had ik al voorspeld toen ze expres zat te treuzelen, doet ze elke keerquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:07 schreef lojanda het volgende:
En ja hoor Eunice zit nog steeds in haar bord te pikken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus Erik die de fles ketjup terug zet, omdat er 2 druppels over zijn..quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:09 schreef Flow3r het volgende:
iedereen al klaar , en wie zit er weer als laatste te eten ?
[ afbeelding ]
Jeff overschat de kijkcijfers nogal een beetjequote:Op dinsdag 18 april 2023 19:11 schreef Aggie46 het volgende:
Jeff liep door de keuken: Iedereen voor schut. Voor heel fokking Nederland.
* Aggie46 Blijft nog ff zitten c.q. online
had ik nog niet eens gezienquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:12 schreef Silves het volgende:
[..]
Serieus Erik die de fles ketjup terug zet, omdat er 2 druppels over zijn..
Kenzi, die kookte toch ook vanavond? Hij kondigde het vanmiddag in de kas al aan bij morrie en marciano.quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoorde iets met time management
Begreep er niks van
Hoorde ook alleen zijn stem
En daarin kon je horen dat het niet serieus was ( niet de boze Jeff )
quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Kenzi, die kookte toch ook vanavond? Hij kondigde het vanmiddag in de kas al aan bij morrie en marciano.
Kenzi liep zondag ook te miepen over time management bij Wendy toen ze tussen films door kijken en computer zitten even ging roken en te laat was voor de uitleg van een spel. Blijkbaar is time management een puntje waar Kenzi het vaker over heeft.
Jeff wilde haar een koekje van eigen deeg geven omdat ze 'te laat' was met het eten klaar hebben.
quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
had ik al voorspeld toen ze expres zat te treuzelen, doet ze elke keerJa dat las ik idd.. maar waarom doet ze dat? Komt ze ook elke keer later aan tafel of wil ze gewoon aandacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Ik denk aandacht, het eten staat net op tafel en je hebt geen behoefte een hap te nemen ? Raar tochquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat las ik idd.. maar waarom doet ze dat? Komt ze ook elke keer later aan tafel of wil ze gewoon aandacht?
Ahh oké, ik snapte niet echt wat het punt was.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Kenzi, die kookte toch ook vanavond? Hij kondigde het vanmiddag in de kas al aan bij morrie en marciano.
Kenzi liep zondag ook te miepen over time management bij Wendy toen ze tussen films door kijken en computer zitten even ging roken en te laat was voor de uitleg van een spel. Blijkbaar is time management een puntje waar Kenzi het vaker over heeft.
Jeff wilde haar een koekje van eigen deeg geven omdat ze 'te laat' was met het eten klaar hebben.
Dit zit ze de hele dag al te roeptoeteren, en ook nog erbij zeggen ook de 500 euro van babs erbij, zit gewoon haar geld al uit te geven...en maar schreeuwen we hebben 1400 euro.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:21 schreef KinKiJan het volgende:
Over het geld dat ze individueel hebben
Zoe: "Weet je hoeveel Babette, Wendy en ik bij elkaar hebben?!"
Isaac: "Ja, zo kan ik ook wel effe"
Zoe: "Nee maar is toch zo?"
Sasha: "Zoe, hoeveel is dat?"
Zoe: "Ow hou op!"
Jappie en Isaac praten Zoe lachend na: " 'Weet je wel hoeveel?' "
Het is gewoon een raar mens..quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik denk aandacht, het eten staat net op tafel en je hebt geen behoefte een hap te nemen ? Raar toch
Ze is wel volhardend en geeft niet snel op.. nou ja in dit geval dan.. bij alle andere dingen is ze juist het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 18 april 2023 19:24 schreef Dotteke het volgende:
Zoë dat Isaac veel bewoog in bed. `bewoog ik maar veel zegt Isaac.Kunne we wel verandering in brengen zegt Zoë maar jij houdt niet van uitdagingen
Snap het ook niet. Tijdje terug werd ze nog boos omdat het eten eerder klaar was dan verwacht nadat ze had gevraagd of ze nog even kon gaan sporten. En nu nu eet ze standaard later dan dat het eten klaar is.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik denk aandacht, het eten staat net op tafel en je hebt geen behoefte een hap te nemen ? Raar toch
Het is bijna net zo ziekelijk als Esther, alleen in dit geval heeft `Isaac al een vriendin en kinderen dus ze gaat wat mij betreft een stapje te ver.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze is wel volhardend en geeft niet snel op.. nou ja in dit geval dan.. bij alle andere dingen is ze juist het tegenovergestelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |