Ze is vaak niet op tijd bij het eten.. van de week stond ze ook al haar patat en kroketten op te bakken in een pan omdat die inmiddels koud waren toen ze kwam eten. Ik vind het echt onbeschoft om te laat te komen als er iemand voor je heeft gekookt.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Snap het ook niet. Tijdje terug werd ze nog boos omdat het eten eerder klaar was dan verwacht nadat ze had gevraagd of ze nog even kon gaan sporten. En nu nu eet ze standaard later dan dat het eten klaar is.
Zijn alle hersencellen daar gesmolten vandaag of watquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:29 schreef Harry het volgende:
Om 20.15 uur komen nog meer stellingen: massagestoel, zweetpakken, koptelefoon......
~Gaat lekker Daan. Het geld vliegt uit de pot.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:29 schreef Harry het volgende:
Om 20.15 uur komen nog meer stellingen: massagestoel, zweetpakken, koptelefoon......
Zweetpakken voor Kenzi?quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:30 schreef Silves het volgende:
Ice weer nieuwe stelling erbij gedaan..van zweetpakken tot massagestoel ect..
Klopt idd.. ze heeft ook al meerdere keren gezegd dat alles kapot kan. Vreselijk kind is het met een dikke plaat voor haar hoofd.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is bijna net zo ziekelijk als Esther, alleen in dit geval heeft `Isaac al een vriendin en kinderen dus ze gaat wat mij betreft een stapje te ver.
Zowat alle saaie alternatieve mensen dusquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:31 schreef Dotteke het volgende:
Op stream 2 wordt een bord spel gedaan `Bern, Sasha, Kenzi en Mirte.
JW gaat uit zijn plaat straksquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:30 schreef Silves het volgende:
Ze moeten nu echt gaan stoppen hoor want zo meteen krijgen er een aantal een hartaanval.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:30 schreef Silves het volgende:
Jezusquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:31 schreef KinKiJan het volgende:
Bij aanvang van een potje D&D in K4 op stream 2
Bern: "Nou wat we hebben gedaan is we hebben deze ruimte gereserveerd namens de DJ-booth. Ik heb het niet andere mensen verteld, dus misschien dat mensen nog binnen komen lopen en daarna heeft Kenzy nog gereserveerd dus voor de DJ-Booth zitten we hopelijk goed."
Zou ze daar ook wat in spuiten in die plaat voor der kopquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt idd.. ze heeft ook al meerdere keren gezegd dat alles kapot kan. Vreselijk kind is het met een dikke plaat voor haar hoofd.
Die zal niet zweten denk ik.. ja in haar bed misschien.quote:
Slim gedaanquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:31 schreef KinKiJan het volgende:
Bij aanvang van een potje D&D in K4 op stream 2
Bern: "Nou wat we hebben gedaan is we hebben deze ruimte gereserveerd namens de DJ-booth. Ik heb het niet andere mensen verteld, dus misschien dat mensen nog binnen komen lopen en daarna heeft Kenzy nog gereserveerd dus voor de DJ-Booth zitten we hopelijk goed."
Hij denkt dat de andere groep daar een probleem mee heeft maar dat maakt ze vecht niets uit.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:31 schreef engine het volgende:
Ken Bern zijn Nintendo en 65 inch tv er meteen in gooienOhja paar controllers erbij ook natuurlijk.
Daarom gewoon voorstellenquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij denkt dat de andere groep daar een probleem mee heeft maar dat maakt ze vecht niets uit.
Vast welquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ze daar ook wat in spuiten in die plaat voor der kop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |