Volgens mij willen ze Surinaams bami maken.. is wel heel lekker, dat dan weer welquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:36 schreef schizolientje het volgende:
de zuur, moeders recept, die zuur, geen groente door de bami (???) wel er naast, Ik stop er weer even mee
Oquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Omdat ik het gewoon een zalige zeikerd vind
Eunice vroeg daarnet of hij geen leider van de band wilde worden..... heel verongelijkt zei JW dat hij niet gevraagd wasquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:37 schreef Flow3r het volgende:
JW wil meedoen met de band , een persoonlijk doel van hem, hij wil een tuba of een blokfluit
Ach zo heeft iedereen zijn favorietenquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Odat kan
Ik vind het wel meevallen. Van mij mogen er twee gaan, Jeff en Babs de rest kan ik aardig verdragen.
Jeff heeft dan weer iets meer positieve dingetjes, zoals bv het trainen met Moraima wat hij leuk doet.
Bij Babs kan ik niets leuks ontdekken.
Zo is hetquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ach zo heeft iedereen zijn favorieten
hahaha moet je de gezichten zien van de lui die zitten te kauwen/eten....... volgens mij vragen ze zich af wat het precies isquote:
Het gedrag dat ze net op kantoor vertoonden viel me echt heel erg tegenquote:
Ik kan het ook niet achterhalen wat het nu is. Ze doen maar wat, denk rijst met bloemkool en iets er tussendoor.quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahaha moet je de gezichten zien van de lui die zitten te kauwen/eten....... volgens mij vragen ze zich af wat het precies is
Mirthe zei "het is maar een kwartiertje 'quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:48 schreef Dotteke het volgende:
"En jij bent andere mensen de les aan het lezen", zegt hij. "Het is maar een kwartiertje per dag dat je niets of te doen", zegt hij
Geen idee tegen wie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |