Zeker, het geeft zijn ongeloofwaardigheid weer een extra boost. Maar hij moet het vooral blijven doen tot iedereen hem beu is en hij van niemand meer een wekelijkse aai over zijn bol krijgt.quote:Op maandag 17 april 2023 18:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lijkt me fantastisch als hij dat vanaf nu elke vrijdag doet..
Het is echt een debiel, en elke keer als ze in beeld komt krijg ik weer een beetje minder zin te kijkenquote:Op maandag 17 april 2023 18:37 schreef KinKiJan het volgende:
Babs: "Zoe, als je nu mocht kiezen 5000 euro en het programma direct verlaten of doorspelen?"
Zoe: "Kan je voor 5000 een huis kopen?"
Wendy: "Ahaha schat nee! Dat zijn net 5 maanden huur!"
Zoe: "Oh, dan doorspelen"
Was ze nou 12 of 22?
Hopelijk pakt ze dan de 5000 en gaag ze.. en daarna gewoon eens gaan werken en voor zichzelf zorgenquote:Op maandag 17 april 2023 18:44 schreef roenketoenk het volgende:
[..]
Het is echt een debiel, en elke keer als ze in beeld komt krijg ik weer een beetje minder zin te kijken
quote:Op maandag 17 april 2023 18:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hopelijk pakt ze dan de 5000 en gaag ze.. en daarna gewoon eens gaan werken en voor zichzelf zorgen
Ik dacht dat Zoë 1000¤ per maand spaarde toen ze werkte, die heeft inmiddels al 4 huizen danquote:Op maandag 17 april 2023 18:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Wendy en Babs hadden eigenlijk dus ja moeten zeggen....
..een hondenhok voor dat geld moet te doen zijn
Maar daardoor is het dus inderdaad allemaal heel anders gelopenquote:
1000 kan bij Zoe ook zomaar 10,00 zijnquote:Op maandag 17 april 2023 18:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Zoë 1000¤ per maand spaarde toen ze werkte, die heeft inmiddels al 4 huizen dan
Als ie hierna weer gaat lopen janken en dreigen dan kan ie doorlopen naar het eerstvolgende loket ipv aai over de bolquote:Op maandag 17 april 2023 18:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar Jeff blijft dus weer. 24 uurs aanvraag misleiding nummer twintig inmiddels
Ja dat heb ik ook gehoord. Vind ik ook oneerlijk.gewoom omdat ze bij haar ouders woont in amsterdam en alles van hen krijgt.quote:Op maandag 17 april 2023 18:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Zoë 1000¤ per maand spaarde toen ze werkte, die heeft inmiddels al 4 huizen dan
Ja dit ook. Onzeker maar arrogant tegelijk.quote:Op maandag 17 april 2023 18:55 schreef pingu66 het volgende:
Ik vind Zoë gewoon een brutaal nest soms. Ze is niet minder ofzo maar toch moet je als 22 jarige gewoon je plek weten en kan je niet alles zeggen tegen iemand die veel ouder is.
Geloof wel dat t klopt. Ze had geen kosten alleen nagels en haar. Dat wil wel.quote:Op maandag 17 april 2023 18:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
1000 kan bij Zoe ook zomaar 10,00 zijn
Is geen kant en klarequote:Op maandag 17 april 2023 19:00 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat wel zouden meten met kant en klare
Zoe lacht en praat een heleboel brutaal weg maar onder die dikke laag make-up zit verhulde kwetsbaarheidquote:Op maandag 17 april 2023 18:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja dit ook. Onzeker maar arrogant tegelijk.
Ik snap het ook nietquote:Op maandag 17 april 2023 19:00 schreef greysbones het volgende:
is vogelhuisjes maken het nieuwe gedetineerden euhhh deelnemers project?
Wat moet je anders?quote:Op maandag 17 april 2023 19:00 schreef greysbones het volgende:
Ze zijn iig weer een paar uur zoet geweestquote:Op maandag 17 april 2023 19:02 schreef Chanel5 het volgende:
Had er lekker een gekookte aardappel bij gedaan, kun je die zuurvleessoep overheen gooien
One Flew Over the Cuckoo's Nestquote:Op maandag 17 april 2023 19:00 schreef greysbones het volgende:
en wie is dan wie?quote:
quote:Op maandag 17 april 2023 19:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tantraseks met Eunice
Dan ben je wel even zoet hoor
Eunice leert het hele leven uit een boekjequote:
Zie daar de hypocrisiequote:Op maandag 17 april 2023 19:05 schreef greysbones het volgende:
Moet JW nu niet uit zijn plaat gaan
omdat Eunice niet het fatsoen kan hebben op tijd te komen eten?
of wordt hij alleen boos bij spelletjes?
Bijzonder wel jaquote:Op maandag 17 april 2023 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice leert het hele leven uit een boekje
Moirama vind ik op die Indiaan lijken. Maar dat had ik al eens gezegd volgens mij.quote:
JW is wel het schoolvoorbeeld van Hypocrisiequote:
Als ze al haar wijsheden uitbrengt in een boekje dan koopt niemand hetquote:Op maandag 17 april 2023 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice leert het hele leven uit een boekje
Nee dat was Mexxquote:Op maandag 17 april 2023 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW is wel het schoolvoorbeeld van Hypocrisie
die kan in 1 zin zijn eigen gedrag al tegenspreken
quote:Op maandag 17 april 2023 19:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Moirama vind ik op die Indiaan lijken. Maar dat had ik al eens gezegd volgens mij.
En Eric die jongen die nog maagd was.
En die Zuster Esther of Janet ( in hun sle hte bui)
Jaquote:Op maandag 17 april 2023 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW is wel het schoolvoorbeeld van Hypocrisie
die kan in 1 zin zijn eigen gedrag al tegenspreken
Al die stellingen gaat tegenwoordig toch allemaal doorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |