Lach me helemaal suf als Zoe wintquote:Op maandag 17 april 2023 18:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hahahaha.. we zijn gewoon TE verbaasd dat iemand Zoë de allerleukste vindt..
Zo knap is dat nietquote:Op maandag 17 april 2023 18:12 schreef Kakadylo het volgende:
Al is het wel razend knap dat ze daar al acht maanden zit terwijl al die jonkies stuk voor stuk zijn verdwenen van het toneel
Ik wil t gewoon niet.. ik gun t iemand als Wendy, leuk mens, hardwerkend. Niet een Zoë die alles aangedragen krijgtquote:
Die mening deelt iedereenquote:Op maandag 17 april 2023 18:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik wil t gewoon niet.. ik gun t iemand als Wendy, leuk mens, hardwerkend. Niet een Zoë die alles aangedragen krijgt
zou toch bij meer zaken niet meer gratiss zijn omdat mensen veel te veel retournerenquote:Op maandag 17 april 2023 17:52 schreef FreshFruit het volgende:
Ze mogen Zalando niet meer retourneren.
Topformatquote:Op maandag 17 april 2023 18:23 schreef Kakadylo het volgende:
Van de 39 zijn er maar 7 (= 32 deelnemers) middels een eliminatie vertrokken maar desondanks zitten we momenteel op 18
Het is een complotquote:Op maandag 17 april 2023 18:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar Jeff blijft dus weer. 24 uurs aanvraag misleiding nummer twintig inmiddels
Ow jee. Wie zitten er in het complotquote:
Het staat nu voor vast in de agenda op vrijdag. The one man show...ik vraag maandag mijn 24 uur aan op herhaling.quote:Op maandag 17 april 2023 18:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar Jeff blijft dus weer. 24 uurs aanvraag misleiding nummer twintig inmiddels
Ik geloof het niet meer en hij moet er ook niet meer over zeiken. Opzouten of muil erover houden.quote:Op maandag 17 april 2023 18:30 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het staat nu voor vast in de agenda op vrijdag. The one man show...ik vraag maandag mijn 24 uur aan op herhaling.
Lijkt me fantastisch als hij dat vanaf nu elke vrijdag doet..quote:Op maandag 17 april 2023 18:30 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het staat nu voor vast in de agenda op vrijdag. The one man show...ik vraag maandag mijn 24 uur aan op herhaling.
quote:Op maandag 17 april 2023 18:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lijkt me fantastisch als hij dat vanaf nu elke vrijdag doet..
Nou ze laat zichzelf wel weer van haar allerdomste kant zien. Een huis voor 5000 euroquote:Op maandag 17 april 2023 18:37 schreef KinKiJan het volgende:
Babs: "Zoe, als je nu mocht kiezen 5000 euro en het programma direct verlaten of doorspelen?"
Zoe: "Kan je voor 5000 een huis kopen?"
Wendy: "Ahaha schat nee! Dat zijn net 5 maanden huur!"
Zoe: "Oh, dan doorspelen"
Was ze nou 12 of 22?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |