdere keren gezegd dat alles kapot kan. Vreselijk kind is het met een dikke plaat voor haar hoofd.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is bijna net zo ziekelijk als Esther, alleen in dit geval heeft `Isaac al een vriendin en kinderen dus ze gaat wat mij betreft een stapje te ver.
Zowat alle saaie alternatieve mensen dusquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:31 schreef Dotteke het volgende:
Op stream 2 wordt een bord spel gedaan `Bern, Sasha, Kenzi en Mirte.
JW gaat uit zijn plaat straksquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:30 schreef Silves het volgende:
Ze moeten nu echt gaan stoppen hoor want zo meteen krijgen er een aantal een hartaanval.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:30 schreef Silves het volgende:
Jezusquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:31 schreef KinKiJan het volgende:
Bij aanvang van een potje D&D in K4 op stream 2
Bern: "Nou wat we hebben gedaan is we hebben deze ruimte gereserveerd namens de DJ-booth. Ik heb het niet andere mensen verteld, dus misschien dat mensen nog binnen komen lopen en daarna heeft Kenzy nog gereserveerd dus voor de DJ-Booth zitten we hopelijk goed."
Zou ze daar ook wat in spuiten in die plaat voor der kopquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt idd.. ze heeft ook al meerdere keren gezegd dat alles kapot kan. Vreselijk kind is het met een dikke plaat voor haar hoofd.
Die zal niet zweten denk ik.. ja in haar bed misschien.quote:
Slim gedaanquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:31 schreef KinKiJan het volgende:
Bern: "Nou wat we hebben gedaan is we hebben deze ruimte gereserveerd namens de DJ-booth. Ik heb het niet andere mensen verteld, dus misschien dat mensen nog binnen komen lopen en daarna heeft Kenzy nog gereserveerd dus voor de DJ-Booth zitten we hopelijk goed."
Hij denkt dat de andere groep daar een probleem mee heeft maar dat maakt ze vecht niets uit.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:31 schreef engine het volgende:
Ken Bern zijn Nintendo en 65 inch tv er meteen in gooienOhja paar controllers erbij ook natuurlijk.
Daarom gewoon voorstellenquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij denkt dat de andere groep daar een probleem mee heeft maar dat maakt ze vecht niets uit.
Vast welquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ze daar ook wat in spuiten in die plaat voor der kop
at een heer hčquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:37 schreef Silves het volgende:
3x gezegd Erik je boodschappen zijn er, hij blijft gewoon zitten, en Wendy mag weer slepen.
En zeker 8 prive keu,squote:Op dinsdag 18 april 2023 19:39 schreef Kakadylo het volgende:
Eigenlijk moet je er voor de lol ook nog even een pooltafel ingooien
ze deed het na gj met kimquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:28 schreef greysbones het volgende:
Zoals Babs voorheen al haar corvees met gj deed
Doet ze het nu met Tiano
Komop Babs je hebt geen vent nodig
Naja, na al dat getreuzel kan ze nooit klagen dat het eten koud isquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Snap het ook niet. Tijdje terug werd ze nog boos omdat het eten eerder klaar was dan verwacht nadat ze had gevraagd of ze nog even kon gaan sporten. En nu nu eet ze standaard later dan dat het eten klaar is.
Toch fijn om te weten dat die lui zo eerlijk zijn!.........quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:31 schreef KinKiJan het volgende:
Babs zit ondertussen achter die draaitafel 'te zitten'quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Toch fijn om te weten dat die lui zo eerlijk zijn!.........
Zoe wil Babs voor haarzelfquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:48 schreef Puzzie het volgende:
Zoe weer slijmen nu Wendy haar haar doet
straks weer valse praatjes tegen Bep
Komopquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:50 schreef Kakadylo het volgende:
Ben van mening dat als je niet gemiddeld scoort op die spelletjes dat je er dan ook niet hoort te zitten
Nee dat staat buiten kijf maar dan nog dusquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komop
Als ze nu daadwerkelijk echte spelen hadden die niet alleen goed waren maar ook langer duurden
Maar dit hollandse spelen niveau
Nee
Maar dat is meestal dan steeds hetzelfde toch?quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:55 schreef pingu66 het volgende:
Marciano die bij tafeltennis altijd zijn punten eerst noemt,ongeacht weten er serveert.
Degene die aan sevice is daar noem je het aantal.punten eerst vanquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar dat is dan meestal hetzelfde toch?
Het was eigenlijk bedoeld als klein steekje richting Tianoquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Degene die aan sevice is daar noem je het aantal.punten eerst van
quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:57 schreef Harry het volgende:
Zoe en Wendy praten over de aanschaf van wimpers
Zoe: ik heb nu de kortste.
Wendy: Wat zijn de andere dan?? Kan je daarmee ramen wassen ?
Niet zo ĥč tegen Tiano...niemand maakt grapjes over Tiano,man. Je weet toch. En praat niet voor je beurt.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het was eigenlijk bedoeld als klein steekje richting Tiano
Vast welquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:04 schreef Kakadylo het volgende:
Maar weet JW al van die nieuwe stellingen?
dan komt er sop opquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Goed beroep voor Zoë, glazenwasser,heeft ze allen maar met haar ogen te knipperen.
Wendyquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:57 schreef Harry het volgende:
Zoe en Wendy praten over de aanschaf van wimpers
Zoe: ik heb nu de kortste.
Wendy: Wat zijn de andere dan?? Kan je daarmee ramen wassen ?
Dat denk ik dan weer nietquote:
Vond Sas het niet belachelijk dat Eunice K4 had gereserveerdquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy vraagt aan Marciano of het geluid wat zachter kan. Babs zegt dat het maar 1 nummertje is, bijna afgelopen
FEBOquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:20 schreef xsaskiax het volgende:
Isaac vertelt tegen Marciano en Babette dat kaarten voortaan ook onder spellen valt, dus of/of....
Dat wordt gemor tussen de D&D spelers en de klaverjassersquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
Kaarten valt vanaf nu onder bordspellen, dat betekent dat er niet meer gekaart mag worden nu er D&D gespeeld wordt zegt Isaac tegen Babs en Moeciano
of hij verzint het ter plekkequote:Op dinsdag 18 april 2023 20:20 schreef Harry het volgende:
Isaac: er mag maar 1 spel per keer gespeeld worden. We gaan nu een hele andere kant op nu.....
(dit lijkt me een bericht voor Wendy, als manager, maar kennelijk is er door K5 weer bij hun pion ingefluisterd)
Lekker naar huis gaan danquote:
Gaan we al.quote:
Klinkt bijna als een of andere aflevering van Southparkquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat wordt gemor tussen de D&D spelers en de klaverjassers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
24 uur aanvragen, dan is ze voor het weekend weer thuisquote:
Dat mochten ze toch ook maar 2 uur in de week?quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat wordt gemor tussen de D&D spelers en de klaverjassers
Ze mogen maar twee uur zegt `Bern net.quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klinkt bijna als een of andere aflevering van SouthparkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Goed planquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
24 uur aanvragen, dan is ze voor het weekend weer thuis
quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:25 schreef xsaskiax het volgende:
Het volgende probleem: ze mogen maar 1 spel tegelijk doen, zou dat inhouden dat maar 1 viertal mag klaverjassen??????
Dan lopen er straks heel wat lui met hun ziel onder de arm (of ze gaan weer biljarten)
quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Oh my God, they killed Kenzy!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dan gaan ze pingpongen tennissen biljarten, dj , darten of Tafelvoetballenquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:25 schreef xsaskiax het volgende:
Het volgende probleem: ze mogen maar 1 spel tegelijk doen, zou dat inhouden dat maar 1 viertal mag klaverjassen??????
Dan lopen er straks heel wat lui met hun ziel onder de arm (of ze gaan weer biljarten)
Drank en shag, iedereen blij (en voor Erik een paar snickers)quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:27 schreef pingu66 het volgende:
Bep moet eerst haar 500 euro opmaken. Als ,e dan voor 500 euro aan kruiden koopt en daarna vertrekt is heel de loods blij
Jij bent Team Klaverjas?quote:
Ik ben voor dijen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan gaan ze pingpongen tennissen biljarten, dijen, darten of Tafelvoetballen
ach, dan bewegen ze tenminstequote:Op dinsdag 18 april 2023 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rupie stelde net een orgie voor.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |