Nee Jeff weer een grote bek met Je moet naar mij luisteren je moet dit je moet datquote:
Echt een vreselijke meid. Grote mond tegen iedereen en maar uitdagen en uitdagen en als ze een keer een sneer terug krijgt (Isaac) dan is het jankenquote:
Vreselijk!!! Echt vermoeiend en zuigend kleutergedragquote:Op maandag 17 april 2023 17:00 schreef KinKiJan het volgende:
Snap wel dat ie moe wordt van dat 'ja maar ik wil het laatste woord hebben ook al lul ik dom'-niveautje
Ze hadden dat kind de hele dag moeten laten hangen in die tapequote:Op maandag 17 april 2023 17:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vreselijk!!! Echt vermoeiend en zuigend kleutergedrag
Ze heeft ook eens een keertje meegewerkt (door stil te hangen) aan geld verdienen, poeh poeh...... en nu weer eens een grote slabak, dat ruziezoekende toontje van haar, terwijl ze te dom is om te poepen!quote:Op maandag 17 april 2023 17:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hadden dat kind de hele dag moeten laten hangen in die tape
FTFYquote:Op maandag 17 april 2023 17:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hadden dat kind de hele 4 maand moeten laten hangen in die tape
Gelukkig is Zoe meerderjarig dus je mag haar gewoon slaanquote:Op maandag 17 april 2023 17:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hadden dat kind de hele dag moeten laten hangen in die tape
Samen met Babette en Jeff, was lekker rustig geweestquote:
Soms denk je dat ze daar op uit is...... een ander een gele kaart aannaaien en zelf de vermoorde onschuld uithangenquote:Op maandag 17 april 2023 17:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gelukkig is Zoe meerderjarig dus je mag haar gewoon slaan
En dan kijken naar een strelende JW en een kaartende Erik?quote:Op maandag 17 april 2023 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Samen met Babette en Jeff, was lekker rustig geweest
JW die Erik streelt?quote:Op maandag 17 april 2023 17:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En dan kijken naar een strelende JW en een kaartende Erik?![]()
![]()
![]()
Open mindend Puzzie.quote:
JW heeft alles meegemaakt.quote:
vragen naar de bekende weg? JW die Eunice streelt, een kaartende Erik, een slapende/klagende Kenzy, een sportende Isaac.quote:
Moraima vindt kleine piemeltjes niet erg, maar kleine mannen welquote:
Ik vind mijn ding leuker,dat ze elkaars keu strelen.quote:Op maandag 17 april 2023 17:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
vragen naar de bekende weg? JW die Eunice streelt, een kaartende Erik, een slapende/klagende Kenzy, een sportende Isaac.
Zo beter?
quote:Op maandag 17 april 2023 17:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind mijn ding leuker,dat ze elkaars keu strelen.
Zodra ze begint te praten heb je gelijk een onemanshowquote:Op maandag 17 april 2023 17:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moraima vindt kleine piemeltjes niet erg, maar kleine mannen wel
Heb je beeld Moes?quote:
Ben wel een beelddenker, maar heb maar snel een muziekje opgezet en ben heel hard mee gaan zingenquote:
Als ze niet bijna stikt.quote:Op maandag 17 april 2023 17:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zodra ze begint te praten heb je gelijk een onemanshow
Ow Erik,zal ik je keu even krijten?quote:Op maandag 17 april 2023 17:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ben wel een beelddenker, maar heb maar snel een muziekje opgezet en ben heel hard mee gaan zingen
Ze vraagt of er wat is tussen Babet en Marciano, hij ontkent, maar heeft het ook niet over KIM Wquote:Op maandag 17 april 2023 17:18 schreef Puzzie het volgende:
Mirthie onopvallend opvallend aan het vissen
quote:Op maandag 17 april 2023 17:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ow Erik,zal ik je keu even krijten?
Zie jij het non verbaal van Marciiano ook?quote:Op maandag 17 april 2023 17:19 schreef Puzzie het volgende:
Marciano: wat vind jij van Babette?'
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 april 2023 17:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie jij het non verbaal van Marciiano ook?
Eensquote:Op maandag 17 april 2023 17:21 schreef engine het volgende:
Leuk gesprekje tussen Ciano en Mirthe. Die hoor je niet zo vaak samen.
Terechte vraag.quote:Op maandag 17 april 2023 17:28 schreef Puzzie het volgende:
Marciano vraagt waarom Mirthie Kenzy leuk vindt
Ik hou het even algemeen.quote:Op maandag 17 april 2023 17:31 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe: 'En jij? Waar val jij allemaal op bij Kim W?
heeft hij in het begin verteld.... de reden is omdat hij haar op chantal jansen vind lijken.... hij noemde toen echt alleen uiterlijkquote:Op maandag 17 april 2023 17:31 schreef Sociologica het volgende:
Hahahaha Tiano wordt gevraagd wat hij aantrekkelijk vindt in Kim W. Hij blijft even stil en zegt dan zal ik gewoon in het algemeen praten dat is makkelijker
Goedemiddag cos
Mirthie weet echt niet wanneer ze moet ophouden met vragen stellen en /of dingen vertellenquote:Op maandag 17 april 2023 17:36 schreef Sociologica het volgende:
Hahaha Mirthe probeert nog even: een open relatie? Tiano: wat zeg jij allemaal man
Ja moet eerlijk zeggen Mirthe stelt hem nu heel straight vragen waar anderen volgens mij ook dolgraag de antwoorden op zouden hebben maar die dat niet zo op de man af doen. Ben normaal geen fan van haar maar vind dit wel nicequote:Op maandag 17 april 2023 17:37 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind dit by far het gesprek van de dag.
Ik ben wel blij met de gekke vragen, vond het best gissen hoe hij er nou in stond hahaquote:Op maandag 17 april 2023 17:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mirthie weet echt niet wanneer ze moet ophouden met vragen stellen en /of dingen vertellen
Mirthe draaft vaak wat door
De manier waarop ze dingen/onderwerpen vaak vraagt of opwerpt vind ik wel interessantquote:Op maandag 17 april 2023 17:39 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met de gekke vragen, vond het best gissen hoe hij er nou in stond haha
Zoiets zit dan in haar hoofd en per ongeluk floept het er dan uitquote:Op maandag 17 april 2023 17:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mirthie weet echt niet wanneer ze moet ophouden met vragen stellen en /of dingen vertellen
Mirthe draaft vaak wat door
Neen.quote:Op maandag 17 april 2023 17:46 schreef Wibehh het volgende:
Het is maandag.... Heeft Jeff zijn 24 uur al aangevraagd?
quote:Op maandag 17 april 2023 17:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoiets zit dan in haar hoofd en per ongeluk floept het er dan uit
Dat blijkt niet uit hoe ze over een heleboel dingen spreektquote:Op maandag 17 april 2023 17:21 schreef Puzzie het volgende:
Of Mirthe diepgang heeft
Mirthie: 'natuurlijk heb ik dat'
bladiblablabla
Exact op dezelfde manier als vorige week. Daar zag je ook gedurende het weekend een ontwikkeling en op maandag was alles weer ok.quote:
Gek he, bij Mirthe weet ik nooit of het echt per ongeluk is, of ze echt zo chaotisch is, of dat ze alleen maar doet alsof... vaak zie je haar kijken en dan dingen over mensen zeggen, waarbij je weet dat er goed over nagedacht isquote:Op maandag 17 april 2023 17:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoiets zit dan in haar hoofd en per ongeluk floept het er dan uit
I vote no.quote:Op maandag 17 april 2023 17:29 schreef engine het volgende:
Mirthe twijfelt of ze Kenzi sportief noemt
Dat is waarschijnlijk omdat ze nu ook retourkosten in rekening brengen, net zoals Wehkamp (als ik het goed gehoord heb)quote:Op maandag 17 april 2023 17:52 schreef FreshFruit het volgende:
Ze mogen Zalando niet meer retourneren.
En terecht. Vooral Mirthe heeft er een handje van om alles te willen ruilen voor wat andersquote:Op maandag 17 april 2023 17:52 schreef FreshFruit het volgende:
Zo'n Mirthe kan met haar hersens een studieboek uit haar hoofd lerenquote:Op maandag 17 april 2023 17:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Gek he, bij Mirthe weet ik nooit of het echt per ongeluk is, of ze echt zo chaotisch is, of dat ze alleen maar doet alsof... vaak zie je haar kijken en dan dingen over mensen zeggen, waarbij je weet dat er goed over nagedacht is
Lijkt me eerder van de Febo afkomstig, die zullen het retourneren zat zijnquote:Op maandag 17 april 2023 17:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk omdat ze nu ook retourkosten in rekening brengen, net zoals Wehkamp (als ik het goed gehoord heb)
Daar zou je best weleens gelijk in kunnen hebben, hoewel ik haar echt niet zo 'lief en chaotisch' vind als ze zichzelf voor wil doenquote:Op maandag 17 april 2023 17:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zo'n Mirthe kan met haar hersens een studieboek uit haar hoofd leren
Maar vervolgens kunnen diezelfde hersens Mirthe weer niet verwerken
Mora praat zelfs met 'Camerita'quote:Op maandag 17 april 2023 17:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Kenzy heeft wel vaak oog voor de camera. Die houd ze nauwlettend in de gaten
Plus ze deed alles voor hemquote:Op maandag 17 april 2023 17:37 schreef Adat231 het volgende:
[..]
heeft hij in het begin verteld.... de reden is omdat hij haar op chantal jansen vind lijken.... hij noemde toen echt alleen uiterlijk
Ik vind haar wel chaotisch maar niet bijzonder lief. Ze komt wel wat naïef over/ gebruikt dit ook.quote:Op maandag 17 april 2023 17:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Daar zou je best weleens gelijk in kunnen hebben, hoewel ik haar echt niet zo 'lief en chaotisch' vind als ze zichzelf voor wil doen
Tiano vergeleek KimK met Estelle Cruijff en zag ik haar grote Instaroemquote:
Nadat ze het wel gedragen had.quote:Op maandag 17 april 2023 17:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En terecht. Vooral Mirthe heeft er een handje van om alles te willen ruilen voor wat anders
Ze is gewoon heel gevaarlijk want gaat dat programma straks nog winnen ookquote:Op maandag 17 april 2023 17:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Daar zou je best weleens gelijk in kunnen hebben, hoewel ik haar echt niet zo 'lief en chaotisch' vind als ze zichzelf voor wil doen
Hoop echt van miet. Gun t haar niet. Gun t Wendyquote:Op maandag 17 april 2023 17:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze is gewoon heel gevaarlijk want gaat dat programma straks nog winnen ook
Dat denk ik toch niet.quote:Op maandag 17 april 2023 17:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze is gewoon heel gevaarlijk want gaat dat programma straks nog winnen ook
Als het om de gunfactor gaat dan gaat Zoe winnenquote:Op maandag 17 april 2023 18:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoop echt van miet. Gun t haar niet. Gun t Wendy
Nee.quote:Op maandag 17 april 2023 18:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb jij het eindscript in handen dan?
Bij jou joh? Bij mij heeft Zoe de gunfactor totaal niet. Wendy juist 100 %quote:Op maandag 17 april 2023 18:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als het om de gunfactor gaat dan gaat Zoe winnen
Ik moet het wel ff voor haar opnemen , want sommige dingen herken ik wel van toen ik jonger wasquote:Op maandag 17 april 2023 17:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Gek he, bij Mirthe weet ik nooit of het echt per ongeluk is, of ze echt zo chaotisch is, of dat ze alleen maar doet alsof... vaak zie je haar kijken en dan dingen over mensen zeggen, waarbij je weet dat er goed over nagedacht is
Nee natuurlijk nietquote:Op maandag 17 april 2023 18:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Bij jou joh? Bij mij heeft Zoe de gunfactor totaal niet. Wendy juist 100 %
Daar geloof ik niets vanquote:Op maandag 17 april 2023 18:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als het om de gunfactor gaat dan gaat Zoe winnen
Lach me helemaal suf als Zoe wintquote:Op maandag 17 april 2023 18:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hahahaha.. we zijn gewoon TE verbaasd dat iemand Zoë de allerleukste vindt..
Zo knap is dat nietquote:Op maandag 17 april 2023 18:12 schreef Kakadylo het volgende:
Al is het wel razend knap dat ze daar al acht maanden zit terwijl al die jonkies stuk voor stuk zijn verdwenen van het toneel
Ik wil t gewoon niet.. ik gun t iemand als Wendy, leuk mens, hardwerkend. Niet een Zoë die alles aangedragen krijgtquote:
Die mening deelt iedereenquote:Op maandag 17 april 2023 18:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik wil t gewoon niet.. ik gun t iemand als Wendy, leuk mens, hardwerkend. Niet een Zoë die alles aangedragen krijgt
zou toch bij meer zaken niet meer gratiss zijn omdat mensen veel te veel retournerenquote:Op maandag 17 april 2023 17:52 schreef FreshFruit het volgende:
Topformatquote:Op maandag 17 april 2023 18:23 schreef Kakadylo het volgende:
Van de 39 zijn er maar 7 (= 32 deelnemers) middels een eliminatie vertrokken maar desondanks zitten we momenteel op 18
Het is een complotquote:Op maandag 17 april 2023 18:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar Jeff blijft dus weer. 24 uurs aanvraag misleiding nummer twintig inmiddels
Ow jee. Wie zitten er in het complotquote:
Het staat nu voor vast in de agenda op vrijdag. The one man show...ik vraag maandag mijn 24 uur aan op herhaling.quote:Op maandag 17 april 2023 18:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik geloof het niet meer en hij moet er ook niet meer over zeiken. Opzouten of muil erover houden.quote:Op maandag 17 april 2023 18:30 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het staat nu voor vast in de agenda op vrijdag. The one man show...ik vraag maandag mijn 24 uur aan op herhaling.
Lijkt me fantastisch als hij dat vanaf nu elke vrijdag doet..quote:Op maandag 17 april 2023 18:30 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het staat nu voor vast in de agenda op vrijdag. The one man show...ik vraag maandag mijn 24 uur aan op herhaling.
quote:Op maandag 17 april 2023 18:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lijkt me fantastisch als hij dat vanaf nu elke vrijdag doet..
Nou ze laat zichzelf wel weer van haar allerdomste kant zien. Een huis voor 5000 euroquote:Op maandag 17 april 2023 18:37 schreef KinKiJan het volgende:
Babs: "Zoe, als je nu mocht kiezen 5000 euro en het programma direct verlaten of doorspelen?"
Zoe: "Kan je voor 5000 een huis kopen?"
Wendy: "Ahaha schat nee! Dat zijn net 5 maanden huur!"
Zoe: "Oh, dan doorspelen"
Was ze nou 12 of 22?
Zeker, het geeft zijn ongeloofwaardigheid weer een extra boost. Maar hij moet het vooral blijven doen tot iedereen hem beu is en hij van niemand meer een wekelijkse aai over zijn bol krijgt.quote:Op maandag 17 april 2023 18:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lijkt me fantastisch als hij dat vanaf nu elke vrijdag doet..
Het is echt een debiel, en elke keer als ze in beeld komt krijg ik weer een beetje minder zin te kijkenquote:Op maandag 17 april 2023 18:37 schreef KinKiJan het volgende:
Babs: "Zoe, als je nu mocht kiezen 5000 euro en het programma direct verlaten of doorspelen?"
Zoe: "Kan je voor 5000 een huis kopen?"
Wendy: "Ahaha schat nee! Dat zijn net 5 maanden huur!"
Zoe: "Oh, dan doorspelen"
Was ze nou 12 of 22?
Hopelijk pakt ze dan de 5000 en gaag ze.. en daarna gewoon eens gaan werken en voor zichzelf zorgenquote:Op maandag 17 april 2023 18:44 schreef roenketoenk het volgende:
[..]
Het is echt een debiel, en elke keer als ze in beeld komt krijg ik weer een beetje minder zin te kijken
quote:Op maandag 17 april 2023 18:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hopelijk pakt ze dan de 5000 en gaag ze.. en daarna gewoon eens gaan werken en voor zichzelf zorgen
Ik dacht dat Zoë 1000¤ per maand spaarde toen ze werkte, die heeft inmiddels al 4 huizen danquote:Op maandag 17 april 2023 18:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Wendy en Babs hadden eigenlijk dus ja moeten zeggen....
..een hondenhok voor dat geld moet te doen zijn
Maar daardoor is het dus inderdaad allemaal heel anders gelopenquote:
1000 kan bij Zoe ook zomaar 10,00 zijnquote:Op maandag 17 april 2023 18:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Zoë 1000¤ per maand spaarde toen ze werkte, die heeft inmiddels al 4 huizen dan
Als ie hierna weer gaat lopen janken en dreigen dan kan ie doorlopen naar het eerstvolgende loket ipv aai over de bolquote:Op maandag 17 april 2023 18:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Ja dat heb ik ook gehoord. Vind ik ook oneerlijk.gewoom omdat ze bij haar ouders woont in amsterdam en alles van hen krijgt.quote:Op maandag 17 april 2023 18:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Zoë 1000¤ per maand spaarde toen ze werkte, die heeft inmiddels al 4 huizen dan
Ja dit ook. Onzeker maar arrogant tegelijk.quote:Op maandag 17 april 2023 18:55 schreef pingu66 het volgende:
Ik vind Zoë gewoon een brutaal nest soms. Ze is niet minder ofzo maar toch moet je als 22 jarige gewoon je plek weten en kan je niet alles zeggen tegen iemand die veel ouder is.
Geloof wel dat t klopt. Ze had geen kosten alleen nagels en haar. Dat wil wel.quote:Op maandag 17 april 2023 18:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
1000 kan bij Zoe ook zomaar 10,00 zijn
Is geen kant en klarequote:Op maandag 17 april 2023 19:00 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat wel zouden meten met kant en klare
Zoe lacht en praat een heleboel brutaal weg maar onder die dikke laag make-up zit verhulde kwetsbaarheidquote:Op maandag 17 april 2023 18:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja dit ook. Onzeker maar arrogant tegelijk.
Ik snap het ook nietquote:Op maandag 17 april 2023 19:00 schreef greysbones het volgende:
is vogelhuisjes maken het nieuwe gedetineerden euhhh deelnemers project?
Wat moet je anders?quote:Op maandag 17 april 2023 19:00 schreef greysbones het volgende:
Ze zijn iig weer een paar uur zoet geweestquote:Op maandag 17 april 2023 19:02 schreef Chanel5 het volgende:
Had er lekker een gekookte aardappel bij gedaan, kun je die zuurvleessoep overheen gooien
One Flew Over the Cuckoo's Nestquote:Op maandag 17 april 2023 19:00 schreef greysbones het volgende:
quote:Op maandag 17 april 2023 19:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tantraseks met Eunice
Dan ben je wel even zoet hoor
Eunice leert het hele leven uit een boekjequote:
Zie daar de hypocrisiequote:Op maandag 17 april 2023 19:05 schreef greysbones het volgende:
Moet JW nu niet uit zijn plaat gaan
omdat Eunice niet het fatsoen kan hebben op tijd te komen eten?
of wordt hij alleen boos bij spelletjes?
Bijzonder wel jaquote:Op maandag 17 april 2023 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice leert het hele leven uit een boekje
Moirama vind ik op die Indiaan lijken. Maar dat had ik al eens gezegd volgens mij.quote:
JW is wel het schoolvoorbeeld van Hypocrisiequote:
Als ze al haar wijsheden uitbrengt in een boekje dan koopt niemand hetquote:Op maandag 17 april 2023 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice leert het hele leven uit een boekje
Nee dat was Mexxquote:Op maandag 17 april 2023 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW is wel het schoolvoorbeeld van Hypocrisie
die kan in 1 zin zijn eigen gedrag al tegenspreken
quote:Op maandag 17 april 2023 19:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Moirama vind ik op die Indiaan lijken. Maar dat had ik al eens gezegd volgens mij.
En Eric die jongen die nog maagd was.
En die Zuster Esther of Janet ( in hun sle hte bui)
Jaquote:Op maandag 17 april 2023 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW is wel het schoolvoorbeeld van Hypocrisie
die kan in 1 zin zijn eigen gedrag al tegenspreken
Al die stellingen gaat tegenwoordig toch allemaal doorquote:
Jij legt de lat wel heel hoog.quote:Op maandag 17 april 2023 19:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het zal wel niet die van Pythagoras zijn
of laag afhankelijk van wat je er mee wilt doenquote:
ben een beetje klaar met Janetquote:Op maandag 17 april 2023 19:15 schreef pingu66 het volgende:
Janetit er nou vlees in of niet want dit is wel heel karig.
En vanmorgen zeiken over luxe.
Me 2quote:Op maandag 17 april 2023 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben een beetje klaar met Janet
vind haar pinnig en een stoker
Ja vervelend gedragquote:Op maandag 17 april 2023 19:15 schreef pingu66 het volgende:
Janetit er nou vlees in of niet want dit is wel heel karig.
En vanmorgen zeiken over luxe.
Ik hoorde het dus goed !quote:Op maandag 17 april 2023 19:18 schreef greysbones het volgende:
wat is typisch amsterdams zegt zoe
de amsterdamse stroopwafel
ja hoor zoe ja
ookquote:Op maandag 17 april 2023 19:18 schreef pingu66 het volgende:
En ik ben ook helemaal klaar met Erik en zijn gevreet.
ZOË zelfquote:Op maandag 17 april 2023 19:18 schreef greysbones het volgende:
wat is typisch amsterdams zegt zoe
de amsterdamse stroopwafel
ja hoor zoe ja
Erik en Janet wanen zich al de winnaar van het spelquote:Op maandag 17 april 2023 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook
en gewoon geen sympathieke man
denkt ook alles beter te weten
Beetje zoals Jeff dus.quote:Op maandag 17 april 2023 19:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Erik en Janet wanen zich al de winnaar van het spel
En Mirthe.quote:
quote:Op maandag 17 april 2023 19:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Erik en Janet wanen zich al de winnaar van het spel
Sommige mensen heb je gewoon helemaal niks mee en bij mij gaat die vlieger dan op voor bijv. Janet of Kenzyquote:Op maandag 17 april 2023 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben een beetje klaar met Janet
vind haar pinnig en een stoker
En Isaac.quote:
Jeff is de winnaar maar kan het spel niet winnen (oid)quote:
Dat jaquote:Op maandag 17 april 2023 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ze lijken ook steeds verwaander daarin te worden
Mij niet meerquote:Op maandag 17 april 2023 19:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Jeff zit denk ik gewoon iedereen in de zeik te nemen 😁
quote:Op maandag 17 april 2023 19:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jeff is de winnaar maar kan het spel niet winnen (oid)![]()
Maar er zijn er meer idd
Ik denk dat ze allemaal wel het idee hebben dat ze misschien zouden kunnen winnenquote:Op maandag 17 april 2023 19:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar er zijn er meer idd
Eigenlijk nog erger.quote:
Ik moest eerst alle afleveringen kijken want ik wist pas dat het bestond door een invalster en vond Jeffrey vreselijk maar nu vindt ik hem juist wel leuk.quote:Op maandag 17 april 2023 19:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar er zijn er meer idd
uiteraard nog ergerquote:
Hij is enorm veranderd jaquote:Op maandag 17 april 2023 19:25 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik moest eerst alle afleveringen kijken want ik wist pas dat het bestond door een invalster en vond Jeffrey vreselijk maar nu vindt ik hem juist wel leuk.
Superfake.quote:
Dit programma in een notendop (als je een sterke speler bent) want de meest 'gelukkige' zal uiteindelijk winnenquote:
quote:
Ik schiet in de lach van je humorquote:Op maandag 17 april 2023 19:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Iedereen een huis uit de prijzenpot
Ik denk ook dat je dat van jezelf moet denken want wat waarom zit je daar anders. Daarbij iedereen heeft ook de kans om te winnen.quote:Op maandag 17 april 2023 19:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal wel het idee hebben dat ze misschien zouden kunnen winnen![]()
ze zitten al op twee derde van de afgesproken tijd, dus de winst komt dichterbij voor de overgebleven bewoners.
De een zal het hardop denken, of bespreken, en de ander denkt er tussendoor te glibberen door geen aandacht te trekken.
quote:Op maandag 17 april 2023 19:29 schreef Tuttebolleke het volgende:
Je kan ook gewoon een zeiltje onder het zwembad leggen….tis nep gras !
Plek genoeg johquote:Op maandag 17 april 2023 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah een ondervloer voor het zwembad
Ze moeten met bedragen komenquote:Op maandag 17 april 2023 19:31 schreef greysbones het volgende:
wel grappig
er is ook nog niet voor gestemd toch?
mensen die zeggen dat andere mensen jaloers op hen zijn hebben vaak zelf dat probleemquote:Op maandag 17 april 2023 19:35 schreef Puzzie het volgende:
Eunie wordt niet meer verliefd, zegt Eunie
ik vraag me altijd af waarom ze dat soort dingen zo vaak roept
Net als dat verhaal over haar jaloerse zus die op oudere mannen valt en nu wel jaloers zal zijn op Eunie
Zaadballen.quote:
Het is ook een beetje vissen naar complimentjes .. Eunie houdt wel van een bepaalde strijdquote:Op maandag 17 april 2023 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
mensen die zeggen dat andere mensen jaloers op hen zijn hebben vaak zelf dat probleem
Adriana.quote:Op maandag 17 april 2023 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
mensen die zeggen dat andere mensen jaloers op hen zijn hebben vaak zelf dat probleem
Vergelijk het met een kindquote:Op maandag 17 april 2023 19:35 schreef Puzzie het volgende:
Eunie wordt niet meer verliefd, zegt Eunie
ik vraag me altijd af waarom ze dat soort dingen zo vaak roept
Net als dat verhaal over haar jaloerse zus die op oudere mannen valt en nu wel jaloers zal zijn op haar
Een kind dat geen snoepje wil is ziekquote:Op maandag 17 april 2023 19:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vergelijk het met een kind
'Ik heb geen zin in een snoepje, moet zometeen eten'
Ze ontkent maar bevestigt juist
maar wel aaien en paaien in de kasquote:Op maandag 17 april 2023 19:43 schreef Puzzie het volgende:
Nu weer roepen over JW "als hij wat jonger was'
Of heeft die enge kerel in dat park gewoon doorquote:Op maandag 17 april 2023 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een kind dat geen snoepje wil is ziek
Tiano die wil skinnydippenquote:Op maandag 17 april 2023 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano: "Leuk voor als we een avond gaan skinnydippen"
Wendy: "Ben jij niet goed geworden?!"
Maricano: "Weet je hoe leuk dat is als we.."
Wendy: "Ik heb al genoeg flaters geslagen op TV!"
Arme Wen heeft nog steeds een traumaquote:Op maandag 17 april 2023 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano: "Leuk voor als we een avond gaan skinnydippen"
Wendy: "Ben jij niet goed geworden?!"
Maricano: "Weet je hoe leuk dat is als we.."
Wendy: "Ik heb al genoeg flaters geslagen op TV!"
Is het alweer Halloween?quote:Op maandag 17 april 2023 19:45 schreef Flow3r het volgende:
Lijkt wel of Eunice ineens makeup op heeft
Wellicht is het dan een idee om te gaan rennenquote:Op maandag 17 april 2023 19:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Volgens Babs omdat ze een rentest moet afleggen
Dit begint echt heel vervelend te wordenquote:Op maandag 17 april 2023 19:46 schreef Flow3r het volgende:
Eunice : neem je tijd, we genieten van het uitzicht
Moraima, Wendy en Babs : nee JIJ !
Pruillipje er bijquote:Op maandag 17 april 2023 19:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dit begint echt heel vervelend te worden
En precies dat stoort me steeds meer aan haarquote:Op maandag 17 april 2023 19:46 schreef Flow3r het volgende:
Eunice : neem je tijd, we genieten van het uitzicht
Moraima, Wendy en Babs : nee JIJ !
Die is álles behalve 'onschuldig'quote:Op maandag 17 april 2023 19:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En precies dat stoort me steeds meer aan haar
Eunie verdraait en hangt het onschuldige meisje uit
[ afbeelding ]
Heel geslepen bezig is Eunicequote:Op maandag 17 april 2023 19:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En precies dat stoort me steeds meer aan haar
Eunie verdraait en hangt het onschuldige meisje uit
[ afbeelding ]
Ravensburger,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |