zwembad staat in het entertainment boekquote:
mensen die zeggen dat andere mensen jaloers op hen zijn hebben vaak zelf dat probleemquote:Op maandag 17 april 2023 19:35 schreef Puzzie het volgende:
Eunie wordt niet meer verliefd, zegt Eunie
ik vraag me altijd af waarom ze dat soort dingen zo vaak roept
Net als dat verhaal over haar jaloerse zus die op oudere mannen valt en nu wel jaloers zal zijn op Eunie
Zaadballen.quote:
Het is ook een beetje vissen naar complimentjes .. Eunie houdt wel van een bepaalde strijdquote:Op maandag 17 april 2023 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
mensen die zeggen dat andere mensen jaloers op hen zijn hebben vaak zelf dat probleem
Adriana.quote:Op maandag 17 april 2023 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
mensen die zeggen dat andere mensen jaloers op hen zijn hebben vaak zelf dat probleem
Vergelijk het met een kindquote:Op maandag 17 april 2023 19:35 schreef Puzzie het volgende:
Eunie wordt niet meer verliefd, zegt Eunie
ik vraag me altijd af waarom ze dat soort dingen zo vaak roept
Net als dat verhaal over haar jaloerse zus die op oudere mannen valt en nu wel jaloers zal zijn op haar
Een kind dat geen snoepje wil is ziekquote:Op maandag 17 april 2023 19:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vergelijk het met een kind
'Ik heb geen zin in een snoepje, moet zometeen eten'
Ze ontkent maar bevestigt juist
maar wel aaien en paaien in de kasquote:Op maandag 17 april 2023 19:43 schreef Puzzie het volgende:
Nu weer roepen over JW "als hij wat jonger was'
Of heeft die enge kerel in dat park gewoon doorquote:Op maandag 17 april 2023 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een kind dat geen snoepje wil is ziek
Tiano die wil skinnydippenquote:Op maandag 17 april 2023 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano: "Leuk voor als we een avond gaan skinnydippen"
Wendy: "Ben jij niet goed geworden?!"
Maricano: "Weet je hoe leuk dat is als we.."
Wendy: "Ik heb al genoeg flaters geslagen op TV!"
Arme Wen heeft nog steeds een traumaquote:Op maandag 17 april 2023 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano: "Leuk voor als we een avond gaan skinnydippen"
Wendy: "Ben jij niet goed geworden?!"
Maricano: "Weet je hoe leuk dat is als we.."
Wendy: "Ik heb al genoeg flaters geslagen op TV!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |