Ik hoorde ook Janet iets zeggen iets van dan doe het toch zelf even?quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mirthe zei "het is maar een kwartiertje '
Maar weet niet tegen wie hij eerst tekeer ging
Hoorde iets met time managementquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:49 schreef lojanda het volgende:
Waar gaat het nu eigenlijk over waarom Jeff dit zegt?
Jij weet ook dat hij een show opvoertquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:51 schreef Kakadylo het volgende:
En zo'n vijf minuten hiervoor keek ik nog een filmpje terug waarin Zoe Jeff bipolair noemde in een gesprek met Babs
Niet alles wat ie doet heeft met het opvoeren van een act te makenquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij weet ook dat hij een show opvoert
Niks met bipolair te maken
Dat ze dat woord kent. O ja, vast van Babs geleerd.quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:51 schreef Kakadylo het volgende:
En zo'n vijf minuten hiervoor keek ik nog een filmpje terug waarin Zoe Jeff bipolair noemde in een gesprek met Babs
Spellen kan ze het in ieder geval nietquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:53 schreef Inka het volgende:
[..]
Dat ze dat woord kent. O ja, vast van Babs geleerd.
Moet Erik die "lege"fles niet schoon vingeren?quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:47 schreef Silves het volgende:
Fles ketjup leeg, Erik spuit ook nog wat op zijn bord, laat hij nu een eigen fles hebben ..tot wanneer gaat hij die bewaren, denk dat hij mee naar huis gaat..
Het verdriet vrijdag/zaterdag was echtquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Niet alles wat ie doet heeft met het opvoeren van een show te maken
Zoë weet niet eens wat het woord betekent, of het moet zo zijn dat iemand haar dat ooit genoemd heeft (en het is blijven hangen)quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:51 schreef Kakadylo het volgende:
Wendy luistert niet naar hemquote:
quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Moet Erik die "lege"fles niet schoon vingeren?
Goed eten net als afgelopen zondag zekerquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:27 schreef Silves het volgende:
Hoor dat Marcia een streepje voor wil..hij staat voor goed eten, net als Kenzi, verontwaardig zijn als hij zijn zin niet krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |