Maar dat is meestal dan steeds hetzelfde toch?quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:55 schreef pingu66 het volgende:
Marciano die bij tafeltennis altijd zijn punten eerst noemt,ongeacht weten er serveert.
Degene die aan sevice is daar noem je het aantal.punten eerst vanquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar dat is dan meestal hetzelfde toch?
Het was eigenlijk bedoeld als klein steekje richting Tianoquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Degene die aan sevice is daar noem je het aantal.punten eerst van
quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:57 schreef Harry het volgende:
Zoe en Wendy praten over de aanschaf van wimpers
Zoe: ik heb nu de kortste.
Wendy: Wat zijn de andere dan?? Kan je daarmee ramen wassen ?
Niet zo ĥè tegen Tiano...niemand maakt grapjes over Tiano,man. Je weet toch. En praat niet voor je beurt.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het was eigenlijk bedoeld als klein steekje richting Tiano
Vast welquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:04 schreef Kakadylo het volgende:
Maar weet JW al van die nieuwe stellingen?
dan komt er sop opquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Goed beroep voor Zoë, glazenwasser,heeft ze allen maar met haar ogen te knipperen.
Wendyquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:57 schreef Harry het volgende:
Zoe en Wendy praten over de aanschaf van wimpers
Zoe: ik heb nu de kortste.
Wendy: Wat zijn de andere dan?? Kan je daarmee ramen wassen ?
Dat denk ik dan weer nietquote:
Vond Sas het niet belachelijk dat Eunice K4 had gereserveerdquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy vraagt aan Marciano of het geluid wat zachter kan. Babs zegt dat het maar 1 nummertje is, bijna afgelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |