Dan zit er maar 1 ding op....quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:29 schreef Dotteke het volgende:
Bern heeft thuis al een viool. Hij was thuis online al begonnen met wat oefenen. Hij wil het thuis weer oppakken.
Ik zit bij Bern en Janet te luisteren, luister half die andere stream maar doet Wendy moeilijk om een beetje peperquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:29 schreef lojanda het volgende:
We zijn nu bijna acht maanden verder en mogen toch wel een beetje smaak aan ons eten hebben zeurt Marciano.. ze blijven bezig.
Wendy zegt ik wordt nu woest hoor…
Nou lekker opzouten naar huis dan..quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:29 schreef Dotteke het volgende:
Bern heeft thuis al een viool. Hij was thuis online al begonnen met wat oefenen. Hij wil het thuis weer oppakken.
Nee Marciano probeert met alles zijn zin door te drijven op een heel irritante manierquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit bij Bern en Janet te luisteren, luister half die andere stream maar doet Wendy moeilijk om een beetje peper
Hij kan ook zijn 24 uur aanvragen en morgen lekker naar Andre Rieu gaan, daar in de leerquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:29 schreef Dotteke het volgende:
hahaha wat denk je zelf????quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:32 schreef Kakadylo het volgende:
Isaac gebruikt z'n persoonlijke budget maar
Waarom? Omdat hij thuis ook een viool heeft? Er zijn er die kinderen thuis hebben zitten die mogen van mij eerder opzoutenquote:
Thnx, heb ze inmiddels wat harder gezet.quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nee Marciano probeert met alles zijn zin door te drijven op een heel irritante manier
quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij kan ook zijn 24 uur aanvragen en morgen lekker naar Andre Rieu gaan, daar in de leer
Wendy doet niet moeilijk., die twee bro’s blijven zeiken tegen haar over wat ze allemaal willen op hun kookadvies en denken recht te hebben op meer en de andere kokers moeten het dan maar met minder doen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit bij Bern en Janet te luisteren, luister half die andere stream maar doet Wendy moeilijk om een beetje peper
Het kan zo eenvoudig zijn, hij weet waar de poort is...quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij kan ook zijn 24 uur aanvragen en morgen lekker naar Andre Rieu gaan, daar in de leer
Wel knap dat ze haar poot dan stijf houdtquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wendy doet niet moeilijk., die twee bro’s blijven zeiken tegen haar over wat ze allemaal willen op hun kookadvies en denken recht te hebben op meer en de andere kokers moeten het dan maar met minder doen.
Omdat ik het gewoon een zalige zeikerd vindquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij thuis ook een viool heeft? Er zijn er die kinderen thuis hebben zitten die mogen van mij eerder opzouten
Volgens mij willen ze Surinaams bami maken.. is wel heel lekker, dat dan weer welquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:36 schreef schizolientje het volgende:
de zuur, moeders recept, die zuur, geen groente door de bami (???) wel er naast, Ik stop er weer even mee
Oquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Omdat ik het gewoon een zalige zeikerd vind
Eunice vroeg daarnet of hij geen leider van de band wilde worden..... heel verongelijkt zei JW dat hij niet gevraagd wasquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:37 schreef Flow3r het volgende:
JW wil meedoen met de band , een persoonlijk doel van hem, hij wil een tuba of een blokfluit
Ach zo heeft iedereen zijn favorietenquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Odat kan
Ik vind het wel meevallen. Van mij mogen er twee gaan, Jeff en Babs de rest kan ik aardig verdragen.
Jeff heeft dan weer iets meer positieve dingetjes, zoals bv het trainen met Moraima wat hij leuk doet.
Bij Babs kan ik niets leuks ontdekken.
Zo is hetquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ach zo heeft iedereen zijn favorieten
hahaha moet je de gezichten zien van de lui die zitten te kauwen/eten....... volgens mij vragen ze zich af wat het precies isquote:
Het gedrag dat ze net op kantoor vertoonden viel me echt heel erg tegenquote:
Ik kan het ook niet achterhalen wat het nu is. Ze doen maar wat, denk rijst met bloemkool en iets er tussendoor.quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahaha moet je de gezichten zien van de lui die zitten te kauwen/eten....... volgens mij vragen ze zich af wat het precies is
Mirthe zei "het is maar een kwartiertje 'quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:48 schreef Dotteke het volgende:
"En jij bent andere mensen de les aan het lezen", zegt hij. "Het is maar een kwartiertje per dag dat je niets of te doen", zegt hij
Geen idee tegen wie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |