Daar zat de leraar vast heel blij mee zijn geweestquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:56 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice wil haar muzikale talenten ontwikkelen met een blokfluit, die heeft ze op de middelbare school gespeeld
Ik vind ze allebei lullig doen tegen haar .. kleinerend , walgelijkquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wendy luistert niet naar hem
Dat kan meneer niet best verdragen
Kan ze niet gaan oefenen op JW, die heeft ook 'n fluitquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:56 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice wil haar muzikale talenten ontwikkelen met een blokfluit, die heeft ze op de middelbare school gespeeld
Ice durft tiano niet af te vallenquote:Op dinsdag 18 april 2023 18:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei lullig doen tegen haar .. kleinerend , walgelijk
Ze blijft talenten ontwikkelen.. ze kan er beter op gaan zitten..quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:56 schreef xsaskiax het volgende:
Dat ene woordje lukt me ook wel zonder dat boekje denk ikquote:
En miss heeft zelf witte rijstquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:04 schreef humpty het volgende:
Ze hebben veel rijst over ...komt in de diepvries voor dagen dat er niet veel is
volgens mij is het niet te eten
Ik denk dat er niemand was die het lekker vond.. misschien de koks zelf..quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:04 schreef xsaskiax het volgende:
Dit heb ik daar nog nooit gezien, brood nemen na het avondeten
Banjeren....quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:06 schreef Kakadylo het volgende:
Op de achtergrond liep Jeff weer te ijsberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |