Dat jaquote:Op maandag 17 april 2023 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ze lijken ook steeds verwaander daarin te worden
Mij niet meerquote:Op maandag 17 april 2023 19:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Jeff zit denk ik gewoon iedereen in de zeik te nemen 😁
quote:Op maandag 17 april 2023 19:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jeff is de winnaar maar kan het spel niet winnen (oid)![]()
Maar er zijn er meer idd
Ik denk dat ze allemaal wel het idee hebben dat ze misschien zouden kunnen winnenquote:Op maandag 17 april 2023 19:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar er zijn er meer idd
Eigenlijk nog erger.quote:
Ik moest eerst alle afleveringen kijken want ik wist pas dat het bestond door een invalster en vond Jeffrey vreselijk maar nu vindt ik hem juist wel leuk.quote:Op maandag 17 april 2023 19:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar er zijn er meer idd
uiteraard nog ergerquote:
Hij is enorm veranderd jaquote:Op maandag 17 april 2023 19:25 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik moest eerst alle afleveringen kijken want ik wist pas dat het bestond door een invalster en vond Jeffrey vreselijk maar nu vindt ik hem juist wel leuk.
Superfake.quote:
Dit programma in een notendop (als je een sterke speler bent) want de meest 'gelukkige' zal uiteindelijk winnenquote:
quote:
Ik schiet in de lach van je humorquote:Op maandag 17 april 2023 19:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Iedereen een huis uit de prijzenpot
aah een ondervloer voor het zwembadquote:
Ik denk ook dat je dat van jezelf moet denken want wat waarom zit je daar anders. Daarbij iedereen heeft ook de kans om te winnen.quote:Op maandag 17 april 2023 19:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal wel het idee hebben dat ze misschien zouden kunnen winnen![]()
ze zitten al op twee derde van de afgesproken tijd, dus de winst komt dichterbij voor de overgebleven bewoners.
De een zal het hardop denken, of bespreken, en de ander denkt er tussendoor te glibberen door geen aandacht te trekken.
quote:Op maandag 17 april 2023 19:29 schreef Tuttebolleke het volgende:
Je kan ook gewoon een zeiltje onder het zwembad leggen….tis nep gras !
Plek genoeg johquote:Op maandag 17 april 2023 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah een ondervloer voor het zwembad
Ze moeten met bedragen komenquote:Op maandag 17 april 2023 19:31 schreef greysbones het volgende:
wel grappig
er is ook nog niet voor gestemd toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |